Jump to content

Ultra

Michiel
 Share

Recommended Posts

Ultra heeft een groot assortiment koplampen, achterlichten en zijknipperlichten beschikbaar. Let er wel op dat de koplampen gemaakt zijn voor gebruik op wegen waar men links rijdt (Verenigd Koninkrijk). Achterlichten, remlichten en zijknipperlichten zijn overal gelijk.

Let op, de koplampen en achterlichten van de Mk6 en Mk6.5 zijn niet uitwisselbaar. Ford heeft dit waarschijnlijk gedaan om te voorkomen dat handelaren Mk6-modellen gaan verkopen als Mk6.5-modellen. Het uiterlijk van de lichten van Ultra is wél hetzelfde, het zijn de montagepunten die anders zijn.

Hier vind je alle typenummers. Foto's volgen nog!

Te koop bij

ESP Design

Autostyle

Achterlichten

Mk6 3-deurs Lexus Chrome: FO64L69

Mk6 3-deurs Lexus Black: FO64L69S

Mk6 3-deurs LED Chrome: FO64L61

Mk6 3-deurs LED Black: FO64L61S

Mk6 5-deurs Lexus Chrome: FO64L66

Mk6.5 3-deurs Lexus Chrome: FO65L69

Mk6.5 3-deurs Lexus Black: FO65L69S

Mk6.5 3-deurs LED Chrome: FO65L61

Mk6.5 3-deurs LED Black: FO65L61S

Remlichten

Mk6 3-deurs LED Chrome: FO64L70/3

Mk6 5-deurs LED Chrome: FO64L70

Zijknipperlichten

Mk6 Chrome: FO64L98

Koplampen

Mk6 Chrome: FO64L24

MK6 Black: FO64L24S

Mk6 Morette: FO64L28

med_gallery_1604_108_38488.jpg

Mk6 3-deurs Chrome LED

Mk6.5 3-deurs Chrome LED

med_gallery_1604_108_17477.jpg

med_gallery_1604_108_20978.jpg

med_gallery_1604_108_19500.jpg

Mk6 3-deurs Lexus Black

Mk6.5 3-deurs Lexus Black

lexusblack1.jpg

med_gallery_1604_108_37870.jpg

MK6 3-deurs Lexus Chrome

Mk6.5 3-deurs Lexus Chrome

med_gallery_1604_108_12134.jpg

med_gallery_1604_108_44051.jpg

MK6 5-deurs Lexus Chrome

gallery_1604_108_5183.jpg

MK6 3-deurs LED Remlichten

gallery_1604_108_5109.jpg

MK6 5-deurs LED Remlichten

gallery_1604_108_1661.jpg

• 1 year later...

hey hey,

voor zover ik weet zijn deze er niet in een black uitvoering, maar enkele lagen verf (speciale lampen spray) en het valt mooi weg in contrast, zeker als je een normale clear uitvoering pakt!

groeten dennis

Wat is de prijs van die hallogeen angeleyes lichten ?

Daar had ik je geloof ik al voor naar ESP verwezen :roll:

Zwart 199,99 engelse pond x 1,5 = +/- 299,99 euro , de Chromen 159,99 engelse pond per paar x 1,5 = +/- 239,99 euro

En ik geef je de volgende tips, ga niet lopen goochelen door ze hier in nederland te zoeken maar bestel ze gewoon bij ESP, dit is namelijk 1 van de betere Engelse adressen voor dit soort spullen en relatief snel voor engelse begrippen. heb net als enkele anderen hier veel contact met de zusterclub in de UK en die zeggen hetzelfde.

Ik heb 1 keer voor iemand deze lampen in nederland trachten te regelen, 86 emails zijn het deze ?? Ja volgens de leverancier, worden ze geleverd, waren het de Autostyle lampen (Raid HP model ). Nou hij heeft ze toch gewoon genomen. maar heeft ontzettende spijt (Sorry Ruud :oops: )

Vraag enkel bij ESP om LHD lampen, daar je anders een engelse set krijgt en jouw tegenligger dat niet fijn vind

hey hey,

voor zover ik weet zijn deze er niet in een black uitvoering, maar enkele lagen verf (speciale lampen spray) en het valt mooi weg in contrast, zeker als je een normale clear uitvoering pakt!

groeten dennis

Inderdaad ja.

Met blanke lak met wat zwarte verf erin komt het er zo uit te zien:

fst_2sept02.jpg

• 4 months later...
Komen er in de toekomst weer inkoop akties voor deze lampen?

Ik heb zeker interresse (nog steeds) in de black LED's en de Black Angeleyes

Groeten Dennis

haha ja ik heb ook intressen in de black angeleyes die ahcterlichten hebk al gekocht bij www.carfantasy.nl zijn ze 189 euro maar ze waren voor mk 6 dus moest ff stekkertje van men ouwe lampen over zitte op de leds ma ze doen het ;)

ik vind die rondjes zo vet eruit zien {dance}:applaus:

zijn er Black Angeleyes waar xenon in kan?

want hoorde net dat het anders te warm word dus beterkent men xenon opgeven

Dat is echt gelul, halogeen is 60W en xenon rond de 35W. Hoe minder vermogen zo'n ding nodig heeft, hoe koeler hij blijft.

iss, xenon genereerd minder warmte dan normale halogeen. Wel kan door gebruik van bepaalde lampen je kunstof lamp verkleuren (zijn zelden te krijgen) En je hebt ook van die foekiewoekie lampjes die "xenon" zijn. Dit zijn japanse lampen die een hoge licht kleur hebben, maar vaak ook een hoger vermogen (90/100W) en dit kan idd wel schade aanbrengen aan de lamp. Misschien dat je hiermee in de war bent.

Groeten Dennis

oke :D scheeld ook weer voor mij

ma ik had het gehoort ergens hier op de forum dusja hier dus:

http://forum.fiestaclub.nl/index.php?showt...mp;#entry141355

en hier zeggen ze dat het als waarschuwing erop staat ik snap er nu helemaal nix meer van :S

ma ben blij dat het kon twijfelde egt ma nu zeker te weten nemen ziet er vet uit:D

ma nu zeker te weten :D (alsk ik het geld ervoor heb

Edited by Vincent Melissen

Komt omdat zelfs angel-eyes fabrikanten gewoon lui zijn die een stuk plastic in een bepaalde vorm smelten en vormen. Die hebben geen verstand van lampen. Een computer processor met een TDP van 90W verbruikt minder stroom en wordt veel minder warm dan eentje met een TDP van 45W. Dan kun je gewoon met de helft van de koeling toe. Het is dus geen enkel probleem om Xenon in zo'n unit te zetten. Basic natuurkunde.

• 2 months later...

ik zat net rond te neuzen op internet voor de halo angel eyes en toen kwam ik deze tegen

http://www.skg-carstyling.nl/skg2006/produ...ail/013781.html

zijn deze nou ook met die rondjes die je ziet op de foto's een blz hier trug?

en die passen tog wel bij mij?

groetjes Vincent

Die hebben wel inderdaad die Angel Eyes, maar de kwaliteit is belabberd. De lampen die jij liet zien bij die link zijn van RaidHP en die lampen zijn zo lek als een theezeefje. De enige lampen met kwaliteit zijn van Ultra (zie pagina 1), maar die moet je dan zelf importeren uit Engeland.

Share

• Create New...