wllmzz Posted December 4, 2006 Report Share Posted December 4, 2006 Mijn bevindingen bij de Essen motorshow: We zijn op zaterdag 2 december gegaan. En hoorden vrijdag pas dat in het weekend de beurs om 9 uur open zou gaan..en wij waren uitgegaa van 10.00uur. dus ja het was al behoorlijk aan de drukke kant. Vooral bij de entree stonden ze 8 rijen breed circa 10 man lang. Handigheid van die Duitsers door lekker met een grote groep te gaan en IEDEREEN 1 voor 1 af te laten rekenen..zucht. Maargoed..het feest kon redelijk snel daarna beginnen met erg mooie autoos! In van de dingen waarvoor ik ging was de onthullings van de passat r36 die ik afgezien van het spuuglelijke dashboard en de wat saai-ogende rest van het interieur een prima bolide vind. kleurtje maakt ook een hoop goed! Verder viel me op dat de kleur wit steeds vaker op showbolides voorkwam. Een trend? dont know..maar k ben er zeer te spreken over! mooooi. Tuning stand was ik snel klaar mee. Autostijl en andere spullen is niet het geen waar ik voor kwam... Daarnaast vond ik dat er maar BARweinig vernieuwing zit in deze zogenaamde tuningonderdelen. Nieuwtje voor mij was de pookknop met daarin een digitale weergave van in welke versnelling je zit. Leuk idee maar dan houd het ook op Van audi hebben we het weten te presteren de R8 niet te zien... iemand van jullie wel? of was hij er gewoon echt niet 2 jaar geleden zag je bepaalde trends veel voorkomen. bijna elke tuner had bijvoorbeeld toen (in 2004)als showauto een 350z. Wat me nu heel erg opviel dat er heeel veel showautoos waren voorzien van de focus ST wielen.of look-a-likes van. Verhoeven tuning stond er met een golf 4 r32 BI-turbo. ziek verder vond ik veel luxetuning. Weinig golfjes.. veel bmw M's..ferrari's, lambo's dikke mercs enz enz (kan zijn dat die andere er ook wel waren..maar dan waren ze denkik niet zo goed blijven hangen ) Ook had ik nog geen getunede caymann gezien.. best aardig hier nog even wat fotoos: (ja daarachter staat inderdaad een fiesta.. maar de fotoos daarvan zijn mislukt ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted December 4, 2006 Author Report Share Posted December 4, 2006 en mijn aanwinst: verder nog mensen ervaringen? plaats hier alle reports, pics en gevonden spullekes voor je auto! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harrybalduck Posted December 4, 2006 Report Share Posted December 4, 2006 Mijn foto's van Essen. De rest staat hier: http://www.lammienet.com/photo/thumbnails.php?album=40 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harrybalduck Posted December 4, 2006 Report Share Posted December 4, 2006 1x al die foto's is wel genoeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
boosterboy Posted December 11, 2006 Report Share Posted December 11, 2006 Ik ben de zaterdag daargeweest... Mijn fotokes zijn HIER te vinden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts