Michiel Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 De Stoffler ST kit bestaat uit een 2 verschillende voorbumperspoilers en een achterbumper, gecombineerd met een dubbele uitlaat en uit verschillende carbondelen. Discussieer zoveel je wilt over deze kit in dit topic. Heb je de kit, laat hem dan aan ons zien. Wil je ervaringen delen, dat mag natuurlijk ook! En als je nog een plek weet waar hij te koop is, dan kun je dat hier melden. Let op: de bumpers zijn niet geschikt voor plaatsing op de gewone Mk6. Te koop bij Autohaus Stoffler GmbH Singenerstraße 26 D-78176 Blumberg-Fützen Deutschland Tel: +49-(0)770243860 Fax: +49-(0)77023168 info@stoffler-autotechnik.de Richter Motorsport RMS-Line Warburger Str. 51 D-34246 Vellmar Deutschland Link to comment Share on other sites More sharing options...
steven s Posted March 22, 2007 Report Share Posted March 22, 2007 niemand hier prijzen van?? kzou wel is willen weten wa da achterste kost? met die uitlaatjes erbij natuurljik greets steven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil Posted March 22, 2007 Report Share Posted March 22, 2007 Diffusor achter 280 euro en de uitlaat 640 euro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zorn Posted March 22, 2007 Report Share Posted March 22, 2007 Diffusor achter 280 euro en de uitlaat 640 euro. Hoe zit het met de reserve band bij een fiesta wanneer er ook een uitlaat links wordt geplaatst? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil Posted March 23, 2007 Report Share Posted March 23, 2007 Diffusor achter 280 euro en de uitlaat 640 euro. Hoe zit het met de reserve band bij een fiesta wanneer er ook een uitlaat links wordt geplaatst? Geen idee, ik kan mij zo gauw geen voorstelling maken van de onderkant van een ST, maar ik denk dat hij kan blijven zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hasi Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 hey zeg euhm aleen voor de st hoe zit da dan voor de s versie? en zie da die voorbumper kan geinstaleerd worden op 2 manieren klopt dat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted April 25, 2007 Author Report Share Posted April 25, 2007 hey zeg euhm aleen voor de st hoe zit da dan voor de s versie? en zie da die voorbumper kan geinstaleerd worden op 2 manieren klopt dat Nee, het zijn 2 totaal verschillende voorlippen die beschikbaar zijn. Je kunt ze niet op 2 manieren installeren. Als het past op de ST dan past het ook op de S. Bumpers zijn namelijk hetzelfde, de S heeft alleen geen sideskirts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hasi Posted April 25, 2007 Report Share Posted April 25, 2007 weet iemand prijzen van die voorbumper en waar je ze kan kopen in belgie?en is de bumper gewoon monteerbaar op de orginele st bumper of hoe gebeurt dit Link to comment Share on other sites More sharing options...
hasi Posted April 25, 2007 Report Share Posted April 25, 2007 heb eens naar de garage gaan horen maar volgens hun kunnen er geen st skirts op de s bevestigd worden klinkt ook niet logisch Link to comment Share on other sites More sharing options...
hasi Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 is er ook een verkoopadres in belgie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted September 26, 2007 Author Report Share Posted September 26, 2007 Kit uitgebreid met de foto's van de carbondelen voor ST, S, Rally en Ultimates. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farinelli Posted December 7, 2007 Report Share Posted December 7, 2007 weet iemand waar ik deze bumperkit kan bestellen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farinelli Posted December 7, 2007 Report Share Posted December 7, 2007 De Stoffler ST kit bestaat uit een 2 verschillende voorbumperspoilers en een achterbumper, gecombineerd met een dubbele uitlaat en uit verschillende carbondelen. Discussieer zoveel je wilt over deze kit in dit topic. Heb je de kit, laat hem dan aan ons zien. Wil je ervaringen delen, dat mag natuurlijk ook! En als je nog een plek weet waar hij te koop is, dan kun je dat hier melden. Let op: de bumpers zijn niet geschikt voor plaatsing op de gewone Mk6. Te koop bij Autohaus Stoffler GmbH Singenerstraße 26 D-78176 Blumberg-Fützen Deutschland Tel: +49-(0)770243860 Fax: +49-(0)77023168 info@stoffler-autotechnik.de ey ik heb een vraag ik wilde graag deze bumperset bestellen maar ik kan het bedrijf waar ze deze set verkopen niet bereiken... er staat wel een tel nummer bij ma daar nemen ze niet op ofzo? dus is mij de vraag bestaat dit bedrijf nog wel en anders weet misschien iemand waar ik ergens anders deze bumpers set kan kopen? ik hoop snel iets te horen Gr Francesco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil Posted December 7, 2007 Report Share Posted December 7, 2007 Hier kun je hem bestellen: http://www.european-parts.net/ Zou mij erg goed uitkomen dan kunnen wij wellicht de verzendkosten delen aangezien ik ook e.a. daar wil bestellen. Als je hier interesse in heb, stuur mij maar een pm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil Posted December 7, 2007 Report Share Posted December 7, 2007 Mocht iemand interesse hebben in met carbonfolie beklede onderdelen...ik weet daar een adres voor die VEEEEEL goedkoper is. Stuur mij maar een PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farinelli Posted December 8, 2007 Report Share Posted December 8, 2007 (edited) Hier kun je hem bestellen: http://www.european-parts.net/ Zou mij erg goed uitkomen dan kunnen wij wellicht de verzendkosten delen aangezien ik ook e.a. daar wil bestellen. Als je hier interesse in heb, stuur mij maar een pm. Ey bedankt voor je reactie, ja ik zou wel graag iets willen bestellen en als we dat samen kunnen doen dan is dat alleen maar makkelijker denk ik. dit is mijn tel nummer (telefoonnummer verwijderd) (dit telefoonnummer ook verwijderd) bellen gaat denk ik makkelijker en anders geef mij jou nummer maar dan bel ik u wel, als u dat makkelijker vind. Ik hoor het wel. met vriendelijke groet, Francesco Farinelli Telefoonnummers kun je beter via PM versturen Michiel Edited December 8, 2007 by Michiel telefoonnummers verwijderd uit de post Link to comment Share on other sites More sharing options...
drejek Posted December 8, 2007 Report Share Posted December 8, 2007 weet iemand wat velgen er onder St op de 1ste en 2de foto staan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted December 9, 2007 Author Report Share Posted December 9, 2007 ATS Exclusiveline A Velgen zijn beter te zien in de Richter Motorsport Line PDF Zie attachmentRMS_Line.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
drejek Posted December 9, 2007 Report Share Posted December 9, 2007 ATS Exclusiveline A Velgen zijn beter te zien in de Richter Motorsport Line PDF Zie attachment merci, maar in je pdf file hebben ze precies wel het kapje gelaten over de bouten, zonder vind ik knapper zoals op de foto 1 en 2 na wat zoeken ben ik deze tegen gekomen zou het kunnen dat het deze zijn op de fiest ivm ATS Exclusiveline A Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farinelli Posted December 9, 2007 Report Share Posted December 9, 2007 Hier kun je hem bestellen: http://www.european-parts.net/ Zou mij erg goed uitkomen dan kunnen wij wellicht de verzendkosten delen aangezien ik ook e.a. daar wil bestellen. Als je hier interesse in heb, stuur mij maar een pm. Ey emil ik heb je al pm verstuurt als het goed is ma ik krijg geen gehoor van jou kant af, maar ik moet die bumpers zo snel mogelijk bestellen dus ik weet niet wat je wilt doen dan? gr Francesco Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFiesta Posted December 9, 2007 Report Share Posted December 9, 2007 Ik heb Emil vanmiddag nog gezien... Ik heb eventueel ook wel interesse in de carbonlook kappen bij de mistlichten. Maar volgens mij wil Emil eerst een animopeiling doen om te kijken of er veel interesse is. Voor 2 onderdelen is het namelijk niet rendabel.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lotje Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 hoi Ik zou ook graag een bumper voor en achter laten steken, nu ik zit met een gewone versie (geen S of St) Zou dit dan ook gaan zonder problemen om die erop te monteren? Wat zou de prijs zijn voor een voor- en achterbumper? (België) Grtjs lotje Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 Voor deze kit kan dat waarschijnlijk niet, want zoals de titel en openingspost al zeggen, deze kit is alleen voor de ST. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted December 27, 2007 Author Report Share Posted December 27, 2007 Deze kit is inderdaad alleen voor de ST. Als je de kit wil installeren op een gewone Fiesta, dan zul je er dus ook nog ST bumpers bij moeten kopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted December 27, 2007 Report Share Posted December 27, 2007 Deze kit is inderdaad alleen voor de ST. Als je de kit wil installeren op een gewone bumper, dan zul je er dus ook nog ST bumpers bij moeten kopen. Dan instaleer je deze set dan toch niet op een gewone bumper, als je er een ST bumper op moet schroeven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts