Jump to content

Mijn St Gesloopt

Ellie
 Share

Recommended Posts

Dat is heel erg #@$#@

Laat je ook even weten of de verzekering dit dekt? want bij m'n vriendin dr auto stonden we in de kou omdat de verzekering alleen "verkeersschades" dekt.

Heel veel sterkte :x

Hoop wel dat de verzekering dat dekt ja....maar moet wachten tot woensdag, ook dat nog. Heb het meest uitgebreide pakket wat er was dus moet goed komen hoop ik.....Laat het nog weten!!

Guest Solayka

Laffe rotstreek .Zo iets durven ze alleen als er niemand in de buurt is .

Als dat soort losers eens echt "flink" wil zijn ,dan moeten ze zoiets eens overdag flikken ,wanneer iedereen kan zien wie dit doet .Dan kunnen de buurtbewoners eens zien wie er echt zielig zijn ,want iets anders is het niet ,en zullen ze voorlopig ook niet worden .

Het getuigd echt van een kinderachtige houding van de dader(s) .Zoiets van :"als ik het niet kan betalen ,mag een ander er ook geen plezier van hebben" .

De stoere figuur die dit soort dingen uit vreet ,moet ook zo flink zijn zich te melden bij politie of eigenaar ,en de kosten voor deze schade durven ophoesten ,dan is het een flinke jongen of meid .

Hopelijk heeft iemand in de buurt nog iemand of iets gezien nadat je je ST hebt weg gezet ,dit wens je niemand toe .

Sterkte met het oplossen van deze rotstreek ,mochten ze de dader(s) vinden ,dan kun je je advocaat vragen materiële en emotionele schade claimen .Voor het kunnen kopen van de ST heb je genoeg moeite moeten doen en werk moeten verzetten ,het gaat je niet in je koude kleren zitten .

Ongelooflijk dit. {cry} Hier wordt je eerst verdrietig en dan heel boos van volgens mij.

Heel jammer dat er waarschijnlijk nooit een dader bekent wordt.

Bij mij zou die aan de beurt zijn.... :veryangry:

Sterkte Ellie !

Dat is de grootste nachtmerrie van alle autoliefhebbers, om zo je auto een keer aan te treffen. :x:oneens:

Succes met de reparatie en verzekeringafhandeling.

Het ziet er trouwens wel zo uit dat de steen van grote hoogte op de auto gekomen is.

Want volgens mij als voor de auto staat en je gooit een steen op een autoruit dan krijg je nooit zo'n gat lijkt me.

Het ziet er trouwens wel zo uit dat de steen van grote hoogte op de auto gekomen is.

Want volgens mij als voor de auto staat en je gooit een steen op een autoruit dan krijg je nooit zo'n gat lijkt me.

Als je op de voorruit een steen gooit, dan krijg je een ellipsvormige ster, omdat de ruit schuin staat. Deze is perfect rond, dus mijn gok is dat hij van schuin boven is gekomen en rond van vorm, loodrecht op de ruit. Een baksteen gaat er bijvoorbeeld dwars doorheen dankzij de scherpe randen en hoekpunten. Misschien vanuit een appartement?

Als je op de voorruit een steen gooit, dan krijg je een ellipsvormige ster, omdat de ruit schuin staat. Deze is perfect rond, dus mijn gok is dat hij van schuin boven is gekomen en rond van vorm, loodrecht op de ruit. Een baksteen gaat er bijvoorbeeld dwars doorheen dankzij de scherpe randen en hoekpunten. Misschien vanuit een appartement?

Ja precies dat bedoelde ik. Alleen weet ik niet of er huizen vlak aan dat water staan. Het voorwerp is er wel heel 'mooi' :roll: opgekomen.

@Ellie: Stonden er geen schoenafdrukken op de bumper/motorkap?

Echt zwaar k*t zeg, dat mensen zoiets kunnen doen kan ik niet begrijpen. Ik kan niet zo'n auto betalen dus gun ik het iemand anders ook niet. Niet met woorden uit te drukken als je een autoliefhebber bent. I.i.g. aangifte doen maar ik neem aan dat je dat wel gedaan hebt. Het lijkt op een inslag van grote hoogte idd, als er geen huizen in de buurt staan misschien dat er iemand op je auto heeft gestaan zoals Harrybalduck waarschijnlijk ook bedoelt. Omdat je zegt dat het dak ook beschadigd is heeft er misschien iemand op het dak gestaan en toen een steen op de ruit gegooid. Beetje ver gezocht misschien maar als je zulke dingen doet moet je ook ver zoeken

Nee hoor...hij is er gewoon van voor doorheen getikt. Was een stoeptegel. Hij lag nog op de spoiler :blink:

Nee hoor...hij is er gewoon van voor doorheen getikt. Was een stoeptegel. Hij lag nog op de spoiler :blink:

EHHHHHHHHH Fout, Michiel gaat niet door voor de carriere bij Carglass, blijft toch maar bij de Shell :mrgreen:

Ach ken het bij mijn MK4 was het een autokrik en hadden ze er ook nog de achterruit de 2 achterramen en 1 zijruit uitgeknikkerd de andere zijruit was door hun persoonlijke verwonding niet meer gelukt :mrgreen:

Maar Carglass verricht wonderen :duim:

Ellie toevallig een lastig ex vriendje(dinnetje)???

EHHHHHHHHH Fout, Michiel gaat niet door voor de carriere bij Carglass, blijft toch maar bij de Shell :mrgreen:

Ach ken het bij mijn MK4 was het een autokrik en hadden ze er ook nog de achterruit de 2 achterramen en 1 zijruit uitgeknikkerd de andere zijruit was door hun persoonlijke verwonding niet meer gelukt :mrgreen:

Maar Carglass verricht wonderen :duim:

Ellie toevallig een lastig ex vriendje(dinnetje)???

Nee hoor heb met niemand ruzie....heeft volgens mij niemand op gestaan. hier heb je de foto van de tegel....

post-633-1166986914_thumb.jpg

Ja precies dat bedoelde ik. Alleen weet ik niet of er huizen vlak aan dat water staan. Het voorwerp is er wel heel 'mooi' :roll: opgekomen.

@Ellie: Stonden er geen schoenafdrukken op de bumper/motorkap?

Er stonden geen afdrukken op de motorkap. En dichtbij staan geen huizen. kweet niet precies hoe hij het gedaan heeft. Hij heeft nog een auto van mijn buurman gesloopt. Ze weten wie de dader is maar kunnen het niet bewijzen. Hij heeft ruzie gehad met mijn buurman en wist dat ik een vriendin van hem was. Hij moest hem nog terug pakken of zoiets. Maar ja, daar heb ik niks mee te maken en toch ben ik de lul. Het dak ziet er echt slecht uit. Zit vol met hele diepe deuken. Daar heeft tie ook nog met die steen gerotzooit. De garage moet er nog goed naar kijken maar ze zijn bang dat tie total loss is. Beter dat ik hem niet tegen ga komen......Anders doe ik hem wat!!! :(

post-633-1166987986_thumb.jpg

Als er toevallig kleine bloedsporen zijn dan moet je de politie dwingen om DNA er van af te nemen.

Vorige week hebben ze na bijna 2 jaar op die manier de inbreker uit mijn zus d'r Fiesta gepakt :) Die had zich verwond bij de inbraak en bloed op het stuur achter gelaten. Ze heeft bij de aangifte die bloedsporen laten toevoegen aan het dossier en het DNA is in de database ingevoerd als "onbekende dader". Vorige week werd iemand veroordeeld voor een geweldsdelict, waarbij standaard DNA wordt afgenomen en ingevoerd en toen kwam die inbraak er als match uit.

Als er toevallig kleine bloedsporen zijn dan moet je de politie dwingen om DNA er van af te nemen.

Vorige week hebben ze na bijna 2 jaar op die manier de inbreker uit mijn zus d'r Fiesta gepakt :) Die had zich verwond bij de inbraak en bloed op het stuur achter gelaten. Ze heeft bij de aangifte die bloedsporen laten toevoegen aan het dossier en het DNA is in de database ingevoerd als "onbekende dader". Vorige week werd iemand veroordeeld voor een geweldsdelict, waarbij standaard DNA wordt afgenomen en ingevoerd en toen kwam die inbraak er als match uit.

Dat had heel mooi geweest als tie zichzelf verwond had. Maar heb geen bloed gezien. Jammer hoor :(

Share

• Create New...