Jump to content

Ibherdesign

Michiel
 Share

Recommended Posts

De Ibherdesign kit bestaat uit een voorbumper, een achterbumper, sideskirts en een spoiler. Discussieer zoveel je wilt over deze kit in dit topic. Heb je de kit, laat hem dan aan ons zien. Wil je ervaringen delen, dat mag natuurlijk ook! En als je nog een plek weet waar hij te koop is, dan kun je dat hier melden.

Te koop bij

Ibherdesign

Zona Complexo Industrial Granja

Quinta Da Granja - Armazem D 10

2625-607 Vialonga

Portugal

Tel: +351-(0)21 9731730

Fax: +351-(0)21 9731296

info@ibherdesign.com

Autostyle

med_gallery_1604_83_8126.jpg

med_gallery_1604_83_14288.jpg

med_gallery_1604_83_18297.jpg

med_gallery_1604_83_7275.jpg

med_gallery_1604_83_25713.jpg

med_gallery_1604_83_28793.jpg

med_gallery_1604_83_28054.jpg

• 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 7 months later...

hoi,

Ik zou ook voor- en achterbumper op mijn fiesta willen laten steken maar heb geen flauw idee waar ik prijzen enzo kan vinden en

waar deze te bestellen zijn. Ikzelf rijd met een MK 6.5 zelfde als deze hier maar in grey blue

Kan er me iemand soms informeren?

Grjt

Lotje

de achterbumper komt op 299 euro

en voorbumper komt op 399 euro

dit zijn de prijzen bij www.nlpower.nl

de achterbumper komt op 319 euro

en voorbumer komt op 359 euro

dit zijn de prijzen bij www.autostyle.nl

de achterbumper komt op 319 euro

en voorbumper komt op 359 euro

dit zijn de prijzen bij www.carfantasy.nl

hoop je hier beetje mee te helpen

gr ivo

hallo,

Ja het heeft me veel geholpen hoor zit al zo'n drie uur te kijken enzo en ziet er allemaal zo schoon uit.

Ik ga er nog eens over slapen en dan zie ik wel.

Heb wel al een koppel achterlichten bestelt van lexus die vindt ik wel iets hebben

867835u.jpg

ALs je die bumpers koopt, die zijn niet gespoten zeker he?

grtjs

Lotje

Nope, die zijn niet gespoten.

En die lichten zijn niet "van" Lexus, het zijn lexuslichten. Is denk ik gewoon ontstaan omdat lexus begonnen is met doorzichtige achterlichten standaard te zetten, dus de tuning trend van lexuslichten is daar naar genoemd. Weet je dat ook weer :D

Nope, die zijn niet gespoten.

En die lichten zijn niet "van" Lexus, het zijn lexuslichten. Is denk ik gewoon ontstaan omdat lexus begonnen is met doorzichtige achterlichten standaard te zetten, dus de tuning trend van lexuslichten is daar naar genoemd. Weet je dat ook weer :D

De Ford Puma had heldere achterlichten met 3 lampen ieder in 1997, Lexus de IS vanaf 1999... :-D Er zijn meerdere bedrijven die Ibherdesign leveren, ze staan bijv ook in Autostyle geloof ik. Verder zijn ze bijna overal te krijgen. Het is wel aan te raden om eens rond te vragen, er zijn bedrijven die ze goedkoper kunnen leveren.

bedankt voor al de informatie he :grin:

Jah zoveel ken ik er ook niet van hoor ik weet dat mijn fiesta rijd en als ik iets zie probeer ik info te verzamelen enzo

Kijk ik ben bij de garage langs geweest ik ga nmijn achterrbumpers laten spuiten ipv nieuwe te steken...

Volgende week dus nieuwe achterlichten en bumpers in kleur van de auto...

Dan kunnen we weer op zoek gaan naar iets nieuws en zo blijven we bezig he, geld moet rollen en alles voor mijn fiesta he ;-)

Grtjs en goeie feesten allemaal he

Lotje

Share

• Create New...