Ruudje Posted August 7, 2008 Report Share Posted August 7, 2008 welke die raid lampen?? ik heb ze gehad en na 2 maandne kon in ze weggooien, door de bovenkant van een emmer komt minder water!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Melissen Posted August 7, 2008 Report Share Posted August 7, 2008 welke die raid lampen?? ik heb ze gehad en na 2 maandne kon in ze weggooien, door de bovenkant van een emmer komt minder water!!! deze: http://www.espdesign.co.uk/Lighting-Ford-F...oduct_info.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudje Posted August 7, 2008 Report Share Posted August 7, 2008 goede keus, als ze makkelijk te modificeren zijn naar LHD, de levering en vocht dichtheid als bijvoorbeeld condens blablabla let me know!!!pls... wil ze ook bestellen namelijk maar ben beetje voorzichtig na me laatste ervaring!! Ruudje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Melissen Posted August 7, 2008 Report Share Posted August 7, 2008 goede keus, als ze makkelijk te modificeren zijn naar LHD, de levering en vocht dichtheid als bijvoorbeeld condens blablabla let me know!!!pls... wil ze ook bestellen namelijk maar ben beetje voorzichtig na me laatste ervaring!! Ruudje haha oke is goed hoor;) weet iemand hoelang dat ongeveer gaat duren voor ik ze binnen heb? groetjes Vincent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Melissen Posted August 7, 2008 Report Share Posted August 7, 2008 Die hebben wel inderdaad die Angel Eyes, maar de kwaliteit is belabberd. De lampen die jij liet zien bij die link zijn van RaidHP en die lampen zijn zo lek als een theezeefje. De enige lampen met kwaliteit zijn van Ultra (zie pagina 1), maar die moet je dan zelf importeren uit Engeland. ma passen ze bij mij die uit van de site esp design? een fiesta rally en weet je misschien hoelang de levertijd is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted August 7, 2008 Report Share Posted August 7, 2008 Ja ze passen, en de levertijd tja het zijn engelsen. Kan wel een weekje op 9 worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Melissen Posted August 7, 2008 Report Share Posted August 7, 2008 Ja ze passen, en de levertijd tja het zijn engelsen. Kan wel een weekje op 9 worden das mooi dat ze passen minder is da het 9 weken kan dure hoop dat het deze keer aardige engelse zijn en zaterdag of maandag sturen ben ik jarig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Melissen Posted August 9, 2008 Report Share Posted August 9, 2008 das mooi dat ze passen minder is da het 9 weken kan dure hoop dat het deze keer aardige engelse zijn en zaterdag of maandag sturen ben ik jarig nouja zit er denk ik niet in das jammer hoop dat het wat sneller zal worden dan 9 weken kwil ze hebbe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Melissen Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 ik heb ze :D jeeej zo zien ze eruit: http://forum.fiestaclub.nl/index.php?autoc...si&img=3742 ik ga er straks nog paar in het donker maken haha en kwam er achter dat je lampen dan h7 worden dus hebk nix meer aan mijn bixenon H4 moet ik weer nieuwe halen.... groetjes Vincent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 ik heb ze :D jeeej zo zien ze eruit: http://forum.fiestaclub.nl/index.php?autoc...si&img=3742 ik ga er straks nog paar in het donker maken haha en kwam er achter dat je lampen dan h7 worden dus hebk nix meer aan mijn bixenon H4 moet ik weer nieuwe halen.... groetjes Vincent Dat had je kunnen weten, daar ik dezelfde lampen heb en dit in het Ultra lampen topic heb gemeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 ik heb ze jeeej zo zien ze eruit: http://forum.fiestaclub.nl/index.php?autoc...si&img=3742 ik ga er straks nog paar in het donker maken haha en kwam er achter dat je lampen dan h7 worden dus hebk nix meer aan mijn bixenon H4 moet ik weer nieuwe halen.... groetjes Vincent Waar heb je ze nu besteld? Linkje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 kheb gistere de lampen besteld bij esp design;) weet iemand hoelang die levering duurt ? staat namelijk niet op de site... gr Vincent ESP Design Zie hier Emil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 ESP Design Zie hier Emil Maar met Vincent erbij zijn ze niet meer zo origineel want zijn er 3 sets in nederland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukeli Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 Ze zijn wel heel erg mooi ! Snelle levering ook! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Melissen Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 Ze zijn wel heel erg mooi ! Snelle levering ook! wie hebben er nog meer angel eyes dan? haha en cker mooi en hele snelle levering ze zeide da het 9 weke zou gaan dure hiero ma had ze donderdag besteld en vandaag binnen:) nu nog ff kijke hoe ik mijn xenon h4 naar h7 krijg miss alleen lampen maja moet ik ff kijken iemand idee voor mij? heb een pilot bixenon H4 set kan ik die gebruiken voor H7? Groetjes Vincent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil Posted August 13, 2008 Report Share Posted August 13, 2008 Is het wel H7? Ik dacht dat deze angel eyes H1 waren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Melissen Posted August 13, 2008 Report Share Posted August 13, 2008 Is het wel H7? Ik dacht dat deze angel eyes H1 waren? nee het is h7 en nog een probleem is dat het op engelse norm zit dus links komt de lichtbundelomhoog en niet rechts dus als je voor de muur staat schijnt de lichte erop moet het "normaal" gezien rechts omhoog gaan bij mij is dat links en ben naar ford dealer geweest kwik-fit en die weten ook niks... iemand miss idee? groetjes Vincent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted August 13, 2008 Report Share Posted August 13, 2008 Vincent, ze zijn zo te verstellen maar dat heb ik in je andere topic's ook al gemeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurian Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 Bestaat dit derde stoplicht ook in zwart lexus, weet iemand toevallig de prijs ? MK6 3-deurs LED Remlichten In Engeland te bestellen: Essex Racing Ook verkrijgbaar voor een 5-deurs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts