Michiel Posted December 27, 2007 Author Report Share Posted December 27, 2007 tikfoutje... gerepareerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
steve010 Posted January 30, 2008 Report Share Posted January 30, 2008 Stoffler heeft een nieuw bumperopzetstuk voor de achterkant: Hier heb je dan niet de speciale stoffler duo exhaust meer voor nodig. Is pas over 4 maanden te koop had ik gelezen maar komt er dus dit jaar aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angel Posted January 30, 2008 Report Share Posted January 30, 2008 Dat carbon is wel sjiek, maar eens gaan sparen denk Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcel1987 Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 is er al iemand die deze kit onder de auto heeft hangen? inc de duo uitlaat ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted February 6, 2008 Author Report Share Posted February 6, 2008 Volgens mij nog niet, hoewel het wel een van de mooiere kits is. Hij is best prijzig, zeker als je de diffusor van carbon wilt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zorn Posted March 7, 2008 Report Share Posted March 7, 2008 in Duitsland heb ik een Mk 6 ST gespot met de dubbele uitlaat. Zal even kijken of de foto de moeite waard is om te plaatsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Melissen Posted August 25, 2009 Report Share Posted August 25, 2009 Nou ik heb vrijdag de bumpers besteld voor achter en side skirt, mar ik hoor helemaal niks meer van ze. Ik heb eerst uitvoerig gemaild met ze enzo en nu ik het besteld heb krijg ik niks meer te horen. Mijn vader sprak over invoerrechten omdat het uit duitsland komt geld dat hier ook bij? En hoeveel moet je dan betalen? gr Vincent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyanite Posted August 25, 2009 Report Share Posted August 25, 2009 Mijn vader sprak over invoerrechten omdat het uit duitsland komt geld dat hier ook bij? En hoeveel moet je dan betalen? Binnen de EU heb je geen invoerrechten voor zover ik weet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
denniST Posted August 25, 2009 Report Share Posted August 25, 2009 Geen invoerrechten voor zover ik weet Ben zelf ook met de voor + achter lip bezig! Ik zit er aan te denken om het gewoon zelf op te gaan halen in Duitsland, of het idd te laten verzenden vanuit duitsland of engeland. Maar niet netjes dat ze neits van zich laten weten! Welke bumpers heb je eigenlijk besteld? Ben zelf bezig met de vlakke onderlip en de achtlip met uitsparing voor 2 uitlaten. Mzzl Dennis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Melissen Posted August 25, 2009 Report Share Posted August 25, 2009 deze: sideskirt (heb er nog geen op men S) voorlip: en de achterkant: gr Vincent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted August 25, 2009 Report Share Posted August 25, 2009 Nou zal ik dan maar even mijn specialiteit kenbaar maken Invoerrechten dien je in de meest voorkomende gevallen enkel te betalen voor goederen van buiten de europese unie. Daarnaast is het percentage afhankelijk van de soort goederen, en betaalt men over de waarde van de goederen en de transportkosten net als de BTW. De eventuele BTW heft men naar de maatstaf van het land waarin de verkopende partij is gevestigd, tenzij dit een partij buiten de europese unie is dan heeft de nederlandse overheid de BTW bij import. Daarnaast mag je voor de inklaring ook nog een bedrag betalen aan de inklarende partij (bijvoorbeeld DHL of TNT) Dus een bumper uit bijvoorbeeld de verenigde staten van amerika. Aanschaf 200 euro Transport 50 euro 4,5 % invoerrechten 11,25 euro inklarings kosten 40 euro ----------------------------------------------- 301,25 BTW 19% 57,24 ----------------------------------------------- kosten totaal: 358,49 euro Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta mk7 Posted September 23, 2009 Report Share Posted September 23, 2009 zijn er ondertussen al met betere pics van de achterkant? Eventueel enkel van het inzetstuk. Thx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Melissen Posted September 23, 2009 Report Share Posted September 23, 2009 zo heb even een kiekje gemaakt van men achterkant zonder dat die gespoten is: Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta mk7 Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 zo heb even een kiekje gemaakt van men achterkant zonder dat die gespoten is: Zou je voor me eens willen meten wat de hoofte is van de bumper is montage van de lip? Van onderkant kofferklep tot onderste deel van de bumper. Zou dit moeten weten om te zien hoe diep hij komt op mijn auto. Zodat ik met eventuele winterplannen nog ga kunnen zakken op de achterkant. Eventueel ook even de centerafstand tussen de uitlaatuitsparingen. grtz en bedankt op voorhand Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts