Black Beauty Posted October 29, 2006 Report Share Posted October 29, 2006 Staan er ergens nog meer foto's? Ik kan ze namelijk niet vinden.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre b Posted October 29, 2006 Report Share Posted October 29, 2006 Ha ha prachtige verhalen kon er helaas niet bij zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaitio Posted October 29, 2006 Report Share Posted October 29, 2006 zodan..eindelijk de pc weer terug. even kijken of ik de andere fotos ff kan share Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted October 29, 2006 Report Share Posted October 29, 2006 wow bovenstaand haddik dus getiept.. maar gaitio was nog ingelogt hehe. maar bij deze nog enkele pics: de laatste inhaal actie met fotoos maken is zodanig snel gegaan dat 80% was mislukt. maargoed. we konden niet te langzaam passeren via de linker baan natuurlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted October 29, 2006 Author Report Share Posted October 29, 2006 Het was al grappig genoeg om jou met fotocamera uit het raam te zien hangen en ons inhalen terwijl wij al ongeveer 130 reden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted October 29, 2006 Report Share Posted October 29, 2006 Hierbij nog een paar van mijn pics Wel jammer dat het niet was toegestaan om binnen te fotograferen, maar met de rijstijl van onze chauffeur waren het toch allemaal bewogen plaatjes geworden. De bandjes van het achterste karretje piepten flink bij de laatste paar bochten. Kennelijk wilde Ullie voor 6 uur thuis zijn Even checken of we er allemaal zijn, en of iedereen netjes zijn gegevens had ingeleverd, met de strenge toegangscontrole *kuch* was dat wel nodig... "Hello, ich bin Ullie, your guide for zoday" Filmpje van 15 minuten over Ford/de fabriek etc. Natuurlijk even de moeder van alle Fordjes op de foto: de T! Taunus 17M Leuke wagen voor de poorten van de fabriek Volgens mij is blauw wel een populair kleurtje Zelfs op mijn vrije dag lekker in de file... Deze keer wel in het buitenland, met als extra hindernis: "blijf de rest van de groep volgen" Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted October 30, 2006 Author Report Share Posted October 30, 2006 Zelfs 4 blauwe 's achter elkaar is vlakbij de fabriek geen dagelijks beeld. Wij reden precies achter de 4 's en het was erg leuk om te zien dat iedereen z'n hoofd draaide en onze kant op keek Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarryRST Posted October 30, 2006 Report Share Posted October 30, 2006 Zow dan hier ook nog maar een reactie van mij, beter laat dan nooit. Allereerst een bedankje naar de Crew voor het organiseren van deze geweldige meeting Verder het was een gezellige meeting zo op deze marnier, vooral omdat we na afloop lekker samen met een groepje wat zijn gaan eten. Een leuk detail dat je als -rijder in Duitsland ook door soortgenoten gewaardeerd wordt, zo kreeg ik dus op de rotonde vlak voor de fabriek voorrang van een blauwe Focus terwijl ik dit helemaal niet had Het was al grappig genoeg om jou met fotocamera uit het raam te zien hangen en ons inhalen terwijl wij al ongeveer 130 reden Moet je de eerste 5 foto's zien van Willem die zijn gemaakt met een kruis-snelheid van rond de 160 en toen hing hij ook met zijn hoofd uit het raam Groet Harry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted October 30, 2006 Report Share Posted October 30, 2006 @harry... haha wat een kop moet ik toen hebben gehad.. aangezien onderstaande foto is gemaakt met nog geen 100km/h en ik nog IN de auto zit.hahahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarryRST Posted October 30, 2006 Report Share Posted October 30, 2006 @harry... haha wat een kop moet ik toen hebben gehad.. aangezien onderstaande foto is gemaakt met nog geen 100km/h en ik nog IN de auto zit.hahahaha Waarom denk je dat wij in een deuk lagen dat jij de eerste foto-schoot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted October 30, 2006 Report Share Posted October 30, 2006 Een leuk detail dat je als -rijder in Duitsland ook door soortgenoten gewaardeerd wordt, zo kreeg ik dus op de rotonde vlak voor de fabriek voorrang van een blauwe Focus terwijl ik dit helemaal niet had Groet Harry. Nou moet ik zeggen dat ik ook van ALLE kanten voorrang kreeg ik Duitsland. Die gasten kunnen veel beter rijden heb ik het idee! Zo sorteerde ik op een gegeven moment verkeerd voor en moest op het laatste moment invoegen. Nu kan dat in Nederland een probleem zijn, maar daar werd ik onmiddelijk door een Golf voorgelaten. En zo kwam dat vaker voor. Ook reageert men daar daadwerkelijk op ambulances; ik zag in de file opeens iedereen aan de kant gaan. Blijkt dat er 500m verderop (!) een ambulance aankwam. Met zwaailichten, maar sirenes had-ie niet nodig! En kennelijk trok ik zelf ook de aandacht. Er werd vrolijk gezwaaid naar me vanuit een andere Fiesta. Zo vrolijk, dat ik dacht dat het iemand van de club was... maar dat bleek dus niet zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted October 30, 2006 Author Report Share Posted October 30, 2006 De overige weggebruikers zullen ook wel gedacht hebben toen je naast ons reed, Een of andere gek in een Fiesta die bij ongeveer 140 km/u foto's maakt van een Peugeot 206 met een Ford sticker op de achterruit en een Renault Clio Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaap Posted October 30, 2006 Report Share Posted October 30, 2006 Ook van mij nog