Michiel Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 De Lumma kit bestaat uit een voorbumper, een achterbumper, sideskirts en een spoiler. Discussieer zoveel je wilt over deze kit in dit topic. Heb je de kit, laat hem dan aan ons zien. Wil je ervaringen delen, dat mag natuurlijk ook! En als je nog een plek weet waar hij te koop is, dan kun je dat hier melden. Te koop bij Autostyle Fa. Lumma-Tuning Weinstetter-Straße 5 72474 Winterlingen Deutschland Tel: +49-(0)75773313 Fax: +49-(0)75773254 info@lumma-tuning.de Retailers: http://www.albstadt-net.de/lumma/Home/Sttzpunkthndler.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre b Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 zeer mooien kit Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 nette enigzins subtiele voorbumper. verder best mooie achterkant maar die twee rondjes!?..loose het kippegaas trouwens in de complete kit. spoiler vervangen door een st-spoiler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted January 9, 2007 Author Report Share Posted January 9, 2007 Vergeten te vertellen, die rondjes zijn achteruitrijdlichten Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordyfiesta Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Vergeten te vertellen, die rondjes zijn achteruitrijdlichten Is deze kit ook te monteren op een mk6.5? Iemand daar van op de hoogte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Niet zomaar. De voorbumper van een Mk6 is anders, met name bij de grille. Dan kijk ik nog niet naar de ophangpunten, hoe het daarmee zit weet ik niet. Skirts zullen wel passen, achterbumper vermoedelijk ook wel. Met zekerheid kan ik het niet zeggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Niet zomaar. De voorbumper van een Mk6 is anders, met name bij de grille. Dan kijk ik nog niet naar de ophangpunten, hoe het daarmee zit weet ik niet. Skirts zullen wel passen, achterbumper vermoedelijk ook wel. Met zekerheid kan ik het niet zeggen Ik wel, zoals Vitro al opmerkte zit er een verschil in met de 6,5. Dit is inderdaad de grille, als je deze set wil zul je een Mk6 grille moeten bestellen. Wat betreft de ophangpunten, deze zijn exact gelijk en de achterbumper zou helemaal geen probleem op moeten leveren 2 popnagels in de kofferbak en wat schroeven in de wielkast Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Ik vraag me af of de bevestigingspunten van de grille wel hetzelfde zijn, want volgens mij past een Mk6 grille ook niet zomaar op een Mk6.5, zelfs al zou er een Mk6 bumper opzitten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Ik vraag me af of de bevestigingspunten van de grille wel hetzelfde zijn, want volgens mij past een Mk6 grille ook niet zomaar op een Mk6.5, zelfs al zou er een Mk6 bumper opzitten Ja hoor Vitro de bevestiging van de grille zit namelijk achter de rand van de bumper en boven in de balk Heb namelijk al reeds gekeken ivm mijn eigen bumper 6 -> 6,5 benodigdheden: bumper en complete grille Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Oke dan, weten we dat ook weer. Btw.... Mk6 bumper (x3) kopen?? Edit by Soundraiser: heb ook nog een Mk6 Grille Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordyfiesta Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 Oke dan, weten we dat ook weer. Btw.... Mk6 bumper (x3) kopen?? Edit by Soundraiser: heb ook nog een Mk6 Grille Dus als ik het goed heb, dan moet de Carzone kit ook op de mk6.5 passen? Met een mk6 (embleemloos) grilletje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 Dus als ik het goed heb, dan moet de Carzone kit ook op de mk6.5 passen? Met een mk6 (embleemloos) grilletje? klopt, en of dat embleemloos kan. dat weet ik dan weer niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordyfiesta Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 klopt, en of dat embleemloos kan. dat weet ik dan weer niet Volgens Autostyle wel: Deze kost 96.50€ Deze kost 84.50€ 't Verschil zal hem zitten in het gaas wat erin zit... (denk ik?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted September 17, 2008 Author Report Share Posted September 17, 2008 Het verschil is dat de eerste de standaardgrill gewoon 1 op 1 vervangt en de tweede is van Lester, die komt een stuk naar voren toe over de bumper heen (als een dikke truckersbuik over de broeksrand) Link to comment Share on other sites More sharing options...
FolcoNitro Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts