Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
smoflook ²²

Mk6 -goldmember- Nieuwe Auto!

Recommended Posts

[1] My new ride!!

IMG_2096.JPG

[2] Ik erger me dood aan die wieldoppen maar moet het er nog even mee doen!

IMG_2092.JPG

[3] En de back-side van mijn feestje.

IMG_2094.JPG

[4] Wat een kontje heej.

IMG_2118.JPG

[5] Uitkijkend over het water.

IMG_2120.JPG

[6] Enkele artistieke plaatjes.

IMG_2122.JPG

[7] Ford.

IMG_2132.JPG

[8] Fotogenieke luchtroosters

IMG_2130.JPG

Dan volgen nu wat plaatjes van de install in aanbouw:

[9] Kabel netjes weggewerkt in vijverslang.

IMG_2097.JPG

[10] Zekeringhouder steuntje gemaakt (voor de smart-asses, nee er zit hier geen zekering in ;))

IMG_2103.JPG

[11] Het minpunt. Degelijke 50 kwadraats gevlochten kabel.

IMG_2113.JPG

[12] Het begin van de bodem van de dubbele bodem....

IMG_2114.JPG

[13] Een overzicht van het betere decoupeerwerk.

IMG_21122222.JPG

je ziet hier ook al hoe alle voorbestemde vakjes zijn ingedeeld

[14] 1 dekplaat is inmiddels af. Toen was het MDF op en kon ik niet meer verder.

IMG_2117.JPG

Hier wil ik het even bij laten voor vandaag. Next week nieuwe foto's!

Hou het in de gaten, er volgt nog veel meer ;)

Die ziet er nog heel goed uit! :duim:

Veel plezier en veilige KM'ers met je nieuwe aanwinst!

Mooie auto en een mooi begin van je geluidsinstallatie!

Dank u dank u, PS heb je van de week een keer tijd savonds voor die bumper ;)???

Mooie auto en een mooi begin van je geluidsinstallatie!

Dank u, de installatie moet beter worden als ooit tevoren :P. Heb al veel installs gedaan maar deze moet gewoon 300% netjes weggewerkt worden. Straks zie je alleen nog 2 woofers wat ventilators en waarschijnlijlk een voltmeter :D.

Dank u dank u, PS heb je van de week een keer tijd savonds voor die bumper ;)???

Je hebt een pm :duim:

Ziet er goed uit :duim: . Je kunt bij die installatie een mooie condensator plaatsen met ingebouwde voltmeter.

Ziet er goed uit :duim: . Je kunt bij die installatie een mooie condensator plaatsen met ingebouwde voltmeter.

Je kan het ook een condensator noemen met losgekoppelde voltmeter :P

Anders past het niet in de bodem. Ik sloop me voltmeter eraf of koop een

nieuwe en die plaats ik zo dat hij af te lezen is ;).

Zonder condensator zijn me koplampen stroboscopen ben ik bang :$

goed bezig man! doet me denken aan mn vorige auto! precies het zelfde te werk gegaan! met die schotjes en alles!haha.

succes ermee!

Oude bumpertje eraf,

IMG_2201.JPG

Meegespoten bumpertje erop!

IMG_2208.JPG

De zondag even de ruitjes voor getint. Hier ons Ramon aan de slag. Tx voor de hulp ;)

IMG_2207.JPG

En het resultaat, slechte foto, zal nog een fatsoenlijke proberen te maken!

IMG_2211.JPG

(had me ruit nog niet eens schoongemaakt zie ik!!)

Mijn install in op het moment ver klaar. Hiervan zullen zeer binnenkort ook nieuwe foto's volgens. Setup is nu:

- Ground Zero Titanium monoblok

- 2 x Ground Zero Titanium Subwoofers

Een iets nettere foto van de geblindeerde raampjes. Geschoten in de vroege ochtend.

IMG_2218.JPG

Vanuit een andere hoek.

IMG_2224.JPG

Hier dan het voorlopige resultaat van een week klussen elke dag:

IMG_2228.JPG

(1 ventilator heeft een slecht contact en word nog gemaakt. De schoefjes die erinzitten zijn al bijna in de ontbindings fase dus ook daarvoor word nog iets anders gezocht. Tevens komen er nog beschermroosters boven.)

De lawaaimakers, gevoed door bijpassende versterker: Ground Zero Titanium 2350.

IMG_2230.JPG

De bodem is 10 cm opgehoogt en hiertussen bevind zich alle bekabeling/versterkes, etc.

Het resultaat valt niet tegen!

IMG_2234.JPG

Dat was het weer voor vandaag, asap gaan de achterruitjes ook aan de blinderings folie geloven. Dit is echter geen klus voor savonds want het zicht moet goed zijn ;). Dit word dus waarschijnlijk komende zaterdag.

Wouw man! leuk om te zien dat m'n bumper en grille nog een mooi 2e leven krijgen!

Ziet er tof uit! :cheerlie:

mooi trouwens dat je zelf die onderbumper hebt kunnen vervangen!

Wouw man! leuk om te zien dat m'n bumper en grille nog een mooi 2e leven krijgen!

Ziet er tof uit! :cheerlie:

mooi trouwens dat je zelf die onderbumper hebt kunnen vervangen!

Ja heel gaaf toch, en ook heel erg bedankt :cheerlie:

Bumpertje was piece of cake, ff goed kijken waar de schroefkes zaten, losschroeven en losklikken.

Kwam er alleen achter dat mijn eigen (bovenste) bumper 1 slecht inschuif/klik punt heeft. Of dat punt zit de bumper nu dus niet zo netjes, waarschijnlijk dat ik komend weekend dus de hele bumper eraf haal en dat even netjes probeer weg te werken als hij er in zijn geheel af is.

PS, raampjes blinderen is moeilijker :P. Probeer het raam er maar eens uit te krijgen ;)... Maar op zich is het wel goed te doen :jaja:

Lijkt wel of je voorruiten nu donkerder zijn dan je achterruiten :blink: Zal wel lichtinval zijn. Ziet er netjes uit!

..., asap gaan de achterruitjes ook aan de blinderings folie geloven. Dit is echter geen klus voor savonds want het zicht moet goed zijn ;). Dit word dus waarschijnlijk komende zaterdag.

Lijkt wel of je voorruiten nu donkerder zijn dan je achterruiten :blink: Zal wel lichtinval zijn. Ziet er netjes uit!

@ Michiel! : Ik denk dat, tot nu toe, enkel de voorruiten getint zijn, de achterruiten moeten nog gedaan worden.

Het is dus niet de lichtinval :-D

Ja we hadden gisteren te weinig tijd, aangezien we graag mogen stappen waren we om half 3 uit bed.. En ook al doe je het zelf, het is nog steeds een tijdrovend klusje ;). Alles van je deur af halen. Eerst uitzoeen hoe dat er dan af moet, dan plakken, wrijven wrijven wrijven en weer proberen dat raam erin te krijgen... poe poe poe, veel werk ;)

En achter is ook kut, heel me zijpanelen achter moeten eraf inclusief de hemel misschien wel om het netjes weggewerkt te krijgen... maja, zo blijf je gelukkig een beetje bezig :)

Volgend weekend pas weer een update van de raampjes denk ik ;)

Ziet er netjes uit!!

Maaruuh mag dat wel, geblinderde zijramen voor?

Nou nog je velgen (maar daar was je al mee bezig).

Ziet er netjes uit!!

Maaruuh mag dat wel, geblinderde zijramen voor?

Nou nog je velgen (maar daar was je al mee bezig).

Nee, maar je moet er mazzel mee hebben. Ik en drie van m'n vrienden rijden al 3 jaar rond met getinte ramen aan de voorkant en zijn nog nooit aangehouden. The Crow had ze nog geen 2 weken en hij stond al langs de kant van de weg.

Is idd ook een topic over op dit forum. Mag niet... En je moet mazzel hebben idd. Ach het zit er echt supernetjes op. Je kan van de buitenkant niet zien dat het folie is... Als ik er problemen mee krijg dan trek ik het er wel weer af, plakken we de volgende dag er toch weer nieuwe op?

Zoiezo aan te raden om na een jaar of wat nieuwe te plakken, je kan zien dat de folie verouderd, het word dof en gaat er minder mooi uit zien vind ik.

Velgen zijn we mee bezig ja. Maar ook de financiele toestand moet daar nog even mee helpen :P. Ik heb er niet echt haast mee aangezien de winter eraan komt (pekel) en ik net nieuwe banden heb (van de dealer erbij gekregen na wat geslijm). Dusja, deze bandje oprijden en dan toch echt drastisch gaan zoeken ;)

Is idd ook een topic over op dit forum. Mag niet... En je moet mazzel hebben idd. Ach het zit er echt supernetjes op. Je kan van de buitenkant niet zien dat het folie is... Als ik er problemen mee krijg dan trek ik het er wel weer af, plakken we de volgende dag er toch weer nieuwe op?

Zoiezo aan te raden om na een jaar of wat nieuwe te plakken, je kan zien dat de folie verouderd, het word dof en gaat er minder mooi uit zien vind ik.

Velgen zijn we mee bezig ja. Maar ook de financiele toestand moet daar nog even mee helpen :P . Ik heb er niet echt haast mee aangezien de winter eraan komt (pekel) en ik net nieuwe banden heb (van de dealer erbij gekregen na wat geslijm). Dusja, deze bandje oprijden en dan toch echt drastisch gaan zoeken ;)

Mijn folie is na 3 jaar niet dof geworden hoor :) En hij is ook niet verouderd of verkleurd. Laat ook nergens los :)

Hoe is het met je install? Wil dat al een beetje vlotten?

Wat betreft het blinderen van de achterruitjes dit is opzich niet zo heel moeilijk (de ruit loopt namelijk nog een aantal millimeter door achter de binnenbekleding). Ik zelf heb eerst de folie op de buitenkant gelegd en daar uitgesneden, daarna de beschermfolie eraf en aan de binnenkant definitief plakken. Wel héél goed uitwrijven de bobbeltjes van de zwarte omlijsting om je ruit ga je anders heel erg zien.

Ikzelf heb wat meer moeite met het blinderen van de klep van de kofferbak dit heb ik tot nu toe al drie keer gedaan maar je blijft daarin luchtbobbels hebben en dat wil ik absoluut niet dus heb die elke keer weer verwijderd.

@michiel: de lawaaimakers zitten erin, hier laat ik het bij totdat de speakers overal gaar zijn... Dan komen er compo's in van GZ. Foto's vind je een pagina terug ;)... Alleen de ventilators nog netjes afwerken dan dan is de kofferbak ver klaar ;). Zal binnenkoert ook een foto maken van wat er allemaal onder de afdekplaat zit ;)

Over die achterklep... Waarom dat niet lukt is omdat je achetrklep dubbelvoudig gekromd is. Dit krijg je met folie dus nooit er netjes op!!! Je kan het blijven proberen maar je krijgt het echt niet voor elkaar. Als je het bij een bedrijf laat doen lukt het ze meestal ook niet netjes, of je moet hem echt laten coaten.

Over die achterruitjes, ik snap wat je bedoelt maar op joue manier zie je het vanuit de binnekant, dat vind ik niet mooi ;). Van binnen mag je ook helemaal niks kunnen zien. Dus het afwerkingsgedeelte moet onder de panelen komen. Op jouw manier kan het ook wel zo en dan zie je het niet van buiten mja, de binnenkant wil ook wat.

Uitwrijftip: Spuit folie en ruit helemaal onder met zeepsop. Zo kan je makkelijk schuiven en alles eronderuit wrijven. Als je geen geduld hebt en je ruiten direct ook naar beneden willen kunnen doen: gebruik een feun om het helemaal kurkdroog en goed hechtend te krijgen. Anders gewoon een week niet aan je ruiten komen en niet naar beneden doen ;)

Sign in to follow this