Jump to content

Mijn St Gesloopt

Ellie
 Share

Recommended Posts

Lekkere kerstdagen zo $&@#^*éð Hopelijk wil de politie een beetje haar best doen nu je een aanwijzing hebt richting dader. Ik weet niet wat een verzekeringsmaatschappij in zo'n geval doet. Die willen de schade het liefst op iemand verhalen, dus ook zij heeft er belang bij dat de dader wordt gepakt.

Ik hoop voor je dat de daders gepakt worden, maar tegenwoordig heeft de poltie het te druk met bekeuringen schrijven, en dit soort zaken zijn dan niet interesant voor ze.

Sterkte toe gewenst.

Qwintec

Niet dat ik zo'n fan van de politie ben maar dit is wel erg makkelijk gezegd, probeer een gat in een ruit en een baksteen maar eens terug te leiden naar een dader, zelfs al zou je bloedsporen hebben dan moet de dader toevallig al in de database staan. In de meeste gevallen gaat het over vandalisme en gelegenheidsdaders.

Niet dat ik zo'n fan van de politie ben maar dit is wel erg makkelijk gezegd, probeer een gat in een ruit en een baksteen maar eens terug te leiden naar een dader, zelfs al zou je bloedsporen hebben dan moet de dader toevallig al in de database staan. In de meeste gevallen gaat het over vandalisme en gelegenheidsdaders.

Het is een kleine kans, maar het kan wel :) Inbreker in de auto van m'n zus hebben ze ook gepakt na een jaar op die manier. Veroordeeld voor geweldsmisdrijf en dan wordt verplicht DNA afgenomen. Werd in de database gestopt en héé, een match... auto-inbraak met onbekende dader.

Gelukkig kan het wel en is die database er niet voor niks, maar bij autoinbraken is er toch vaak sprake van een bende of een georganiseerde groep. Helaas is er bij dit soort dingen als bij de ST van Ellie vaak sprake van gelegenheids vandalisme of baldadigheid door dronkenschap en dus lastig om deze "mensen" terug te vinden maar de kans is er natuurlijk wel, mits ze dna hebben

• 4 weeks later...

waar woont die kerel dan kom k m wel ff een bezoekje brengen :twisted: :twisted:

weet dan nniet ckr of hij het helemaal kan na vertellen die *scheldwoord* als ze dat

ooit doen bij die van mij dan sta ik dus absoluut niet in voor mezelf

Share

• Create New...