BuzzzFuzzz Posted November 27, 2006 Report Share Posted November 27, 2006 Heb gisteren een xr2i 1800 gekocht voor onderdelen Moest wel even naar belgie rijden ga de auto uit elkaar halen en de onderdelen zijn voor mijn Fiesta Rs turbo .. De auto is daar afgekeurd en moest herkeurd worden maar de auto is te rot en de eigenaar wilde hem niet meer maken dus heb ik hem nu gekocht het is sad maar deze auto wordt helemaal uit elkaar gehaalt en naar de hoop gebracht zelf ga ik de velgen gebruiken de achterbumper . achterklep en RS achter ramen hiero wat foto's van de auto Interieur is beetjuh fout gegaan vind ik maar duidelijk nooit afgemaakt maar gelukkig zit de orginele deurpanelen erbij Als je wat wilt kopen kijk hier http://forum.fiestaclub.nl/index.php?showtopic=5886 comments zijn welkom cheers rich Link to comment Share on other sites More sharing options...
blaasbeest Posted November 27, 2006 Report Share Posted November 27, 2006 Dit modelletje heb ik ook ben er momenteel veel geld in aant steken en een conversie naar mk3,5 heb jij toevallig ook nog een dichte (gecleande ) achterklep over ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcus Posted November 27, 2006 Report Share Posted November 27, 2006 zocht je ook niet toevallig een rs-motorkap? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BuzzzFuzzz Posted November 27, 2006 Author Report Share Posted November 27, 2006 Dit modelletje heb ik ook ben er momenteel veel geld in aant steken en een conversie naar mk3,5 heb jij toevallig ook nog een dichte (gecleande ) achterklep over ? de achterklep ga ik voor me eigen auto gebruiken Link to comment Share on other sites More sharing options...
blaasbeest Posted November 27, 2006 Report Share Posted November 27, 2006 zocht je ook niet toevallig een rs-motorkap? klopt maar ? 150 voor een kappie met roosters vind ik teveel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted November 28, 2006 Report Share Posted November 28, 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts