Miquel Posted August 4, 2004 Report Share Posted August 4, 2004 Hallootje wanneer is er weer een club meeting, en dan bedoel ik niet EFE!!!is wel erg ver weg en had al plannen lijkt mij (als groentje bij de club) erg leuk om een keer info e.d. uit te wisselen enz..... Hoor het wel van jullie....Groeten Miquel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted August 5, 2004 Report Share Posted August 5, 2004 De enige meeting die tot nu toe nog in de planning staat is (inderdaad ) EFE.Er zijn (voor zover ik weet) nog geen plannen voor een andere meeting, maar hou deze sectie in de gaten, of stel zelf een plaats en tijd voor. Er is nog geen meeting-coordinator, iedereen kan zelf voorstellen doen voor een bijeenkomst Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted August 5, 2004 Report Share Posted August 5, 2004 Jajajaja, de parkeerplaats langs de A4 (laatste stukie bij wateringen tussen denhaag en delft) is nog steeds een prachtige optie voor een meeting. onwijs veel ruimte en er komt geen hond. (maar ook geen voorzieningen zoals restaurant/toilet.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted August 5, 2004 Report Share Posted August 5, 2004 Jajajaja, de parkeerplaats langs de A4 (laatste stukie bij wateringen tussen denhaag en delft) is nog steeds een prachtige optie voor een meeting. onwijs veel ruimte en er komt geen hond. (maar ook geen voorzieningen zoals restaurant/toilet.) Een beetje voorzieningen kan nooit kwaad... Ik zat zelf te denken aan Den Ruygen Hoek (lekker groot en een restaurant voorhapje/drankje/sanitair) maar dat ligt veel noordelijker dan ik dacht. (niet dat ik daar een probleem van zal maken, en ik denk dat Miquel dat ook niet erg vindt )Is er geen parkeerterrein in de buurt van Den Haag dat wel de voorzieningen heeft? Want zo veel auto's verwacht ik nou ook weer niet op een meeting kort voor of na EFE (En zelfs als we met een record aantal bij elkaar komen, dan nog hebben we niet zoveel ruimte nodig )Zit er geen McD vlak voor DenHaag?? Of anders ietsjes noordelijker op het door mij genoemde terrein?? Kun je daarna nog vleigtuig spotten ook!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr3i_cabrio Posted August 5, 2004 Report Share Posted August 5, 2004 Een beetje voorzieningen kan nooit kwaad... Ik zat zelf te denken aan Den Ruygen Hoek (lekker groot en een restaurant voorhapje/drankje/sanitair) maar dat ligt veel noordelijker dan ik dacht. (niet dat ik daar een probleem van zal maken, en ik denk dat Miquel dat ook niet erg vindt )Dat vind ik ook ZEKER geen probleem! Den ruygen Hoek, 10 minuten rijden!! Doen we! Volgende meeting daar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted August 5, 2004 Report Share Posted August 5, 2004 de ruygen hoek is daar bij hoofddorp toch? (shell, van der valk, la place, burgerking)Er zijn verder terreinen met voorzieningen bij Delft (burgerking), nootdorp (mcdonalds), leiden (AC) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted August 5, 2004 Report Share Posted August 5, 2004 de ruygen hoek is daar bij hoofddorp toch? (shell, van der valk, la place, burgerking)Ja, die met dat restaurant over de weg. Paar kilomter ten zuiden van Hoofddorp... (en inderdaad voor de Noord-Hollanders onder ons lekker dichtbij Er zijn verder terreinen met voorzieningen bij Delft (burgerking), nootdorp (mcdonalds), leiden (AC)Ook geen verkeerde opties. Iemand al een datum in zijn hoofd?? Kunnen we misschien afhankelijk van de deelnemers de plaats (beetje in het midden) uitkiezen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted August 5, 2004 Report Share Posted August 5, 2004 Iemand al een datum in zijn hoofd??Nee, heb alleen alle voorzieningen in m'n kop zitten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted August 5, 2004 Report Share Posted August 5, 2004 Iemand al een datum in zijn hoofd??Nee, heb alleen alle voorzieningen in m'n kop zitten Iedereen heeft zo zijn afwijking Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted August 5, 2004 Report Share Posted August 5, 2004 Noord-Holland is wel errug ver vanaf hier, maar als ik vrij ben op die dag dan ben ik er natuurlijk ook bij Geef maar een datum-voorstel iemand Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted August 5, 2004 Report Share Posted August 5, 2004 laten we eerst ff EFE gaan afhandelen voordat we weer datums prikken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted August 5, 2004 Report Share Posted August 5, 2004 Misschien leuk als "opwarmertje" voor EFE??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted August 5, 2004 Report Share Posted August 5, 2004 Misschien leuk als "opwarmertje" voor EFE???Strak plan hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
NightFlash Posted August 7, 2004 Report Share Posted August 7, 2004 Dat we nu gewoon eens met zen alle naar een gewone meeting gaan, is dat niet makelijker??? Moeten we niets voorzien. Ben deze zondag en volgende zondag wel niet thuis. Maar die zondag daarna zal er wel ergens een meeting zijn waar naar we naartoe kunnen niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Crow Posted August 10, 2004 Report Share Posted August 10, 2004 Misschien leuk als "opwarmertje" voor EFE???Goed plan Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted August 10, 2004 Report Share Posted August 10, 2004 pffff. ik ben er pas tijdens EFE weer hoor, veeeeel te druk Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Crow Posted August 10, 2004 Report Share Posted August 10, 2004 pffff. ik ben er pas tijdens EFE weer hoor, veeeeel te druk We hadden eigenlijk al een terrein in gedachten 10 min bij jou vandaan maar aangezien je het te druk hebt komt dat nu te vervallen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiesta2000 Posted August 10, 2004 Report Share Posted August 10, 2004 LOL Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted August 10, 2004 Report Share Posted August 10, 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
madoperator Posted September 22, 2004 Report Share Posted September 22, 2004 Wat dacht je van de A6 bij afslag Almere daar zit een mcdrive met een vrij grote parkeerplaats Ook een la place voor de wat gezondere eters... Sowieso lijkt mij een meeting toppie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted September 22, 2004 Report Share Posted September 22, 2004 Wat dacht je van de A6 bij afslag Almere daar zit een mcdrive met een vrij grote parkeerplaats Ook een la place voor de wat gezondere eters... Sowieso lijkt mij een meeting toppie Almere lijkt mij een mooie plaats voor een meeting, lekker centraal (en voor mij maar 68 km Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Posted September 22, 2004 Report Share Posted September 22, 2004 Zo zijn er meerdere mogelijkheden.Langs de A12, afslag Bodegraven. Ook een Mac met groot prakeerterrein en een AC restaurant ernaast. Worden op vrijdagavond ook nog wel eens meetings gehouden. Is zeer centraal gelegen in de Randstad; wat minder natuurlijk voor de clubleden die daarbuiten wonen, en al helemaal voor de clubgenoten uit Belgie.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted September 22, 2004 Report Share Posted September 22, 2004 Iets verder, maar voor de mensen uit de buurt van Alkmaar nog steeds goed te doen (86 km.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted October 2, 2004 Author Report Share Posted October 2, 2004 Lijkt mij een zeer geslaagd plan!!!!Zeg maar wanner en ik ga..... (als ik kan he?)Kan ik ff mijn mods tonen in het echt... Moet ik wel mijn DOTZ velgen hebben... hehMzzls en ik hoor het wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted October 3, 2004 Report Share Posted October 3, 2004 Waar: ?Wanneer: ?Hoe laat: ?Welke clubs: ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts