Jump to content

Stoffler St

Michiel
 Share

Recommended Posts

De Stoffler ST kit bestaat uit een 2 verschillende voorbumperspoilers en een achterbumper, gecombineerd met een dubbele uitlaat en uit verschillende carbondelen. Discussieer zoveel je wilt over deze kit in dit topic. Heb je de kit, laat hem dan aan ons zien. Wil je ervaringen delen, dat mag natuurlijk ook! En als je nog een plek weet waar hij te koop is, dan kun je dat hier melden. Let op: de bumpers zijn niet geschikt voor plaatsing op de gewone Mk6.

Te koop bij

Autohaus Stoffler GmbH

Singenerstraße 26

D-78176 Blumberg-Fützen

Deutschland

Tel: +49-(0)770243860

Fax: +49-(0)77023168

info@stoffler-autotechnik.de

Richter Motorsport RMS-Line

Warburger Str. 51

D-34246 Vellmar

Deutschland

med_gallery_1604_84_9181.jpg

med_gallery_1604_84_56656.jpg

med_gallery_1604_84_31301.jpg

med_gallery_1604_84_34897.jpg

med_gallery_1604_84_3314.jpg

med_gallery_1604_84_27787.jpg

med_gallery_1604_84_7630.jpg

med_gallery_1604_84_5363.jpg

med_gallery_1604_84_25988.jpg

• 2 months later...
Diffusor achter 280 euro en de uitlaat 640 euro.

Hoe zit het met de reserve band bij een fiesta wanneer er ook een uitlaat links wordt geplaatst?

Geen idee, ik kan mij zo gauw geen voorstelling maken van de onderkant van een ST, maar ik denk dat hij kan blijven zitten.

• 1 month later...
hey zeg euhm

aleen voor de st

hoe zit da dan voor de s versie? en zie da die voorbumper kan geinstaleerd worden op 2 manieren klopt dat

Nee, het zijn 2 totaal verschillende voorlippen die beschikbaar zijn. Je kunt ze niet op 2 manieren installeren.

Als het past op de ST dan past het ook op de S. Bumpers zijn namelijk hetzelfde, de S heeft alleen geen sideskirts.

• 4 weeks later...
  • 4 months later...
  • 2 months later...
De Stoffler ST kit bestaat uit een 2 verschillende voorbumperspoilers en een achterbumper, gecombineerd met een dubbele uitlaat en uit verschillende carbondelen. Discussieer zoveel je wilt over deze kit in dit topic. Heb je de kit, laat hem dan aan ons zien. Wil je ervaringen delen, dat mag natuurlijk ook! En als je nog een plek weet waar hij te koop is, dan kun je dat hier melden. Let op: de bumpers zijn niet geschikt voor plaatsing op de gewone Mk6.

Te koop bij

Autohaus Stoffler GmbH

Singenerstraße 26

D-78176 Blumberg-Fützen

Deutschland

Tel: +49-(0)770243860

Fax: +49-(0)77023168

info@stoffler-autotechnik.de

med_gallery_1604_84_9181.jpg

med_gallery_1604_84_56656.jpg

med_gallery_1604_84_31301.jpg

med_gallery_1604_84_34897.jpg

med_gallery_1604_84_3314.jpg

med_gallery_1604_84_27787.jpg

med_gallery_1604_84_7630.jpg

med_gallery_1604_84_5363.jpg

med_gallery_1604_84_25988.jpg

ey ik heb een vraag ik wilde graag deze bumperset bestellen maar ik kan het bedrijf waar ze deze set verkopen niet bereiken... er staat wel een tel nummer bij ma daar nemen ze niet op ofzo? dus is mij de vraag bestaat dit bedrijf nog wel en anders weet misschien iemand waar ik ergens anders deze bumpers set kan kopen?

ik hoop snel iets te horen

Gr Francesco

Hier kun je hem bestellen: http://www.european-parts.net/

Zou mij erg goed uitkomen dan kunnen wij wellicht de verzendkosten delen aangezien ik ook e.a. daar wil bestellen. Als je hier interesse in heb, stuur mij maar een pm.

Ey bedankt voor je reactie, ja ik zou wel graag iets willen bestellen en als we dat samen kunnen doen dan is dat alleen maar makkelijker denk ik. dit is mijn tel nummer (telefoonnummer verwijderd) (dit telefoonnummer ook verwijderd) bellen gaat denk ik makkelijker en anders geef mij jou nummer maar dan bel ik u wel, als u dat makkelijker vind.

Ik hoor het wel.

met vriendelijke groet,

Francesco Farinelli

Telefoonnummers kun je beter via PM versturen :)

Michiel

Edited by Michiel
telefoonnummers verwijderd uit de post

ATS Exclusiveline A

Velgen zijn beter te zien in de Richter Motorsport Line PDF :) Zie attachment

merci, maar in je pdf file hebben ze precies wel het kapje gelaten over de bouten, zonder vind ik knapper zoals op de foto 1 en 2

na wat zoeken ben ik deze tegen gekomen

zou het kunnen dat het deze zijn op de fiest ivm ATS Exclusiveline A

ats_dtc_superlight.gif

Hier kun je hem bestellen: http://www.european-parts.net/

Zou mij erg goed uitkomen dan kunnen wij wellicht de verzendkosten delen aangezien ik ook e.a. daar wil bestellen. Als je hier interesse in heb, stuur mij maar een pm.

Ey emil ik heb je al pm verstuurt als het goed is ma ik krijg geen gehoor van jou kant af, maar ik moet die bumpers zo snel mogelijk bestellen dus ik weet niet wat je wilt doen dan?

gr Francesco

Ik heb Emil vanmiddag nog gezien... :jaknikker:

Ik heb eventueel ook wel interesse in de carbonlook kappen bij de mistlichten. Maar volgens mij wil Emil eerst een animopeiling doen om te kijken of er veel interesse is. Voor 2 onderdelen is het namelijk niet rendabel....

• 3 weeks later...

hoi

Ik zou ook graag een bumper voor en achter laten steken, nu ik zit met een gewone versie (geen S of St)

Zou dit dan ook gaan zonder problemen om die erop te monteren?

Wat zou de prijs zijn voor een voor- en achterbumper? (België)

82as9xz.jpg

7wqnp02.jpg

Grtjs

lotje

Deze kit is inderdaad alleen voor de ST. Als je de kit wil installeren op een gewone bumper, dan zul je er dus ook nog ST bumpers bij moeten kopen.

Dan instaleer je deze set dan toch niet op een gewone bumper, als je er een ST bumper op moet schroeven {confused}

Share

• Create New...