Jump to content

Ultra

Michiel
 Share

Recommended Posts

goede keus, als ze makkelijk te modificeren zijn naar LHD, de levering en vocht dichtheid als bijvoorbeeld condens blablabla let me know!!!pls... wil ze ook bestellen namelijk maar ben beetje voorzichtig na me laatste ervaring!! :D

Ruudje

goede keus, als ze makkelijk te modificeren zijn naar LHD, de levering en vocht dichtheid als bijvoorbeeld condens blablabla let me know!!!pls... wil ze ook bestellen namelijk maar ben beetje voorzichtig na me laatste ervaring!! :D

Ruudje

haha oke is goed hoor;)

weet iemand hoelang dat ongeveer gaat duren voor ik ze binnen heb?

groetjes Vincent

Die hebben wel inderdaad die Angel Eyes, maar de kwaliteit is belabberd. De lampen die jij liet zien bij die link zijn van RaidHP en die lampen zijn zo lek als een theezeefje. De enige lampen met kwaliteit zijn van Ultra (zie pagina 1), maar die moet je dan zelf importeren uit Engeland.

ma passen ze bij mij die uit van de site esp design? een fiesta rally

en weet je misschien hoelang de levertijd is?

ik heb ze :D :D :D jeeej

zo zien ze eruit:

http://forum.fiestaclub.nl/index.php?autoc...si&img=3742

ik ga er straks nog paar in het donker maken haha

en kwam er achter dat je lampen dan h7 worden dus hebk nix meer aan mijn bixenon H4 :(

moet ik weer nieuwe halen....

groetjes Vincent

ik heb ze :D :D :D jeeej

zo zien ze eruit:

en kwam er achter dat je lampen dan h7 worden dus hebk nix meer aan mijn bixenon H4 :(

groetjes Vincent

Dat had je kunnen weten, daar ik dezelfde lampen heb en dit in het Ultra lampen topic heb gemeld :oops:

ik heb ze :D:D:D jeeej

zo zien ze eruit:

groetjes Vincent

Waar heb je ze nu besteld? Linkje?

Ze zijn wel heel erg mooi ! Snelle levering ook!

wie hebben er nog meer angel eyes dan?:P

haha en cker mooi :) en hele snelle levering ze zeide da het 9 weke zou gaan dure hiero ma had ze donderdag besteld en vandaag binnen:):D nu nog ff kijke hoe ik mijn xenon h4 naar h7 krijg miss alleen lampen maja moet ik ff kijken iemand idee voor mij? heb een pilot bixenon H4 set kan ik die gebruiken voor H7?

Groetjes Vincent

Is het wel H7? Ik dacht dat deze angel eyes H1 waren?

nee het is h7 en nog een probleem is dat het op engelse norm zit dus links komt de lichtbundelomhoog en niet rechts dus als je voor de muur staat schijnt de lichte erop moet het "normaal" gezien rechts omhoog gaan bij mij is dat links en ben naar ford dealer geweest kwik-fit en die weten ook niks... iemand miss idee?

groetjes Vincent

• 8 months later...
 Share

• Create New...