even een reaktie. Ik ben nog steeds aan het nagenieten van ons bezoek aan Keulen. Allereerst natuurlijk de Crew bedankt! Top geregeld allemaal Ik ben achteraf blij dat de bus niet doorging. Het was prachtig weer om samen met Harry en Rudolf richting Gronau te rijden waar we Wllmzz en Gaitio opgepikt hebben. Ik heb geen ST (maar de kleur pastte er redelijk bij toch?), dus moest er af en toe goed aan trekken, maar ook mijn feest wil echt wel hoor Erg leuk om zo een aantal clubmembers live te leren kennen. (Fenna nog bedankt voor de broodjes ) Toen werd het echt leuk. Willem uit het raampje met een gangetje van 170 ons voorbij stuivend. Ik vind het resultaat van deze acties verbluffend De fabriek vond ik gewoon erg indrukwekkend en mooi om onze Fiesta's in diverse bouwstadia te zien. Vreselijk gelachen in de achterste wagon om Ullie zijn steenkolen-Engels. Alhoewel, wel een duidelijk verhaal, dat wel. 's-Avonds naar een hotel in Moers en de volgende dag alleen (met mijn broer) terug. Heb mijn Feest toen echt tot de plank getrapt. Echt machtig Hij loopt 190 op de klok en TomTom vind het 185. Bijna de specs dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted October 30, 2006 Author Report Share Posted October 30, 2006 En iedereen heeft het over het achterste karretje Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaap Posted October 30, 2006 Report Share Posted October 30, 2006 En iedereen heeft het over het achterste karretje Ja, ze noemden het een treintje vandaar...., maar het was inderdaad een bumpy ride in dat achterste karretje Die Ullie toch Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted October 30, 2006 Author Report Share Posted October 30, 2006 En iedereen heeft het over het achterste karretje Ja, ze noemden het een treintje vandaar...., maar het was inderdaad een bumpy ride in het achterste karretje Het was errug gezellig inderdaad Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr3i_cabrio Posted November 14, 2006 Report Share Posted November 14, 2006 ...de laatste inhaal actie met fotoos maken is zodanig snel gegaan dat 80% was mislukt. maargoed. we konden niet te langzaam passeren via de linker baan natuurlijk Ik moest heel hard planken wilde ik de rest bij kunnen houden, maar gelukkig lette de kop van het peloton goed op, zodat ik weer bij kon komen. Nog nooit zo onzuinig gereden met een 1.25.... Jammer dat de foto van de langzaamste van het stel mislukt is......zo hard hoefde je me niet in te halen! Was erg leuk en mooi om te zien hoe er van een rol staal een auto gemaakt wordt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted November 14, 2006 Author Report Share Posted November 14, 2006 En dat terwijl we vooraan maar tussen de 120 en de 130 reden, zo zie je dat je toch echt moet planken als je achteraan rijd Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted November 14, 2006 Report Share Posted November 14, 2006 het probleem zat hem in het feit dat we niet met 120 links kunnen blijven rijden ivm de drukkende duitse bmw's en mercedesjes. vind het ook jammer dat dat laatste stukje allemaal snel snel moest! volgende keer beter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted November 15, 2006 Report Share Posted November 15, 2006 het probleem zat hem in het feit dat we niet met 120 links kunnen blijven rijden ivm de drukkende duitse bmw's en mercedesjes. vind het ook jammer dat dat laatste stukje allemaal snel snel moest! volgende keer beter! Raar... Ik had daar totaal geen last van. Terwijl ik toch echt de langzaamste auto heb . De enige die aan het drukken was bij mij was een Belg in een BMW, vlak na de grensovergang naar Duitsland. Ik moet er wel bij zeggen dat ik ook flink aan het planken was toen, vooral op de snelweg naar Keulen... meestal direct vol op het gas na wéér wegwerkzaamheden en gelijk naar 125 trekken. Volgens mij heb ik ook ergens de 135 gehaald, en de officiele topsnelheid van mij is 138 kmu, maar dat ga ik net niet uitproberen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted November 15, 2006 Report Share Posted November 15, 2006 het probleem zat hem in het feit dat we niet met 120 links kunnen blijven rijden ivm de drukkende duitse bmw's en mercedesjes. vind het ook jammer dat dat laatste stukje allemaal snel snel moest! volgende keer beter! Raar... Ik had daar totaal geen last van. Terwijl ik toch echt de langzaamste auto heb . De enige die aan het drukken was bij mij was een Belg in een BMW, vlak na de grensovergang naar Duitsland. Ik moet er wel bij zeggen dat ik ook flink aan het planken was toen, vooral op de snelweg naar Keulen... meestal direct vol op het gas na wéér wegwerkzaamheden en gelijk naar 125 trekken. Volgens mij heb ik ook ergens de 135 gehaald, en de officiele topsnelheid van mij is 138 kmu, maar dat ga ik net niet uitproberen . Ach de volgende keer laten we je gewoon met RedFox voorop rijden Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaap Posted December 31, 2006 Report Share Posted December 31, 2006 De foto's die we zelf niet mochten maken in Keulen: De lasrobots Fiesta's en Fusion's boven en onder De eindcontrole cq. de laatste vlekjes wegwerken Oh ja...., Quelle: Ford-Werke GmbH Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted January 1, 2007 Author Report Share Posted January 1, 2007 On ze right jou see our weldingrobots, i'm sorry my english is not so good Mooie foto's Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts