Jump to content

Eventjes Voorstellen

Recommended Posts

hallo mensen ik ben raoul - 23 jaar. en ik d8t laat ik me maar eens registeren want ik struin al een paar weken jullie forum af {shiny}

ik heb momenteel geen auto maar ben wel voor een fiesta aan het sparen en dan een fiesta 2005/2006 1.6 of ST 2e hands dus ben ik een beetje aan het uitzoeken welke het beste bij me past qua verbruik etc etc want de prijzen ontlopen elkaar niet veel. Maar ervaringen hoor ik graag..

dat was het even voor nu.. tot op het forum luitjes {dance}

groeten Bandito

Ik dacht dat de TDCi S met full options nieuw geleverd zelfs duurder was als een ST met de nodige extra's, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Zijn er trouwens ook al gebruikte Ultimates te krijgen? Dat zou wel heel snel zijn toch

• 1 month later...

:cheerlie: Damens en Heren, Jongens en Meisjes :cheerlie: ik had een vraagje en ik wist niet waar ik hem moest plaatsen dus op hoop dat iemand dit ooit gaat lezen :blink: en de vraag luid: me zus wil waarschijnlijk ook een fiesta kopen en dan een 1.4 (semi) automaat. ze wou weten of dat nog een beetje rijd

(sportief gezien) die automaat? dus als er mensen toevallig weten of het wat is of er toevallig 1 hebben dan hoor ik het graag.. alvast bedankt! :byebye:

:cheerlie: Damens en Heren, Jongens en Meisjes :cheerlie: ik had een vraagje en ik wist niet waar ik hem moest plaatsen dus op hoop dat iemand dit ooit gaat lezen :blink: en de vraag luid: me zus wil waarschijnlijk ook een fiesta kopen en dan een 1.4 (semi) automaat. ze wou weten of dat nog een beetje rijd

(sportief gezien) die automaat? dus als er mensen toevallig weten of het wat is of er toevallig 1 hebben dan hoor ik het graag.. alvast bedankt! :byebye:

Nou er zijn altijd wel mensen die het lezen hoor :mrgreen:

Bedoel je de DuraShift EST versie of een echte automaat?

Wij hebben een 1.3 Mk6 en daarvoor een 1.3 Mk4 (weleenswaar geen automaat). De mk6 komt goed van zijn plaats, al moet je de auto wel een beetje in de toeren houden.