Jump to content

Lester Full Bumpers

Michiel
 Share

Recommended Posts

De Lester kit bestaat uit een voorbumper, een achterbumper, sideskirts, spoilers, een motorkap, spiegels en een frontgrill. Discussieer zoveel je wilt over deze kit in dit topic. Heb je de kit, laat hem dan aan ons zien. Wil je ervaringen delen, dat mag natuurlijk ook! En als je nog een plek weet waar hij te koop is, dan kun je dat hier melden.

Deze kit wordt vaak de Turismo-kit genoemd in Engeland. Er zijn 3 soorten spoilers beschikbaar. De bumpers uit deze versie van de kit zijn alleen geschikt voor volledige vervanging. Spiegels zijn verkrijgbaar met en zonder knipperlichten, de motorkap is verkrijgbaar als geheel of als kit.

Te koop bij

Autostyle

ESP Design

Lester

Via Novara 151

28069 Trecate (NO)

Italia

Tel: +39-(0)321777676

Fax: +39-(0)32176204

info@lester.it

Retailers: http://www.lester.it/uk/rivenditori_area.asp?area=europa

med_gallery_1604_86_9585.jpg

med_gallery_1604_86_16387.jpg

med_gallery_1604_86_16387.jpg

med_gallery_1604_86_19151.jpg

med_gallery_1604_86_9761.jpg

med_gallery_1604_86_9982.jpg

med_gallery_1604_86_1541.jpg

med_gallery_1604_86_2506.jpg

med_gallery_1604_86_20453.jpg

med_gallery_1604_86_19100.jpg

• 1 month later...
:veryhappy: Bij Carloco is de set 650,00 euro. Incl. montage en spuiten 1100,00 euro :cheerlie:

Lijkt me een zeer goede prijs.

650? voor de voor- en achterbumper + side skirts dan?

Soms geen prijzen van de bumpers apart?

Of heb je een e-mail adres van deze shop?

SkyFlyer

http://www.carloco.nl/ Complete set incl. skirts

• 4 weeks later...
van carloco heb ik veel slechte verhalen gehoord en slechte resultaten gezien van mensen die daar een bodykit hebben laten plaatsen en spuiten.

Beter kijk je even verder.

Maar het plaatsen en spuiten laat ik toch niet doen door hun.

Als ze gewoon de bumpers kunnen leveren ben ik heel tevreden. Deze prijzen vind je nergens anders...

Misschien iemand die me kan helpen Carloco te contacteren? Niemand woont toevallig in de buurt?

SkyFlyer

van carloco heb ik veel slechte verhalen gehoord en slechte resultaten gezien van mensen die daar een bodykit hebben laten plaatsen en spuiten.

Beter kijk je even verder.

Maar het plaatsen en spuiten laat ik toch niet doen door hun.

Als ze gewoon de bumpers kunnen leveren ben ik heel tevreden. Deze prijzen vind je nergens anders...

Misschien iemand die me kan helpen Carloco te contacteren? Niemand woont toevallig in de buurt?

SkyFlyer

Carloco Tel: 0031 6 246 00 457

Ik woon er in de buurt.

Ps.Over het algemeen levert hij wel goed werk af.

Bumpersets zijn van polyester gemaakt en komen uit Spanje waar hij een leverancier heeft.

Share

• Create New...