Jump to content

Help!

Diana
 Share

Recommended Posts

Hey hallo mensen,

Ik ben hartstikke nieuw hier. Ik ben een bezitter van een zwarte Fiesta XR2I uit 1990 die niet meer start en zielig voor mijn huisdeur staat... Er is niemand die me kan helpen met afslepen, er is geen enkele garage in de buurt die doet afslepen, ik ben totaal niet technisch en ik heb mijn auto heel hard nodig. What to do? Sleepdienst is belachelijk duur en volgens mij is er alleen iets mis met het contact. Want als ik start springt hij net niet aan en als ik de sleutel eruit haal, is hij nog steeds bezig met starten. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn, of een goede tip?

Thanks!!!

Oh bedankt voor de reacties alvast :veryhappy: !!! Mijn vriend gaat morgen even mijn auto checken, maar omdat ook hij niet veel van auto's weet zijn deze tips helemaal top. Denk inderdaad dat het iets met het contact is, heb laatst namelijk iemand de remmen na laten kijken en hij zei ook meteen dat er iets met het contact aan de hand was. Als ik het contactblokje nodig heb, laat ik het wel even weten! Thanks!!! :duim:

Hey!!

welkom bij de club

ik geloof dat het contactblokje kapot is,(ik heb er thuis nog wel 1 liggen)

of dat de startmotor kortsluiting maakt

Groeten Erik!!

Bedankt voor je reactie!!!!! Kun je uitleggen waar het contactblokje precies (of ongeveer) zit en kun je het zelf vervangen?

Thanks Diana!

Welkom :-P

Dat doorstarten klinkt niet goed, lijkt wel een electronica probleem, niet te vaak doen hoor want een nieuwe startmotor is niet echt goedkoop. Ik heb vroeger ook weleens zoiets gehad met mijn rooie Fiestaatje, een electriciën die in de buurt woont en toevallig langs liep heeft hem voor me doorgemeten en een paar draden vervangen.

Bleek dat er kortsluiting in mijn radio zat daardoor wilde hij soms wel en soms niet starten, hij zei dat het levensgevaarlijk was omdat het in brand kon vliegen :blink:

Succes :byebye:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...