Miquel Posted August 18, 2004 Report Share Posted August 18, 2004 Ja Ik las wat over die aanzuigbuis op het forum, nu is mijn vraag waar ik die kan kopen.....Ik een doe het zelfzaak gaan ze niet kleiner dan een 10 centimer maar dat is wel erg groot.........Dus als iemand ideeen heeft??Thanx Miquel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ka-vid Posted August 18, 2004 Report Share Posted August 18, 2004 Ik ben naar een bedrijf gegaan die RVS buizen heeft... Daar heb ik een restje kunnen kopen, echt wel ideaal! Enne daar hadden ze zo'n beetje alle maten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted August 18, 2004 Report Share Posted August 18, 2004 ik zou zeggen spruytmotorsport in HilvarenbeekOf Biesheuvel maar ja is een beetje ver weg voor jou denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted August 18, 2004 Report Share Posted August 18, 2004 Bij een K&N filter zit een aanzuigbuis (Weet niet of je al zo'n filter hebt??). Anders een goede accesoire handel?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spandel Posted August 18, 2004 Report Share Posted August 18, 2004 Heb bij een bouwmarkt ook wel dat soort buizen zien liggen.. verwarmingsbuizen ofoz.. maar dat dus exact hetzelfde spul.. ook bekleed met alu aan de binnenkant Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted August 18, 2004 Author Report Share Posted August 18, 2004 ik zou zeggen spruytmotorsport in HilvarenbeekOf Biesheuvel maar ja is een beetje ver weg voor jou denk ikMwah..... trouwens Hilvarenbeek is ook niet om de hoek hoor........Ik kijk wel ff rond....Miquel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted August 18, 2004 Report Share Posted August 18, 2004 ja die bedoelde ik ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted August 18, 2004 Author Report Share Posted August 18, 2004 Heb bij een bouwmarkt ook wel dat soort buizen zien liggen.. verwarmingsbuizen ofoz.. maar dat dus exact hetzelfde spul.. ook bekleed met alu aan de binnenkantJa heb ik gezien maar........geen cm of 7/8 alleen vanaf 10 en dat krijg ik niet achter mijn bumper gefromeld.....Mzzls Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ka-vid Posted August 19, 2004 Report Share Posted August 19, 2004 Kijk dan ff bij zo'n RVS buizen bedrijf! Iemand die van die hekken of leidingen maakt. Daar ben ik ook geslaagd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts