Jump to content

Lumma Tuning

Michiel
 Share

Recommended Posts

De Lumma kit bestaat uit een voorbumper, een achterbumper, sideskirts en een spoiler. Discussieer zoveel je wilt over deze kit in dit topic. Heb je de kit, laat hem dan aan ons zien. Wil je ervaringen delen, dat mag natuurlijk ook! En als je nog een plek weet waar hij te koop is, dan kun je dat hier melden.

Te koop bij

Autostyle

Fa. Lumma-Tuning

Weinstetter-Straße 5

72474 Winterlingen

Deutschland

Tel: +49-(0)75773313

Fax: +49-(0)75773254

info@lumma-tuning.de

Retailers: http://www.albstadt-net.de/lumma/Home/Sttzpunkthndler.html

med_gallery_1604_93_27610.jpg

med_gallery_1604_93_12070.jpg

med_gallery_1604_93_1704.jpg

med_gallery_1604_93_12135.jpg

med_gallery_1604_93_33647.jpg

med_gallery_1604_93_38342.jpg

med_gallery_1604_93_40709.jpg

• 1 year later...

Niet zomaar. De voorbumper van een Mk6 is anders, met name bij de grille. Dan kijk ik nog niet naar de ophangpunten, hoe het daarmee zit weet ik niet. Skirts zullen wel passen, achterbumper vermoedelijk ook wel. Met zekerheid kan ik het niet zeggen

Niet zomaar. De voorbumper van een Mk6 is anders, met name bij de grille. Dan kijk ik nog niet naar de ophangpunten, hoe het daarmee zit weet ik niet. Skirts zullen wel passen, achterbumper vermoedelijk ook wel. Met zekerheid kan ik het niet zeggen

Ik wel, zoals Vitro al opmerkte zit er een verschil in met de 6,5. Dit is inderdaad de grille, als je deze set wil zul je een Mk6 grille moeten bestellen.

Wat betreft de ophangpunten, deze zijn exact gelijk

en de achterbumper zou helemaal geen probleem op moeten leveren 2 popnagels in de kofferbak en wat schroeven in de wielkast

Ik vraag me af of de bevestigingspunten van de grille wel hetzelfde zijn, want volgens mij past een Mk6 grille ook niet zomaar op een Mk6.5, zelfs al zou er een Mk6 bumper opzitten

Ja hoor Vitro de bevestiging van de grille zit namelijk achter de rand van de bumper en boven in de balk

Heb namelijk al reeds gekeken ivm mijn eigen bumper 6 -> 6,5 :mrgreen:

benodigdheden:

bumper en complete grille

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
 Share

• Create New...