Michiel Posted January 10, 2007 Report Share Posted January 10, 2007 De PSG Bodystyling Wide Arch kit bestaat uit een voorbumper, een achterbumper, sideskirts, zijpanelen voor en zijpanelen achter. Discussieer zoveel je wilt over deze kit in dit topic. Heb je de kit, laat hem dan aan ons zien. Wil je ervaringen delen, dat mag natuurlijk ook! En als je nog een plek weet waar hij te koop is, dan kun je dat hier melden. Te koop bij PSG Bodystyling Unit 2 Riverside Court Westminster Industrial Estate Measham Derbyshire DE12 7DS United Kingdom Tel: +44-(0)1530271139 Fax: +44-(0)1530271134 psgkits@aol.com Eagle Tuning & Kitcars Sebastiaan Koopman Verlaatweg 74D en 74E 8243PS Lelystad Nederland Tel: +31-(0)630709997 Fax:+31-(0)842278778 info@eagletuningenkitcars.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffy Posted November 6, 2007 Report Share Posted November 6, 2007 die kit is supervet! alleen, is het nou echt supermoeilijk om een WBK te instaleren op een auto? deze past egt super op de xr2i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin L Posted November 6, 2007 Report Share Posted November 6, 2007 Ik vind hem persoonlijk niet mooi maar ik zou ut neit weten Puffy Link to comment Share on other sites More sharing options...
BuzzzFuzzz Posted November 6, 2007 Report Share Posted November 6, 2007 hiero een beter foto van zo wide body de foto's boven in doen de kit niet echt veel goed http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-CODKR3LB.jpg http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-A88DSHMQ.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted November 6, 2007 Author Report Share Posted November 6, 2007 Op die gele is hij wel erg mooi Ik kan de grote foto's niet bekijken BuzzzFuzzz, zou je die kunnen sturen naar michiel @ fiestaclub.nl? Dan gooi ik ze in de gallery en de topicstart er ook bij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffy Posted November 6, 2007 Report Share Posted November 6, 2007 hmm ja op die foto's van buzzfuzz zien die wbk's er nog mooier uit...maar is denk ik wel veel werk maar het resultaat mag er zijn thx voor de foto's Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbo-F Posted November 6, 2007 Report Share Posted November 6, 2007 Je hebt er flinke spacers of aadrig brede wielen bij nodig! Zou de set best willen hebben... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BuzzzFuzzz Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Op die gele is hij wel erg mooi Ik kan de grote foto's niet bekijken BuzzzFuzzz, zou je die kunnen sturen naar michiel @ fiestaclub.nl? Dan gooi ik ze in de gallery en de topicstart er ook bij zal even voorje kijken heb zelf nog meer foto's volgens mij van de wide body Link to comment Share on other sites More sharing options...
BuzzzFuzzz Posted February 14, 2008 Report Share Posted February 14, 2008 In nederland is deze bodykit te verkrijgen bij Sebastiaan Koopman Eagle Tuning & Kitcars Verlaatweg 74D en 74E 8243PS Lelystad The Netherlands Tel:+31 (0) 630709997 Fax:+31 (0) 842278778 E-mail:info@eagletuningenkitcars.com Site: http://www.eagletuningenkitcars.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted February 20, 2008 Author Report Share Posted February 20, 2008 Check, startpost geüpdate Link to comment Share on other sites More sharing options...
BojT Posted October 27, 2008 Report Share Posted October 27, 2008 Ik heb zojuist een aantal foto's ontvangen van deze kit. Opzich een erg leuke set maar ERG veel werk om het allemaal netjes te krijgen. Leuk voor een project wat vanaf de grond af aan opgebouwd moet worden. Niet voor een auto die roestvrij is en al een strakke lak heeft. Zal de foto's posten zodra ik thuis ben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BojT Posted October 27, 2008 Report Share Posted October 27, 2008 Link to comment Share on other sites More sharing options...
madcoil Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 Ff een vraagje over deze body kit. Ik heb de info aan gevraagd bij PSG Body styling. Komt gemiddeld op een 680 pond ex btw. Maar voor ik de hele kit bestel.... is deze wel street legal. Mag ik na het monteren van de kit nog gewoon de straat op met mijn auto. En zijn er mensen met misschien wat meer foto's van deze kit. Bij de witte versie ziet het er niet echt geweldig uit. En dat is de zelfde foto die ik op de site van PSG heb gevonden. ooh en klopt het dat Eagle tunning niet meer bestaat of hebben ze gewoon geen website.? Al met al vind ik het een super vette kit en kan dat best nog wel wat gaan worden op mijn feestje. Groetjes ronald Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts