Michiel Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 De Pumaspeed Fiesta RS Concept kit bestaat uit een voorbumper, een achterbumper, zijpanelen voor, zijpanelen achter en een spoiler. Discussieer zoveel je wilt over deze kit in dit topic. Heb je de kit, laat hem dan aan ons zien. Wil je ervaringen delen, dat mag natuurlijk ook! En als je nog een plek weet waar hij te koop is, dan kun je dat hier melden. Let op: Als je deze kit plaatst zul je ook andere onderdelen van je auto moeten wijzigen, zoals wielen, ophanging, enz. Vraag bij Pumaspeed naar meer informatie. Het is algemeen bekend dat bij Pumaspeed men liever werkt aan auto's dan aan het beantwoorden van telefoon en mail. Het kan dus even duren voor je contact met ze krijgt. Te koop bij Pumaspeed 7 Pollard Street Lofthouse Wakefield WF3 3HG United Kingdom Tel: +44-(0)1924871421 Service: +44-(0)1924827543 info@pumaspeed.co.uk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted January 9, 2007 Author Report Share Posted January 9, 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Melissen Posted February 20, 2008 Report Share Posted February 20, 2008 ik vroeg me af is dat moeilijk om zo breed te krijgen? of is het egt puur bumpers die je erop moet zetten? omdat er foto bij zat met hele intrieur eruit want ik wil hem graag hebben zag hem op 100% tuning dus ik hoop dat het niet teveel werk is:P:P I WANT IT(A) gr Vincent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pim Posted February 20, 2008 Report Share Posted February 20, 2008 De Pumaspeed Fiesta RS Concept kit bestaat uit een voorbumper, een achterbumper, zijpanelen voor, zijpanelen achter en een spoiler.Zelf alle losse onderdelen bevestigen/monteren, plamuren/strak maken en spuiten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted February 20, 2008 Report Share Posted February 20, 2008 Maar wil je dat de wielen een beetje netjes komen te staan tegenover de bumpers, dan moet je iig gaan verlagen en dat is geen punt, maar je moet ook behoorlijk gaan verbreden. Ik weet niet of je dit zomaar met spacers kan opvangen of dat je nog breder moet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted February 20, 2008 Author Report Share Posted February 20, 2008 Dat worden compleet andere assen om precies te zijn Hoewel ze dat aan de achterkant niet persé nodig hebben volgens Pumaspeed, al moet je dan wel een setje wiellagers op voorraad gaan houden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fixion Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 Je wielen komen praktisch naast je oude body te staan. Dit red je echt niet met spacers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZL900 Posted April 15, 2008 Report Share Posted April 15, 2008 ben echt benieuwd hoeveel je moet aan passen voor deze body kit? heeft iemand al een keer een mailtje gestuurd naar Puma speed, over wat je aan moet passen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted April 16, 2008 Author Report Share Posted April 16, 2008 ben echt benieuwd hoeveel je moet aan passen voor deze body kit? heeft iemand al een keer een mailtje gestuurd naar Puma speed, over wat je aan moet passen?? Als je het goed doet: zijpanelen voor, zijpanelen achter, wielen, remmen (indien geen ST), ophanging voor en ophanging achter, wiellagers. Minimaal: zijpanelen voor, zijpanelen achter, ophanging voor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
STtuning Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 Wat bedoel je daar precies mee? Hoef je dus bij een ST de boel niet te verbreden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 Dat je bij de ST de remmen niet hoeft aan te passen omdat die al schijfremmen achter heeft. Natuurlijk hoef je bij de andere modellen ook niet per se schijfremmen te monteren, maar als je toch bezig bent is het wel zo netjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ives black fiesta Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 Als je het doet, moet je het ook gelijk goed doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Barcode Man Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 Vind dit toch echt verneuken van je fiesta. Vooral de achterkant ziet er niet uit! Maarja dat is mijn mening Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurian Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 Dat je bij de ST de remmen niet hoeft aan te passen omdat die al schijfremmen achter heeft. Natuurlijk hoef je bij de andere modellen ook niet per se schijfremmen te monteren, maar als je toch bezig bent is het wel zo netjes. Als je de achterremmen ombouwd naar ST dan moet je voor ook doen voor een goed balans. ST heeft voor namelijk een maat grotere schijven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 Dat uiteraard, maar dat was niet het punt. Omdat er in het bericht van Michiel stond "indien geen ST", vroeg STuning of je de ST dan niet hoefde te verbreden. Maar het "indien geen ST' in het bericht van Michiel had alleen te maken met het aanpassen van de remmen, en dat dit nodig was indien je geen ST hebt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
denniST Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 Vanuit een zij hoek gezien vind ik het een geweldige kit!~maar als je hem recht van voor of achter bekijkt... Dan ziet het er gewoon niet uit... Erg jammer... Want ik denk dat je enorm veel moeite moet doen om je auto in deze staat te krijgen! En de RS concept vond ik op de foto's wel weer erg dik... Ach, ieder zijn smaak mzzl Dennis Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiestsportcarre Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 Dit vind ik Te Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincieboy Posted November 13, 2013 Report Share Posted November 13, 2013 Heerlijk zulke bodys! I like! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donbuttie Posted April 23, 2014 Report Share Posted April 23, 2014 geweldige bodykit als ik de skills tijd en geld ervoor had dan was ik er gister al aan begonnen ben normaal niet van bodykits maar zoals deze vind ik wel echt bruut dit is dan ook wide body staat een stuk bruuter dan die witte ongespoten bumpers op die honda's in de steden hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts