Jump to content

International Tuning day.

Bart
 Share

Recommended Posts

Is goed! Maar vanaf de Kooimeer is het met gemak binnen 3 kwartier te doen (en dan hou ik me nog aan de snelheid, het schijnt mogelijk te zijn om binnen die tijd van Utrecht naar Noord-Scharwoude rijden :)) Dus even afhankelijk van hoe laat en waar in Utrecht. We hebben nog een paar dagen, dus de precieze tijd komt nog wel...

hmmz.. utrecht noord-scharwoude is normaliter 1 uur en een klein kwartiertje.. in het normale verkeer.. is het verkeer rustiger en kan je doorrijden (iets boven de toegestane snelheid) is het krap aan te doen..

van Noord-scharwoude tot kooimeer ben je echter wel een kwartier bezig.. dus om in 30 min naar utrecht te rijden .. mjah ..

• Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Zo te zien kan ik komen! zal alleen als het afgelopen is ook meteen richting huis moeten. Dus schrijf me maar bij. Volgensmij genoeg leden zo! :)

Ik zal ook m'n digitale camera meenemen dan kan ik wat plaatjes schieten voor op de event-gallery van deze site :lol:

hmmz.. utrecht noord-scharwoude is normaliter 1 uur en een klein kwartiertje.. in het normale verkeer.. is het verkeer rustiger en kan je doorrijden (iets boven de toegestane snelheid) is het krap aan te doen..  

van Noord-scharwoude tot kooimeer ben je echter wel een kwartier bezig.. dus om in 30 min naar utrecht te rijden .. mjah ..

Dat ligt eraan waar in Utrecht je moet zijn: Overvecht ligt namelijk vlak aan de randweg :) En als je dat ook nog eens om 3 uur 's nachts doet...

Maar als we naar de andere kant van Utrecht moeten (de mac...) dan red ik het niet in deze tijd :P

is alsnog niet lastig te vinden ..

ligt vlak langs de A12 (-: en als je die weet te vinden .. is het eitje..

btw.. hou je daar aan de snelheid.. de palen op de parallel rijbaan staan op 100km/h

Ik zou echt heel graag willen, maar het gaat gewoon niet....  :cry:  

Kan natuurlijk ook die vrienden afgooien bij de verzamelaarsbeurs en zelf naar de tuning dag gaan...*hehe*... zullen ze me niet in dank afnemen denk...  8)

a joh, gewoon afgooien! :twisted:

ik heb alle flitspalen in nederland in mijn gps staan (POI's: points of interest)  :wink:

Gebruik je zeker ook checkpoint met tomtom :wink:

OK: Ik heb het topic hieronder even samengevat :wink:

Verzamelen om 10.45 uur bij

McDonalds

Ravenswade 1

3439 LD NIEUWEGEIN (Afrit 18 van de A12)

Deelnemers:

1 Bart

2 Razorh

3 Robbertos

4 Egev

5 Jeroen

(Als ik iemand over het hoofd gezien heb, graag even melden :))

Mans hoor allemaal met jullie gps. Ik heb dat gewoon niet nodig. kwestie van richtingsgevoel.  :lol:  :lol:

Dan rij jij dus voorop zondag :)

(ik heb de CD-foon route planner, werkt ook geweldig!)

kijk altijd op lokatienet en dan prent ik de route in me hoofd...

Op de een of andere manier lukt dat altijd, nog nooit misgegaan. ...w8 effe, ja wel 1 keer...maar toen was er een weg opengebroken... was gelijk helemaal de weg kwijt :lol:

Btw gisteren K&N 57i kitje besteld voor de mk6 1.6, (voor de geïnteresseerden bestelcode : 57-0468 *is dezelfde als voor de 1.4 overigens*)....

levertijd is alleen 2,5 weken... :cry: omdat er net een nieuw magazijn is gebouwd voor K&N hoorde ik van de leverancier.

prijs : ? 145,-

Ik zou dit topic ff splitsen in wat het nu is en K&N luchtfilter ofzo. Ik heb er zin in hoor zondag. Jeroen en ik rijden samen naar de Mac en zien jullie daar dan wel. Hoe oud is iedereen eigenlijk??

Ik gooi even iets op voor aanstaande zondag.

Is het misschien handig dat iedereen zijn GSM nummer door PM't naar Rens? Als iemand dan zondag niet optijd is etc dan heeft hij de GSM nummers zodat er ff gebeld kan worden voor overleg etc.

Dan komt alles goed tenzij Rens niet optijd is :P Maar ik neem aan dat iemand zijn nummer wel heeft.

Share

Announcements

• Create New...