Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
Michiel

Mcrallying St24

Recommended Posts

De McRallying ST24 kit bestaat uit een voorbumper, een achterbumper, sideskirts en een spoiler. Discussieer zoveel je wilt over deze kit in dit topic. Heb je de kit, laat hem dan aan ons zien. Wil je ervaringen delen, dat mag natuurlijk ook! En als je nog een plek weet waar hij te koop is, dan kun je dat hier melden.

Te koop bij

ESP Design

med_gallery_1604_69_54717.jpg

med_gallery_1604_69_19881.jpg

med_gallery_1604_69_930.jpg

med_gallery_1604_69_44869.jpg

med_gallery_1604_69_22485.jpg

med_gallery_1604_69_7582.jpg

Damn dat is een zeer mooie kit zeg!!! Niet te overdreven en zeer strak, erg mooi.

Volgens mij is McRallying over de kop, ze worden dus niet meer gemaakt. Eagle Tuning en Kitcars in Lelystad heeft ze hier ooit wel aangeboden, dus misschien hebben die nog iets liggen. Razer was laatst ook op zoek, misschien kan die je helpen.

Volgens mij is McRallying over de kop, ze worden dus niet meer gemaakt. Eagle Tuning en Kitcars in Lelystad heeft ze hier ooit wel aangeboden, dus misschien hebben die nog iets liggen. Razer was laatst ook op zoek, misschien kan die je helpen.

eagle heeft ze ook al niet meer

zodra het over de kop ging werd de aandacht zo groot voor het spul dat alles weg is :grin:

Het bedrijf bestaat idd niet meer.

Mcrallying vind je heeel lastig, meeste kans heb je in engeland

Er is iemand in engeland die de mallen heeft, ik zou zeggen probeer eens op de site van onze engelse vrienden.

bv fiesta turbo en fiesta UK

hopelijk heb je er wat aan.. succes

Voor mij is dit niet meer van toepassing :) de nieuwe bumpers worden vanavond gelijmd en gaan vrijdag naar de Spuitert

Sign in to follow this