Jump to content

Psg Bodystyling Combat Kit

Michiel
 Share

Recommended Posts

De PSG Bodystyling Combat kit bestaat uit een voorbumper, een achterbumper, sideskirts en een dakspoiler. Discussieer zoveel je wilt over deze kit in dit topic. Heb je de kit, laat hem dan aan ons zien. Wil je ervaringen delen, dat mag natuurlijk ook! En als je nog een plek weet waar hij te koop is, dan kun je dat hier melden.

Te koop bij

PSG Bodystyling

Unit 2 Riverside Court

Westminster Industrial Estate

Measham

Derbyshire

DE12 7DS

United Kingdom

Tel: +44-(0)1530271139

Fax: +44-(0)1530271134

psgkits@aol.com

med_gallery_1604_119_24578.jpg

med_gallery_1604_119_32379.jpg

med_gallery_1604_119_32896.jpg

• 1 month later...
  • 2 months later...
  • 5 months later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...

heey mensen

ik heb deze bumper kit altans de replica der van en deze is tog wel beter dan de orgienelen kit me ouders hebben deze kit uit engeland voor mijn opgehaalt en zagen dus de orgienelen kit en ze zijden me toen dat die kwaliteit 100 keer niks is je kon gewoon op somige plaatsen er door heen kijken en daar betaal je 700 pond voor terwijl ik nu voor 219 pond + 300 euro reis kosten voor me ouder de kit heb en een betere kwaliteit zou je deze kit ook willen hebben dan moet je ff naar deze site gaan let op hier is hij 499 pond en op ebay 219 pond 2 verschillende prijsen maar wel betrouwbaar http://www.sportingglassfibre.com/stock.htm?item=1067 ik weet ook dat iemand hem in nederland verkoopt maar ik ga geen 1400 euro er voor neer leggen als je hem al hebt voor 600 euro

hier heb ik wat foto's voor julie

fotos0072vc1.jpg

de voorbumper

fotos0073gq2.jpg

fotos0074hg3.jpg

de achter bumper

fotos0075rw0.jpg

de sidescurts

fotos0076wn1.jpg

je krijgt 4 arches ik heb aleen ff de foto van de achterste arches gemaakt

zo als je ziet is dit een zeer goede kwaliteit juli kommen later meer over deze kit tehoren ander volg me project even als je hier meer over wilt weten

Marcotje,

Bij de Nederlandse les zeker niet op zitten letten? Je spelling is, om even heel bot te zijn, ronduit dramatisch. Hoofdletters aan het begin van de zin zou ook wel fijn zijn, net als leestekens in de zin. Maar gefeliciteerd met de body-kit.

Share

• Create New...