Michiel Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 De Stoffler kit bestaat uit een een voorbumperspoiler, dakspoiler, een achterbumperspoiler, gecombineerd met een dubbele uitlaat, en sideskirts. Discussieer zoveel je wilt over deze kit in dit topic. Heb je de kit, laat hem dan aan ons zien. Wil je ervaringen delen, dat mag natuurlijk ook! En als je nog een plek weet waar hij te koop is, dan kun je dat hier melden. Let op: de bumpers zijn niet geschikt voor plaatsing op de ST of Mk6.5, tenzij je ook de standaard Mk6-bumpers plaatst. Te koop bij Autohaus Stoffler GmbH Singenerstraße 26 D-78176 Blumberg-Fützen Deutschland Tel: +49-(0)770243860 Fax: +49-(0)77023168 info@stoffler-autotechnik.de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted January 9, 2007 Author Report Share Posted January 9, 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjoske Posted May 11, 2007 Report Share Posted May 11, 2007 Weet iemand toevallig of de Stoffler Kit en de dakspoiler ook te koop is in Nederland ? Zoja, weet je waar ? Link Helaas , kan ik geen Duits spreken en schrijven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted May 11, 2007 Author Report Share Posted May 11, 2007 Weet iemand toevallig of de Stoffler Kit en de dakspoiler ook te koop is in Nederland ? Zoja, weet je waar ? Link Helaas , kan ik geen Duits spreken en schrijven Engels kunnen ze ook daar http://www.stoffler-autotechnik.de/index.php?lang=en RedFox heeft de achterbumper van Stoffler, je zou hem kunnen vragen waar hij die vandaan heeft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjoske Posted May 19, 2007 Report Share Posted May 19, 2007 Weet iemand toevallig of de Stoffler Kit en de dakspoiler ook te koop is in Nederland ? Zoja, weet je waar ? Link Helaas , kan ik geen Duits spreken en schrijven Engels kunnen ze ook daar http://www.stoffler-autotechnik.de/index.php?lang=en RedFox heeft de achterbumper van Stoffler, je zou hem kunnen vragen waar hij die vandaan heeft Ik had een PM gestuurd naar RedFox 2 weken geleden , maar nog steeds geen bericht terug Hij zal het toch wel gelezen hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted May 19, 2007 Report Share Posted May 19, 2007 Ik had een PM gestuurd naar RedFox 2 weken geleden , maar nog steeds geen bericht terug Hij zal het toch wel gelezen hebben Nee, die heeft hij nog niet gelezen. Hij is al een tijdje niet online geweest zie ik. Druk met zijn werk en verhuizing gok ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjoske Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 Yes , de Dakspoiler (5-deurs) is opgestuurd En nu nog maar wachten , bij de deur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nol Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 Suc6 met wachten!! Mooie spoilerkit btw! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjoske Posted June 22, 2007 Report Share Posted June 22, 2007 En wat denk je ?? Na 3 dagen !!!!!!!!!! heb ik de dakspoilertje binnen En ik hoor van Edwin , dat hij 4 weken moest wachten Helaas kan ik hem a.s. zondag (meeting in Vuren) niet showen , althans niet in de kleur gespoten. Ik zal hem gewoon los meenemen. Het staat geweldig , op het eerste gezicht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts