Michiel Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 FAQ - Bodykits en verlichting Eén van de meest gestelde vragen op het Bodystylingforum is "welke bumper is dit?". Daar is vanaf nu een eenvoudige oplossing voor. Alle ons bekende bumpersets staan in dit forum. Iedere kit heeft van mij zijn eigen topic gekregen en in dit topic staat de inhoudsopgave van alle bodykits. Ieder topic bevat foto's van de kit en je mag over die bepaalde kit ook discussiëren in dat topic. Heb je die kit, wil je wat vragen over die bepaalde bumper of heb je hem aangeschaft en wil je ervaringen delen? Dan zit je in deze sectie op de goede plek. Het staat je vrij om foto's te plaatsen van de kit op jouw auto in het goede topic natuurlijk. Denk je er wel aan om je kenteken door middel van een fotobewerkingsprogramma weg te halen? Noot: ik ben nog bezig om alle kits toe te voegen, dus het kan even duren voor alle kits ook daadwerkelijk hier te vinden zijn. Het zijn er namelijk nogal wat! Alle informatie die jullie in de topics zetten zal ik in de startpost verwerken, zodat die altijd up-to-date is. Inhoudsopgave Bodykits AVB Sports Carcept Car Equipment Blue Oval EGR Auto Ibherdesign Lester (volledige bumpers) Lester (halve bumpers) Lumma Tuning Mattig Morette MS Design (alleen voor Mk6) MS Design (alleen voor Mk6.5) No Limit Tuning (normale kit) No Limit Tuning (widebody) Oto-Sport Kit 1 Oto-Sport Kit 2 Oto-Sport Kit 3 PSG Bodystyling Combat Pumaspeed Fiesta RS Concept RGM (Richard Grant Mouldings) Stoffler (alleen voor Mk6) Stoffler (alleen voor Mk6 ST) SWA Autodesign Wolf Concept (alleen voor Mk6) Wolf Concept (alleen voor Mk6.5) Inhoudsopgave Verlichting FK Automotive In.Pro MHW Morette Ultra Veelgestelde vragen Vraag: Passen de Mk6 ST bumpers ook op de gewone Mk6/Mk6.5? Antwoord: Ja, zonder aanpassingen. Vraag: Passen de Mk6.5 ST bumpers ook op de gewone Mk6/Mk6.5? Antwoord: Ja, zonder aanpassingen. Vraag: Passen spoilers voor de Mk6 3-deurs ook op de 5-deurs? Antwoord: Nee, de achterlichten en klep zijn verschillend, daardoor passen ze niet. Vraag: Passen spoilers voor de Mk6 5-deurs ook op de 3-deurs? Antwoord: Ja, de 5-deurs spoilers zijn smaller en passen ook op de 3-deurs. Vraag: Passen Mk6.5 koplampen en achterlichten op een Mk6? Antwoord: Nee, dit past niet in verband met andere ophangpunten. Vraag: Ik heb andere koplampen op de Braziliaanse Fiesta gezien, passen die op de Europese Fiesta? Antwoord: Nee, de vorm lijkt hetzelfde, maar volgt een andere ronding en heeft andere ophangpunten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts