Bart Posted April 12, 2004 Report Share Posted April 12, 2004 Wie O wie gaan er heen?? Wanneer we een aantal mensen bij elkaar kunnen vinden, kunnen we als club bij elkaar gaan staan en ons als zodanig in schrijven. Is een mooie kans om elkaar een in het echt te spreken en elkaars auto eens te bewonderen.Reageer aub zo snel mogelijk of je wel of niet komt zodat we ons eventueel kunnen in schrijven.....Barthttp://www.internationaltuningday.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted April 12, 2004 Report Share Posted April 12, 2004 Idd bart en ik zijn er zowiezo bij, nu zoeken we nog meer mensen.Flyer is ontworpen zal ik zo een voorbeeld van posten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted April 12, 2004 Report Share Posted April 12, 2004 Natuurlijk ben ook ik van de partij En als het goed is, is mijn auto dan ook klaar...Jeroen PS Ik breng misschien nog wel een extra auto mee, maar die zetten we wel ergens verderop (Golf 3 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted April 12, 2004 Report Share Posted April 12, 2004 Ik kan er helaas niet bij zijn, ik ben die dag verhinderd. Wel ben ik waarschijnlijk bij alle andere evenementen die er dit jaar zijn. Zowiezo op Full Speed in Rosmalen en Zwolle, de Automaxx evenementen (de meeste waarschijnlijk) enz enz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 2 flyers op 1 A4: http://www.fiestaclub.nl/images/flyer_a4.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 Ziet er super uit die flyer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 18 maart.. zit ik op een ford-meeting bij Groot Motorsport. (tevens Ford Dealer) [edit]graag een ander topic hier over maken als je een meeting wil aanprijzen[/edit] Link to comment Share on other sites More sharing options...
robbertos Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 Ik zou wel mee willen maar mijn auto is toch niet getuned genoeg?? Ik heb niet eens mooie velgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 heb je de flyer al gelezen ?het gaat er niet om of hij getuned is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 18 maart.. zit ik op een ford-meeting bij Groot Motorsport. (tevens Ford Dealer)Volgend jaar? Of bedoel je april? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 arghh... Yaris Club Nederland (NL) komt ook ik ga ff kijken of ik kan komen! wel leuk inderdaad om als club te gaan en elkaar eens in het echt te zien.Hee jeroen, gaan we nog een Ford badge monteren op je auto?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 graag ik wil zo snel mogelijk weten, want dan kunnen we als club er staan Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 Hoeveel leden moeten er minimaal aanwezig zijn om als club te komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 maakt niet uit maar als je een beetje als club wil overkomen is toch 4 wel het minimale denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hellman Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 Ik zou wel willen, maar ik heb die dag al afgesproken om met vrienden naar de Verzamelaarsbeurs te gaan (ook in Utrecht).Misschien dat ik ze nog zo ver kan krijgen om mee te gaan, maar het zijn geen autofanaten.... eigenlijk meer tegenovergestelde Echt kl*te, anders had ik wel meegegaan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 Hee jeroen, gaan we nog een Ford badge monteren op je auto?? Uhm, .. .. .. Nee! Er zitten al genoeg Ford logo's op/in mijn auto. maakt niet uit maar als je een beetje als club wil overkomen is toch 4 wel het minimale denk ikVolgens mij zie ik al 4 deelnemers: Bart, Rens, Robbertos (Ja, ook niet getunende auto's zijn welkom!) en ondergetekende. En als Hellman zijn auto gewoon daar parkeert, en dan te voet naar de jaarbeurs gaat zijn het er al 5 Jeroen Link to comment Share on other sites More sharing options...
robbertos Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 Oke jongens ik ga mee!! Ik neem ook een vriend mee als dat goed is? Hij rijd gewoon met mij mee. Ik zie dat het om 11 uur begint en er staat op de site:Aangezien het een meeting is, zijn er geen apparte stands voor de verschillende clubs. Wil je als club bij elkaar staan zorg er dan voor dat je als groep aankomt.Lijkt me wel leuk om met ze allen bij elkaar te staan. Dan moeten we in utrecht ff afspreken ergens bij een mc donalds of ander parkeer terrein. Dan kunnen we van daaruit met ze allen er in 1 keer heen. Ik hoor het wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robbertos Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 Waar moet wie vandaan komen? Ik uit alkmaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 Ik ook Rond tienen bij de Shell Kooimeer??Jeroen Link to comment Share on other sites More sharing options...
robbertos Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 Moeten we ff kijken hoe laat we afspreken met de andere en waar. Ze adviseren namelijk op tijd te komen om dan met ze alle bij elkaar te kunnen staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 Is goed! Maar vanaf de Kooimeer is het met gemak binnen 3 kwartier te doen (en dan hou ik me nog aan de snelheid, het schijnt mogelijk te zijn om binnen die tijd van Utrecht naar Noord-Scharwoude rijden ) Dus even afhankelijk van hoe laat en waar in Utrecht. We hebben nog een paar dagen, dus de precieze tijd komt nog wel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 ok bij de utrechtse mac is mij best, ga ik eerst ff langs bart ofzo en dan kom ik daar wel heen... hoe laat ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robbertos Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 En welke mac in utrecht is dat dan?? Langs de A? En is 10.30 niet een mooie tijd om daar te zijn? Kunnen we ons aan elkaar voorstellen en rustig er heen rijden en zijn we mooi op tijd om op een mooi plekie te staan met ze allen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted April 13, 2004 Author Report Share Posted April 13, 2004 Ik zal proberen wat licht in de duisternis te scheppen................ Misschien is het makkelijk om om iets van kwart voor 11 af te spreken bij Mac D`s in Nieuwegein/Houten. Is voor de mensen uit het noorden misschien iets verder maar is wel het makkelijkste........................ Wanneer je van de A2 komt (amsterdam) dan is het bij knooppunt Oudenrijn afslaan de A12 op (iig richting Houten en A27) dan bij Afslag Houten eraf (niet Houten via A27). Onderaan de afslag kom je bij een grote rotonde met verkeerslichten. Daar ga je naar rechts...... (Houten/ Nieuwegein) en heb je na 300 meter de Mac aan je recterhand. Van daar kunnen we dan naar Overvecht rijden............. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robbertos Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 Lijkt me goed die mac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts