Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
NightFlash

Dag Iedereen :)

Recommended Posts

Heeyyy!!!

Lang geleden weeral, ik ben dus nu afgestudeerd (alles met internet te maken) en had het ontzettend druk op het werk om ingewerkt te geraken :) Mijn moeder heeft sinds een maand een Fiesta ST gekocht en heb er ook al een paar keertje met gereden, leuk autootje :) enkel vind ik hem niet al te baan vast, maar dat kan dan ook weer leuk zijn :mrgreen:

Ik heb tussen het werk door mijn bezig gehouden met een eigen website te bouwen die nu al een weekje online staat, zouden jullie misschien ook jullie wagen willen toevoegen op mijn site. www.showyourcar.eu

Binnekort komt er bij elke wagen een klein gastenboek te staan;)

Zijn er voor de rest nog speciale dingen gebeurd? Heb ook eens naar fiestaforum gaan zien maar simhopper zijn auto is nog steeds ni klaar blijkbaar :roll:

groetjes!

Welkom terug en gefeliciteerd!

Ik ben (ook al) afgestudeerd, maar zo gek om aan een nieuwe studie te beginnen {confused}

Erg mooie site!! :duim:

p.s. op de site staat "spreak the word", ik denk dat je spread bedoelt..

enkel vind ik hem niet al te baan vast

Hoe bedoel je dat precies?

ik neem aan het "zoeken" van de wielen op het wegdek. bekende fenomeen bij de 17" st wielen.

welkom terug dan maar he!(je was al veeel verder voor mij hier lid zag ik al :duim: )

Welkom terug! :byebye:

Erg mooie site!! :duim:

p.s. op de site staat "spreak the word", ik denk dat je spread bedoelt..

P.s. en " the chose is yours" bedoel je vast " the choice is yours" en dan kan je beter zeggen " the choice is on you" :oops:

enkel vind ik hem niet al te baan vast

Hoe bedoel je dat precies?

ik neem aan het "zoeken" van de wielen op het wegdek. bekende fenomeen bij de 17" st wielen.

Ah juist, de torque steer op oneffen wegdekken. Maar ja, 't is dát of minder grip...

Ik weet niet hoe breed de banden op de 17" velgen zijn, maar torque steer heb al snel met iets bredere banden. Het is zwaar irritant maar het went wel