rkneefel Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 Ik heb een probleempje. Ik had al enige tijd problemen met mijn sigarettenplug. Mijn TomTom krijgt geen spanning meer via de plug. Ik heb al een nieuwe sigaretten plug gekocht, maar noppes. Weet iemand aan welke zekering de plug zit gekoppeld? De ene die het zou moeten zijn volgens de zekeringenkaart is het niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
blaasbeest Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 check dan alle zekeringen in je kast in je dashboard. Hij moet ertussen zitten. Verder is een testlampje altijd handig voor dit soort dingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPaWN Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 Zekering zit inderdaad van de sigarettenaansteker in je dashbord, Maar let op: er zit meestal ook een zekering in de stekker van je apparaat! Soms kun je de stekker openschroeven om het te bekijken, maar dat is niet altijd zo.. Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
rkneefel Posted September 4, 2006 Author Report Share Posted September 4, 2006 Hoera!!! De oplossing is gevonden. Een van de monteurs van Ford heeft ff gekeken en na wat hobbieen was daar de oplossing. De zekeringskast heeft 2 lokaties voor een sigaretten-aansteker-zekering. Ik heb al die tijd naar de verkeerde gekeken, de monteur kon met wat meetwerk de juiste zekering gevonden. De kosten... een stevige handdruk en een bedankje Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 LOL, klopt is een beetje onduidelijk inderdaad dat er 2 zijn. Bij mij was ie ooit geknalt en het duurde ff voordat ik ook door had dat er "2" zekeringen zijn Beide zekeringen staan trouwens gewoon aangegeven met pictogrammen, dus zonder meeten had ie het ook wel moeten kunnen vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts