VitroFiesta Posted October 26, 2006 Report Share Posted October 26, 2006 Als eerste even een bedankje naar de Fiestaclub Crew voor het organiseren van deze zeer geslaagde dag En natuurlijk aan mijn persoonlijke chauffeur voor vandaag, Jeroen. Ik vond het een erg geslaagde dag vandaag, echt heel leuk om eens te zien hoe het allemaal gaat in die fabriek. Na afloop nog even met een groepje wezen eten, was ook erg gezellig. Ik heb hier een paar foto's, voor diegene die er niet bij was, het was niet toegestaan om in de fabriek foto's te maken dus deze zijn van buiten het terrein en van de heen en terugreis. Onze huisfotograaf is ook weer flink bezig geweest dus vandaar dat ik niet zo erg veel foto's gemaakt heb. Hans met de Focus Edwin met de Clio De verzamelplaats in Duisburg (de Peug van Jeroen met toch nog een klein Ford tintje) S-Max your Life........of niet Terugreis in de avondspits van Keulen Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 JAAA!!!! ik was vanaf uhhh 2230 thuis? iets later denkik. nu aanut bier. dat doe je dan automatisch als je je hebt gemengt met duisters! hehe köln utrijde was geen pretje he? same here. feest alom. weide omgeving gespot. van Esch tot Pesch EJ top daggie mensen!! super gezellig! en lekker broodjes gehad onderweg. oh oh oh wat een verwennerij, ook jaap nog met van die koeken, haha echt gezellige boel. De fabriek heeft me zeker weten te boeien, en was daarnaast ook nog eens dik lol in onze kabine. spreker: and this ...and that...and when you..like... uhh... and so on hier enkele foto's van onze kant, later meer. eerst bier(fest) hehe: de reden dat we niet meegingen eten was omdat we graag nog een kokerei wilden zien in essen om wat foto's te maken. zie hier: (ps en de rest in het fototopic) nogmaals organisatie superbedankt!! was echt leuk!! greets van gaitio en wllmzz! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 Mooie foto's! het was inderdaad een super dag ps, heb je deze voor mij in high resolutie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansie Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 Ik vond het ook een erg geslaagde dag. Weer veel leden gesproken die ik nog nooit in real life had ontmoet. Was erg gezellig en interessant. Organisatoren: bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
smoflook ²² Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 @wllmzz: Welke camera heb je? Wat zijn je instellingen en setup voor die rijdende foto's? ERRUG netjes gemaakt namelijk. Heb zelf een Canon EOS 350D. Nog met standaard kit lens 17-55. Ben benieuwd, ik wil ook een keer van zulke plaatjes gaan schieten Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted October 27, 2006 Author Report Share Posted October 27, 2006 Was zeker gezellig, erg gelachen in ons karretje in de fabriek Erg mooie foto's ook Willem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 Was zeker gezellig, erg gelachen in ons karretje in de fabriek "ej, moeje daa kiekn" Toffe foto's, en erg jammer dat ze hier de optie om je eigen desktop-achtergond in te stellen hebben geblokkeerd (anders had ik die 206 zeker als achtergrond gezet!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted October 27, 2006 Author Report Share Posted October 27, 2006 Was zeker gezellig, erg gelachen in ons karretje in de fabriek "ej, moeje daa kiekn" Was het niet om de Duitser, Sorry my English is not so good.... Dan was het wel om Willlem die af en toe voor ons even de vertaling van zijn Algemeen Beschaafd Twents gaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 ho eens! ik denk ik ga ook op de vertaaltoer. "moej kiekn! ahum... moet je daar nou eens zien " gekheid heus gezellig @smoflook. ik heb dezelfde cam als jij met dezelfde kitlens. instellingen is even proberen. om dit topic schoon te houden kom ik er later wel ff op terug in het fotografie topic @redfox, is goed hoor. de meeste zijn rond de 4 mb met volle 8 megapixel geschoten dus zijn huuuge. Ik kijk even of ik ze kan mailen. (pb anders even een emailadres die grote bestanden aan kan) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 Was zeker gezellig, erg gelachen in ons karretje in de fabriek "ej, moeje daa kiekn" Toffe foto's, en erg jammer dat ze hier de optie om je eigen desktop-achtergond in te stellen hebben geblokkeerd (anders had ik die 206 zeker als achtergrond gezet!) Daar zijn omweggetjes voor hoor Maar dan krijgt iedereen jouw achtergrond Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 Ik moet zeggen... de fabriek zag er leuk uit VAN DE BUITENKANT 5 km voor Duisburg viel onze colonne uit elkaar bij een wegwerkzaamheden. (volgende keer toch je achtervolgers in de gaten houden ) Vandaaruit de 57 op geslagen richting Keulen omdat ik in de verte een ST zag. Die ben ik weer kwijt geraakt, dus Black Beauty maar gebeld. Hij vertelde me dat ik terug moest rijden naar de weg naar Duisburg / Essen. Uiteindelijk ben ik op de 59 terechtgekomen. Toen kreeg ik een SMS van de colonne (mijn beltegoed was inmiddels op) dat ze onderweg waren naar Keulen. Ik ben toen ook zo snel mogelijk naar Keulen gegaan. Om 15:25 was ik nog 40 km van Keulen af. Om 4 uur zou ik dus op de fabriek moeten zijn, ware het niet dat ik in de file kwam te staan bij wéér wegwerkzaamheden (ik heb nooit constant 125 kunnen rijden). Bij Keulen natuurlijk weer de weg kwijt, en raad eens? wéér file. Om kwart voor 5 was ik eindelijk bij de fabriek maar toen was de rondleiding natuurlijk al begonnen . Voor de volgende keer: Als je de colonne kwijtraakt, zo snel mogelijk naar je eindbestemming rijden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
smoflook ²² Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 @willmzz: Ben ik scheel of is er geen fotografie forum/topic of is dat alleen voor plus leden? Ik wil die instellingen hebben .... Zijn vet Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted October 27, 2006 Author Report Share Posted October 27, 2006 Voor de volgende keer: Als je de colonne kwijtraakt, zo snel mogelijk naar je eindbestemming rijden! En, ook al rij je in colonne toch maar een routebeschrijving meenemen. Jeroen en ik hadden ook helemaal geen routebeschrijving mee en in Keulen was het toch lastig om de colonne bij elkaar te houden, wat uiteindelijk dus ook niet lukte. Ik neem volgende keer ook maar voor de zekerheid een routebeschrijving mee ook al ga ik met een colonne. Maar echt heel erg zonde dat je er niet bij was Bjorn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Beauty Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 Ook wij hebben genoten van deze dag, al waren we wel redelijk brak na de reis terug. Ik moet ook zeggen dat ik na de rit in duitsland nog positiever naar mijn feestje kijk . Dit mede door de fabriek, maar vooral de kilometerteller verraste me enorm!! ik heb bijna de hele weg terug (tot de grens natuurlijk) net iets boven de 180 kunnen rijden, wat ik best flink vind voor een 1.4 TDCI . Dit was ook gelijk de topsnelheid van de auto natuurlijk. Ook ik vind het heel erg jammer dat bjorn er, mede door mijn toedoen , niet bij kon zijn!!! Een afslag voor de te nemen afslag naar de verzamelplaats wilde mijn achterligger (Ik geloof Rens) afslaan. Hierdoor begon ik aan mijn navigatie te twijfelen en ben ik, en dus later blijkbaar ook bjorn mee gegaan. Op een gegeven ogenblik heb ik Michiel! gebeld die mij vertelde dat we er een verder hadden moeten hebben. Ik ben hierna gedraaid in de hoop dat mijn achterliggers zouden volgen, wat niet het geval was. Rens vertouwde op zijn tomtom, die hij helaas had ingesteld op het adres van de fabriek. Ik had de indruk dat bjorn michiel! gevolgt was dus dat ik hem ook op de verzamelplaats weer zou zien. Tot ik een telefoontje van hem kreeg..... en de rest is bekent... Bjorn, nogmaals sorry hiervoor!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bridey Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 Het was inderdaad een zeer geslaagde dag en dit zijn de uitjes die je eigenlijk niet mag missen en ik hoop dat er volgend jaar weer zo iets op de agenda komt ( ik zag al eens de testbaan van Ford in Lommel/Belgie op de site voorbijkomen). Het weer was super alleen een beetje druk op de heen weg. Engels met een duitse tongval is altijd hilarisch en we hebben er erg om gelachen in ons treinkarretje achteraan. Wij zijn na de exursie het centrum van Keulen ingegaan (druk niet normaal meer) en hebben in de buurt van de Heumarkt lekker gegeten en zijn ff na negen naar huis gevlogen. (210 km/pu achter een Mercedes SLK aangecruisd). Het is nog steeds niet bekend hoe hard het feestbeestje werkelijk kan maar ik vond dit voorlopig hard zat. Groet en nogmaals bedankt voor de super dag, Bridey Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 Ook wij hebben genoten van deze dag, al waren we wel redelijk brak na de reis terug. Ik moet ook zeggen dat ik na de rit in duitsland nog positiever naar mijn feestje kijk . Dit mede door de fabriek, maar vooral de kilometerteller verraste me enorm!! ik heb bijna de hele weg terug (tot de grens natuurlijk) net iets boven de 180 kunnen rijden, wat ik best flink vind voor een 1.4 TDCI . Dit was ook gelijk de topsnelheid van de auto natuurlijk. Ook ik vind het heel erg jammer dat bjorn er, mede door mijn toedoen , niet bij kon zijn!!! Een afslag voor de te nemen afslag naar de verzamelplaats wilde mijn achterligger (Ik geloof Rens) afslaan. Hierdoor begon ik aan mijn navigatie te twijfelen en ben ik, en dus later blijkbaar ook bjorn mee gegaan. Op een gegeven ogenblik heb ik Michiel! gebeld die mij vertelde dat we er een verder hadden moeten hebben. Ik ben hierna gedraaid in de hoop dat mijn achterliggers zouden volgen, wat niet het geval was. Rens vertouwde op zijn tomtom, die hij helaas had ingesteld op het adres van de fabriek. Ik had de indruk dat bjorn michiel! gevolgt was dus dat ik hem ook op de verzamelplaats weer zou zien. Tot ik een telefoontje van hem kreeg..... en de rest is bekent... Bjorn, nogmaals sorry hiervoor!!!!! Conclusie: CHAOS Ik heb nog steeds geen idee waar de verzamelplaats was. Maar de colonne reed wel weer over die eerste snelweg, degene rechtstreeks naar Keulen. Het raarste was nog dat ik in de file stond en mensen in een andere, donkere Fiesta (mk6) enthousiast begonnen te zwaaien. Dus ik denk: Die hoort bij de club. Maar julllie bleken dus al veel verder te zijn op dat moment Overigens ben ik ook weer heel blij met mijn eigen Fiesta: 6 uur lang non-stop gereden vind ik toch wel een prestatie voor een 20 jaar oude auto! 310 kilometer afgelegd en 20 liter brandstof verbruikt (wat wil je in de file!) Anyway, ik verwacht een plaatsje bij het volgende fabrieksbezoek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 Was inderdaad een heel gezellig uitstapje, volgende keer gendt??? En Antoon 180 op je teller is 170 echte kilometers, want je teller wijkt boven de 130 gewoon 10 kilometer af. En Bjorn je hoeft je nergens voor te schamen want we hadden weer een paar figuren die zelfs met een tomtom verdwalen Edwin en Jeroen bijvoorbeeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Beauty Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 En Antoon 180 op je teller is 170 echte kilometers, want je teller wijkt boven de 130 gewoon 10 kilometer af. Dat is ook nog hard genoeg voor een 1400 dieseltje, toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Crow Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 En Bjorn je hoeft je nergens voor te schamen want we hadden weer een paar figuren die zelfs met een tomtom verdwalen Edwin en Jeroen bijvoorbeeldEdwin wisselde zo vaak van baan dat TomTom het allemaal niet meer bij kon houden en bij het eerste stuk dat ie even bleef zitten dacht TomTom 'Bekijk het maar...ik stuur jou rechtdoor vriend' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted October 28, 2006 Report Share Posted October 28, 2006 En Antoon 180 op je teller is 170 echte kilometers, want je teller wijkt boven de 130 gewoon 10 kilometer af. Dat is ook nog hard genoeg voor een 1400 dieseltje, toch? Tja de mijne is net zo traag maar waar harry en rudy 3/4 tank kwijt waren op die paar kilometers heb ik nu 750 kilometer op mijn tellertje staan en ik ga nu pas naar de 3/4, dus laat mij maar lekker sloom wezen Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted October 28, 2006 Author Report Share Posted October 28, 2006 En Bjorn je hoeft je nergens voor te schamen want we hadden weer een paar figuren die zelfs met een tomtom verdwalen Edwin en Jeroen bijvoorbeeld Jeroen en ik hadden geen TomTom he, wij reden alleen maar achter de TomTom feiten aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted October 28, 2006 Report Share Posted October 28, 2006 Door de wegwerkzaamheden reden wij nog zo'n 300 meter achter Bjorn. We zagen hem wegrijden richting verkeerde weg, maar in de verte reed nog weer Black Beauty en dus zijn wij daar achteraan gereden. (ware het niet dat hij vervolgens bij de oprit naar de A3 niet de afslag nam naar het verzamelpunt, maar rechtdoor reed Zo rij je als laatste in de kolonne en kom je toch als eerste aan op het verzamelpunt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted October 28, 2006 Report Share Posted October 28, 2006 Ja precies, bij die werkzaamheden had ik jullie nog in de gaten. Ook daarom reed ik niet harder achter Black Beauty aan. Bij de eerste afslag zag ik hem dus afslaan, ik er achteraan. Jullie reden als enig rechtdoor . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansie Posted October 29, 2006 Report Share Posted October 29, 2006 Volgende keer dan toch maar met de bus? Raken we in ieder geval elkaar niet kwijt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted October 29, 2006 Report Share Posted October 29, 2006 Wat ik al eerder zei... volgende keer in volle vaart naar Keulen als je de colonne kwijtraakt... dan zou ik nl de aller eerste zijn geweest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts