Michiel Posted January 10, 2007 Report Share Posted January 10, 2007 De PSG Bodystyling Combat kit bestaat uit een voorbumper, een achterbumper, sideskirts en een dakspoiler. Discussieer zoveel je wilt over deze kit in dit topic. Heb je de kit, laat hem dan aan ons zien. Wil je ervaringen delen, dat mag natuurlijk ook! En als je nog een plek weet waar hij te koop is, dan kun je dat hier melden. Te koop bij PSG Bodystyling Unit 2 Riverside Court Westminster Industrial Estate Measham Derbyshire DE12 7DS United Kingdom Tel: +44-(0)1530271139 Fax: +44-(0)1530271134 psgkits@aol.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_scorpion Posted March 2, 2007 Report Share Posted March 2, 2007 moet je dan ook echt 3 einddempers hebben??? aan de bumper te zien... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted March 2, 2007 Author Report Share Posted March 2, 2007 moet je dan ook echt 3 einddempers hebben??? aan de bumper te zien... Normaal is dat dicht denk ik. Dat mag ik hopen tenminste Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukeli Posted May 22, 2007 Report Share Posted May 22, 2007 vind de voorkant echt een Golf worden :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
blitzoff Posted October 31, 2007 Report Share Posted October 31, 2007 Vind de auto een beetje te klein voor de kit, hoewel het wel echt een patserautootje word zo. Toch nog niet al te lelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
enkyTummy Posted March 25, 2008 Report Share Posted March 25, 2008 mischien is dit makkelijker, een dealer is nederland van psg: CAR TREND Watertoren 41C 3247 LC Dirksland Tel: 0187 609361 email: info@cartrend.nl web: www.cartrend.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcotje Posted May 2, 2008 Report Share Posted May 2, 2008 heey mensen ik heb deze bumper kit altans de replica der van en deze is tog wel beter dan de orgienelen kit me ouders hebben deze kit uit engeland voor mijn opgehaalt en zagen dus de orgienelen kit en ze zijden me toen dat die kwaliteit 100 keer niks is je kon gewoon op somige plaatsen er door heen kijken en daar betaal je 700 pond voor terwijl ik nu voor 219 pond + 300 euro reis kosten voor me ouder de kit heb en een betere kwaliteit zou je deze kit ook willen hebben dan moet je ff naar deze site gaan let op hier is hij 499 pond en op ebay 219 pond 2 verschillende prijsen maar wel betrouwbaar http://www.sportingglassfibre.com/stock.htm?item=1067 ik weet ook dat iemand hem in nederland verkoopt maar ik ga geen 1400 euro er voor neer leggen als je hem al hebt voor 600 euro hier heb ik wat foto's voor julie de voorbumper de achter bumper de sidescurts je krijgt 4 arches ik heb aleen ff de foto van de achterste arches gemaakt zo als je ziet is dit een zeer goede kwaliteit juli kommen later meer over deze kit tehoren ander volg me project even als je hier meer over wilt weten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyanite Posted May 2, 2008 Report Share Posted May 2, 2008 Marcotje, Bij de Nederlandse les zeker niet op zitten letten? Je spelling is, om even heel bot te zijn, ronduit dramatisch. Hoofdletters aan het begin van de zin zou ook wel fijn zijn, net als leestekens in de zin. Maar gefeliciteerd met de body-kit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts