RedFox Posted December 18, 2004 Report Share Posted December 18, 2004 Ff een update op de pedalen set.ik bleef maar last houden op m'n koppel-pedaal dat er nopjes uit bleven springen of afbreken. heb nu m'n koppelingspedaal en rem weer in oude toe-stand terug gebracht, dus zwart. Alleen m'n gas-pedaal is nog mooi sportief-zilver. Deze combinatie ziet er ook goed uit, want die missende/kapotte noppen zag er helemaal niet meer uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiesta2000 Posted December 18, 2004 Author Report Share Posted December 18, 2004 Hey... jammer om te horen dat je zoveel last hebt van kapotte nopjes... ik heb er zelf gelukkig nog geen last van gehad Je kan natuurlijk ook gewoon alle nopjes er uit peuteren en alleen de metalen pedalen er weer op zetten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted December 19, 2004 Report Share Posted December 19, 2004 Je kan natuurlijk ook gewoon alle nopjes er uit peuteren en alleen de metalen pedalen er weer op zetten...Moet je wel uitkijken dat het pedaal niet te glad wordt Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted December 19, 2004 Report Share Posted December 19, 2004 ik laat ze er voorlopig lekker af ,op m'n gaspedaal nade hoek van het koppelingspedaal was gewoon net verkeerd waardoor je steeds schuin op de noppen terecht komt wat teveel wrijving geeft. Zelfs secondelijm om die 2 noppen op hun plaats te houden mocht niet baten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Crow Posted December 20, 2004 Report Share Posted December 20, 2004 Ik bleef maar last houden op m'n koppel-pedaal dat er nopjes uit bleven springen of afbreken.Ik heb er zelf nog geen last van gehad. Er zit soms één nopje los omdat ie voor een deel tegen de rand van het pedaal zit waardoor ie niet helemaal goed wordt doorgedrukt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr3i_cabrio Posted December 20, 2004 Report Share Posted December 20, 2004 Ik hou het gewoon bij de originele pedalen..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
daffiesta Posted January 2, 2005 Report Share Posted January 2, 2005 ik heb van de sint een setje autostyle trappers gekregen(zwagertje bedankt )maar ik krijg me originel rubbers niet 123 los heeft iemand een id hoe dat zit bij een mk3-tje?ik voel een schroef maar ken het niet zien te groot hoofd whahaof zit het geplakt dan word het snijden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts