Michiel Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 De Lester kit bestaat uit een voorbumper, een achterbumper, sideskirts, spoilers, een motorkap, spiegels en een frontgrill. Discussieer zoveel je wilt over deze kit in dit topic. Heb je de kit, laat hem dan aan ons zien. Wil je ervaringen delen, dat mag natuurlijk ook! En als je nog een plek weet waar hij te koop is, dan kun je dat hier melden. Deze kit wordt vaak de Turismo-kit genoemd in Engeland. Er zijn 3 soorten spoilers beschikbaar. De bumpers uit deze versie van de kit zijn alleen geschikt voor volledige vervanging. Spiegels zijn verkrijgbaar met en zonder knipperlichten, de motorkap is verkrijgbaar als geheel of als kit. Te koop bij Autostyle ESP Design Lester Via Novara 151 28069 Trecate (NO) Italia Tel: +39-(0)321777676 Fax: +39-(0)32176204 info@lester.it Retailers: http://www.lester.it/uk/rivenditori_area.asp?area=europa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted January 9, 2007 Author Report Share Posted January 9, 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pim Posted February 23, 2007 Report Share Posted February 23, 2007 Lester set ook te koop bij Carlos Weerestraat 12 & 19 3044 BG Rotterdam Tel: 06 246 00 457 Link to comment Share on other sites More sharing options...
skyflyer Posted February 24, 2007 Report Share Posted February 24, 2007 Lester set ook te koop bij Carlos Weerestraat 12 & 19 3044 BG Rotterdam Tel: 06 246 00 457 Iemand prijzen? Ik kan de bumpers goedkoper krijgen als ik bestel vanaf 5 bumpers... Maar ik kan nergens volk genoeg vinden om deze te bestellen... SkyFlyer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pim Posted February 24, 2007 Report Share Posted February 24, 2007 Bij Carloco is de set 650,00 euro. Incl. montage en spuiten 1100,00 euro Link to comment Share on other sites More sharing options...
skyflyer Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 Bij Carloco is de set 650,00 euro. Incl. montage en spuiten 1100,00 euro Lijkt me een zeer goede prijs. 650? voor de voor- en achterbumper + side skirts dan? Soms geen prijzen van de bumpers apart? Of heb je een e-mail adres van deze shop? SkyFlyer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pim Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 Bij Carloco is de set 650,00 euro. Incl. montage en spuiten 1100,00 euro Lijkt me een zeer goede prijs. 650? voor de voor- en achterbumper + side skirts dan? Soms geen prijzen van de bumpers apart? Of heb je een e-mail adres van deze shop? SkyFlyer http://www.carloco.nl/ Complete set incl. skirts Link to comment Share on other sites More sharing options...
skyflyer Posted March 22, 2007 Report Share Posted March 22, 2007 Iemand die Carloco al heeft kunnen bereiken? Ik krijg geen antwoord op mn mails... En bellen ga ik niet meteen doen van België naar Nederland... SkyFlyer Link to comment Share on other sites More sharing options...
steve010 Posted March 22, 2007 Report Share Posted March 22, 2007 van carloco heb ik veel slechte verhalen gehoord en slechte resultaten gezien van mensen die daar een bodykit hebben laten plaatsen en spuiten. Beter kijk je even verder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skyflyer Posted March 22, 2007 Report Share Posted March 22, 2007 van carloco heb ik veel slechte verhalen gehoord en slechte resultaten gezien van mensen die daar een bodykit hebben laten plaatsen en spuiten. Beter kijk je even verder. Maar het plaatsen en spuiten laat ik toch niet doen door hun. Als ze gewoon de bumpers kunnen leveren ben ik heel tevreden. Deze prijzen vind je nergens anders... Misschien iemand die me kan helpen Carloco te contacteren? Niemand woont toevallig in de buurt? SkyFlyer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted March 23, 2007 Author Report Share Posted March 23, 2007 Rotterdam is wel een eindje weg van Eindhoven, maar misschien iemand anders? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pim Posted March 24, 2007 Report Share Posted March 24, 2007 van carloco heb ik veel slechte verhalen gehoord en slechte resultaten gezien van mensen die daar een bodykit hebben laten plaatsen en spuiten. Beter kijk je even verder. Maar het plaatsen en spuiten laat ik toch niet doen door hun. Als ze gewoon de bumpers kunnen leveren ben ik heel tevreden. Deze prijzen vind je nergens anders... Misschien iemand die me kan helpen Carloco te contacteren? Niemand woont toevallig in de buurt? SkyFlyer Carloco Tel: 0031 6 246 00 457 Ik woon er in de buurt. Ps.Over het algemeen levert hij wel goed werk af. Bumpersets zijn van polyester gemaakt en komen uit Spanje waar hij een leverancier heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts