Michiel Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 De Ibherdesign kit bestaat uit een voorbumper, een achterbumper, sideskirts en een spoiler. Discussieer zoveel je wilt over deze kit in dit topic. Heb je de kit, laat hem dan aan ons zien. Wil je ervaringen delen, dat mag natuurlijk ook! En als je nog een plek weet waar hij te koop is, dan kun je dat hier melden. Te koop bij Ibherdesign Zona Complexo Industrial Granja Quinta Da Granja - Armazem D 10 2625-607 Vialonga Portugal Tel: +351-(0)21 9731730 Fax: +351-(0)21 9731296 info@ibherdesign.com Autostyle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted January 9, 2007 Author Report Share Posted January 9, 2007 De eerste updates druppelen ook binnen Dankzij The Crow hebben we nog 2 extra foto's van deze kit: Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta_wts Posted January 12, 2007 Report Share Posted January 12, 2007 (edited) http://img368.imageshack.us/my.php?image=693uh.jpg http://img92.imageshack.us/my.php?image=885vb.jpg http://img451.imageshack.us/my.php?image=dsck0067jr0.jpg http://img216.imageshack.us/my.php?image=dsck0068uo4.jpg http://img136.imageshack.us/my.php?image=dsck0071ys0.jpg voila dit is mijn auto'ke met een ibherdesign kit erop en een lester voorgrill en lester dakspoilerke groetjes Edited January 12, 2007 by Michiel Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrhanky Posted January 22, 2007 Report Share Posted January 22, 2007 Deze kit is niet echt mijn ding maar ik moet zeggen dat het wel een bruute auto is geworden fiesta_wts Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta_wts Posted January 24, 2007 Report Share Posted January 24, 2007 Deze kit is niet echt mijn ding maar ik moet zeggen dat het wel een bruute auto is geworden fiesta_wts dat het niet je ding is ieder zijn mening he en daar mag je gerust voor uitkomen.toch bedankt voor de goede commentaar. vriendelijke groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
hasi Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 ferme kit maar passen de mistlampen van de st versie ook in de voorbumper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Ik vind het wel wat hebben. Ik had denk ik wel het gaas zwart gespoten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukeli Posted May 22, 2007 Report Share Posted May 22, 2007 Wat een gave auto !! Top.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hasi Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 we weten ondertussen al dat hij mooi is maar daarmee weet ik nog niet het antwoord op men vraag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted May 23, 2007 Author Report Share Posted May 23, 2007 Nee, de mistlampen passen dan niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lotje Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 hoi, Ik zou ook voor- en achterbumper op mijn fiesta willen laten steken maar heb geen flauw idee waar ik prijzen enzo kan vinden en waar deze te bestellen zijn. Ikzelf rijd met een MK 6.5 zelfde als deze hier maar in grey blue Kan er me iemand soms informeren? Grjt Lotje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ives black fiesta Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 de achterbumper komt op 299 euro en voorbumper komt op 399 euro dit zijn de prijzen bij www.nlpower.nl de achterbumper komt op 319 euro en voorbumer komt op 359 euro dit zijn de prijzen bij www.autostyle.nl de achterbumper komt op 319 euro en voorbumper komt op 359 euro dit zijn de prijzen bij www.carfantasy.nl hoop je hier beetje mee te helpen gr ivo Link to comment Share on other sites More sharing options...
lotje Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 hallo, Ja het heeft me veel geholpen hoor zit al zo'n drie uur te kijken enzo en ziet er allemaal zo schoon uit. Ik ga er nog eens over slapen en dan zie ik wel. Heb wel al een koppel achterlichten bestelt van lexus die vindt ik wel iets hebben ALs je die bumpers koopt, die zijn niet gespoten zeker he? grtjs Lotje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sgt.Flippy Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 Nope, die zijn niet gespoten. En die lichten zijn niet "van" Lexus, het zijn lexuslichten. Is denk ik gewoon ontstaan omdat lexus begonnen is met doorzichtige achterlichten standaard te zetten, dus de tuning trend van lexuslichten is daar naar genoemd. Weet je dat ook weer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted December 27, 2007 Author Report Share Posted December 27, 2007 Nope, die zijn niet gespoten. En die lichten zijn niet "van" Lexus, het zijn lexuslichten. Is denk ik gewoon ontstaan omdat lexus begonnen is met doorzichtige achterlichten standaard te zetten, dus de tuning trend van lexuslichten is daar naar genoemd. Weet je dat ook weer De Ford Puma had heldere achterlichten met 3 lampen ieder in 1997, Lexus de IS vanaf 1999... Er zijn meerdere bedrijven die Ibherdesign leveren, ze staan bijv ook in Autostyle geloof ik. Verder zijn ze bijna overal te krijgen. Het is wel aan te raden om eens rond te vragen, er zijn bedrijven die ze goedkoper kunnen leveren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ives black fiesta Posted December 27, 2007 Report Share Posted December 27, 2007 ja dat is natuurlijk zo er zijn veel bedrijven die deze kunnen leveren maar bij deze bedrijven welke ik eerder hier heb gezegt wist ik zeker dat ze ze hadden gr ivo lotje succes met het maken van de keuze mooi achterlichten trouwens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sgt.Flippy Posted December 27, 2007 Report Share Posted December 27, 2007 De Ford Puma had heldere achterlichten met 3 lampen ieder in 1997, Lexus de IS vanaf 1999... Maar dat waren geen zilveren/heldere Link to comment Share on other sites More sharing options...
lotje Posted December 27, 2007 Report Share Posted December 27, 2007 bedankt voor al de informatie he Jah zoveel ken ik er ook niet van hoor ik weet dat mijn fiesta rijd en als ik iets zie probeer ik info te verzamelen enzo Kijk ik ben bij de garage langs geweest ik ga nmijn achterrbumpers laten spuiten ipv nieuwe te steken... Volgende week dus nieuwe achterlichten en bumpers in kleur van de auto... Dan kunnen we weer op zoek gaan naar iets nieuws en zo blijven we bezig he, geld moet rollen en alles voor mijn fiesta he Grtjs en goeie feesten allemaal he Lotje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts