The Crow Posted August 20, 2004 Report Share Posted August 20, 2004 Tadaa... hier zijn ze dan... speciaal voor Edwin en The Crow... de eerste foto's van de Sparco Grip pedaaltjes Wat wil je daarmee zeggen? Dat wij ze ook besteld hebben en nog 23 dagen moeten wachten tot de EFE? Ze zien er goed uit Fiesta2000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr3i_cabrio Posted August 20, 2004 Report Share Posted August 20, 2004 Tadaa... hier zijn ze dan... speciaal voor Edwin en The Crow... de eerste foto's van de Sparco Grip pedaaltjes Jij hebt wat speciale postjes vandaag!? Ziet er ook heel mooi uit!!!!!!!! Goed bezig!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted August 20, 2004 Report Share Posted August 20, 2004 Toppie. nu snel naar EFE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiesta2000 Posted August 20, 2004 Author Report Share Posted August 20, 2004 Tadaa... hier zijn ze dan... speciaal voor Edwin en The Crow... de eerste foto's van de Sparco Grip pedaaltjes Wat wil je daarmee zeggen? Dat wij ze ook besteld hebben en nog 23 dagen moeten wachten tot de EFE? Nou... misschien dat ook wel een beetje... he he ...maar eigenlijk meer vanwege:Hebbie al foto's van je Sparco pendalen? Ben benieuwd hoe ze eruit zien ...heb je al een foto van die dingen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted August 20, 2004 Report Share Posted August 20, 2004 tzijn zagen he Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Crow Posted August 20, 2004 Report Share Posted August 20, 2004 tzijn zagen he En dat betekent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted August 20, 2004 Report Share Posted August 20, 2004 zagen --> normaal werkwoord, betekent : heel hard zeurendus : tzijn zagen : het zijn zeuren Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Crow Posted August 20, 2004 Report Share Posted August 20, 2004 zagen --> normaal werkwoord, betekent : heel hard zeurendus : tzijn zagen : het zijn zeuren Eerst onduidelijke belgische werkwoorden voor onze voeten gooien en dan noem je ons ook nog 'zeuren'...nu ben je echt te ver gegaan Lander ...dat wordt dus een taart voor mij en Edwin op de EFE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted August 20, 2004 Report Share Posted August 20, 2004 wat zijn we gevoelig vandaag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Crow Posted August 20, 2004 Report Share Posted August 20, 2004 Tegen mij kan je alles zeggen...zelfs dat ik niet zo moet 'zagen' Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted August 20, 2004 Report Share Posted August 20, 2004 zagen? nee hoormaar jij je zin, we zullen ff doorzagen over die limburgse vlaai die we van je krijgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted August 20, 2004 Report Share Posted August 20, 2004 ik ko mwaarschijnlijk toch niet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Crow Posted August 20, 2004 Report Share Posted August 20, 2004 Als je toch niet komt...zaag dan niet zo tegen ons Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted August 20, 2004 Report Share Posted August 20, 2004 Zaagert dat je bent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted August 23, 2004 Report Share Posted August 23, 2004 gewoon zaag, niet zaagert Link to comment Share on other sites More sharing options...
NightFlash Posted September 12, 2004 Report Share Posted September 12, 2004 heb eergisteren deze pedaaltjes bestelt bij pro-car. maandag zijn ze er waarschijnelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted September 12, 2004 Report Share Posted September 12, 2004 He, die zijn cool.......Waar heb je ze besteld??Zijn ze te monteren d.m.v boren ofzo?Mzzls Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiesta2000 Posted September 12, 2004 Author Report Share Posted September 12, 2004 Die Sparco pedaaltjes zijn erg populair blijkbaar... heb zelf onderstaand setje en op de EFE vanmiddag hebben we ook maar meteen zo'n zelfde setje gemonteerd in Edwin's Fiesta Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted September 12, 2004 Report Share Posted September 12, 2004 Die Sparco pedaaltjes zijn erg populair blijkbaar... heb zelf onderstaand setje en op de EFE vanmiddag hebben we ook maar meteen zo'n zelfde setje gemonteerd in Edwin's Fiesta Nog hartelijk dank daarvoor! ze rijden lekker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiesta2000 Posted September 12, 2004 Author Report Share Posted September 12, 2004 Die Sparco pedaaltjes zijn erg populair blijkbaar... heb zelf onderstaand setje en op de EFE vanmiddag hebben we ook maar meteen zo'n zelfde setje gemonteerd in Edwin's Fiesta Nog hartelijk dank daarvoor! ze rijden lekker!Graag gedaan... Goed om te horen dat ze bevallen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NightFlash Posted September 12, 2004 Report Share Posted September 12, 2004 morgen zijn ze normaal binnen, hoe installeer ik ze? ik neem een boor en vijs ze vast meer als dat is het niet zeker?moet ik de plastiek die nu als pedaal dient eraf halen?bedankt!groetjes kevin Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted September 13, 2004 Report Share Posted September 13, 2004 morgen zijn ze normaal binnen, hoe installeer ik ze? ik neem een boor en vijs ze vast meer als dat is het niet zeker?moet ik de plastiek die nu als pedaal dient eraf halen?bedankt!groetjes kevinJe hebt alleen Fiesta2000 nodig Je moet de rubber kapjes van je pedalen afhalen als die erop zitten. Dat is alles, daarna de gaten op de juiste plek boren (opletten dat je de moer eracher kan plaatsen) en de boel vastdraaien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted September 13, 2004 Report Share Posted September 13, 2004 Hier 2 foto's van de installatie en het resultaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Crow Posted September 13, 2004 Report Share Posted September 13, 2004 Je moet de rubber kapjes van je pedalen afhalen als die erop zitten. Dat is alles, daarna de gaten op de juiste plek boren (opletten dat je de moer eracher kan plaatsen) en de boel vastdraaien.Zoals Edwin het hier uitlegt ben je ongeveer 15 min bezig met het installeren van de pendalen maar volgens waren Rob en Nico gisteren iets langer bezig Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted September 13, 2004 Report Share Posted September 13, 2004 Je moet de rubber kapjes van je pedalen afhalen als die erop zitten. Dat is alles, daarna de gaten op de juiste plek boren (opletten dat je de moer eracher kan plaatsen) en de boel vastdraaien.Zoals Edwin het hier uitlegt ben je ongeveer 15 min bezig met het installeren van de pendalen maar volgens waren Rob en Nico gisteren iets langer bezig achja, bij elkaar maar iets van 1,5 tot 2 uur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts