Michiel Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 De Morette kit bestaat uit een voorbumper, een achterbumper, sideskirts, een spoiler en andere koplampen. Discussieer zoveel je wilt over deze kit in dit topic. Heb je de kit, laat hem dan aan ons zien. Wil je ervaringen delen, dat mag natuurlijk ook! En als je nog een plek weet waar hij te koop is, dan kun je dat hier melden. Deze kit lijkt sprekend op de bodykit van Car Equipment Blue Oval, maar wijkt op details af. Het is niet duidelijk of één van de twee een rip is van de ander, of dat het slechts aangepast is op details. Deze kit heeft geen luchtgaten en aan de achterkant 4 gaten, waar de Blue Oval kit overal voorzien is van gaten. Te koop bij Morette info@morette.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted January 9, 2007 Author Report Share Posted January 9, 2007 Ik heb zojuist gevonden dat er ook nog andere koplampen zijn van Morette voor de Mk6.5. De bodykit op deze foto's is van MS Design voor de Mk6.5. Morette heeft ook nog spiegelkapjes met knipperlichten. En bij de oude Morette-lampen is er een nieuwe variant met helder glas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
El_Piedro Posted March 13, 2008 Report Share Posted March 13, 2008 ik ga morgen kijken voor deze kit maar dan wel die van Blue Oval (heeft in achterbumper geen verticale steunen) voor de rest lijkt hij inderdaad hard op die van morrette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted March 13, 2008 Author Report Share Posted March 13, 2008 ik ga morgen kijken voor deze kit maar dan wel die van Blue Oval (heeft in achterbumper geen verticale steunen) voor de rest lijkt hij inderdaad hard op die van morrette Die van Blue Oval heeft ook een topic hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
El_Piedro Posted March 18, 2008 Report Share Posted March 18, 2008 Die van Blue Oval heeft ook een topic hoor dat topic zag ik niet meteen staan Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta mk7 Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 wat gebeurt er bij de 6,5 met de standlichten? Ik zie die niet meer zitten (en bij de 6 wel) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted March 19, 2008 Author Report Share Posted March 19, 2008 wat gebeurt er bij de 6,5 met de standlichten? Ik zie die niet meer zitten (en bij de 6 wel) Stadslicht en dimlicht samen in de grote, grootlicht is de kleine lamp. Knipperlicht zit in dat gat in de bumper. Hieronder te zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ives black fiesta Posted October 4, 2008 Report Share Posted October 4, 2008 deze koplampen passen toch ook op mk6 want deze zijn mooier dan die van de mk6 vind ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burrn Posted October 5, 2008 Report Share Posted October 5, 2008 Vraag: Passen Mk6.5 koplampen en achterlichten op een Mk6? Antwoord: Nee, dit past niet in verband met andere ophangpunten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
El_Piedro Posted October 5, 2008 Report Share Posted October 5, 2008 Vraag: Passen Mk6.5 koplampen en achterlichten op een Mk6? Antwoord: Nee, dit past niet in verband met andere ophangpunten. Bij die koplampen zijn de ophangpunten hetzelfde ik heb er al verschillende gezien met een mk6.5 met mk6 voorlichten en omgekeerd de acterlichten passen normaal wel maar ze hebben een andere stekker omdat de mk6.5 l/r een achteruitrijlicht/mislicht heeft en de mk6 niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted October 5, 2008 Report Share Posted October 5, 2008 De ophangpunten zijn niet hetzelfde. Dat wil nog niet zeggen dat het geheel niet pas te maken is, maar standaard zijn de ophangpunten verschillend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts