Bart Posted April 11, 2004 Report Share Posted April 11, 2004 Heb het al eens gedaan maar de Gremlins hebben ze weten te verwijderen.......................... BASTERDS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted April 11, 2004 Report Share Posted April 11, 2004 {0} {0} {0} {0} {0} Ik blijf dit nog steeds een hele gave auto vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
robbertos Posted April 11, 2004 Report Share Posted April 11, 2004 Ik ook zeker!! Vooral die velgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted April 11, 2004 Author Report Share Posted April 11, 2004 cheers guys.................. hij is nou heel smerig maar zit in een verhuizing......................... volgende week is ie weer schoon........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted April 11, 2004 Report Share Posted April 11, 2004 Ben je precies op tijd voor de meeting in Utrecht J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted April 12, 2004 Author Report Share Posted April 12, 2004 Genau!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 Hoeveel wil je voor de velgen hebben!!! (lol) Die zijn het helemaal!kan helaas net het merk niet lezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 nice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted April 13, 2004 Author Report Share Posted April 13, 2004 haha, verkoop ze nog niet............ ze zitten er net 3 maanden onder.... Heb ze in Engeland gekocht......... en het zijn TSW Pace. Heel ``common`` in Engeland maar hier gelukkig nog niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted April 14, 2004 Report Share Posted April 14, 2004 haha, verkoop ze nog niet............ ze zitten er net 3 maanden onder.... Heb ze in Engeland gekocht......... en het zijn TSW Pace. Heel ``common`` in Engeland maar hier gelukkig nog niet. Ze lijken erg op de velgen die ik graag zou willen hebben. Helaas is het bodystylen al duur genoeg.. dus of ik deze jongens ooit onder m'n auto zal hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted April 14, 2004 Author Report Share Posted April 14, 2004 Dat zijn de Super leggeras denk ik van OZ??? Ik zat te twijfelen tussen die TSW en de Super turismos van OZ maar de laatste zijn een stuk duurder.............. en zie je veel meer in nederland........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted April 14, 2004 Report Share Posted April 14, 2004 Ja klopt.. heb net nog ff wat prijzen van die oz velgen bekeken.. nou die gaan het denk ik toch echt nooit worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted April 14, 2004 Author Report Share Posted April 14, 2004 Ja klopt.. heb net nog ff wat prijzen van die oz velgen bekeken.. nou die gaan het denk ik toch echt nooit worden Ik kreeg een prijs van 1400 euro voor mijn TSW velgen met banden hier in Nederland en heb ze toen ik Enegland gekocht voor net geen 900 euro............................. en heb meteen de photoshoot van UKFN meegepakt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts