Jump to content

Weg motor

RedFox
 Share

Recommended Posts

Ik heb ooit eens iets gelezen over de PK/gewichts-verhouding. Veel minder gewicht zo, maar ook het aantal pk's loopt drastisch terug zonder motor :P

Ben benieuwd hoeveel PK hij straks krijgt, zal wel over de 200 komen :oops:

Tja, 't is maar hoever je wilt gaan natuurlijk... maar dit vind ik persoonlijk wel wat erg ver :)

Zou dan toch liever een echte Focus RS willen hebben 8)

Rekenmaar dat een Fiesta met een focus rs motor sneller is dan de originele focus RS 8)

Tja, 't is maar hoever je wilt gaan natuurlijk... maar dit vind ik persoonlijk wel wat erg ver :)

Zou dan toch liever een echte Focus RS willen hebben 8)

Rekenmaar dat een Fiesta met een focus rs motor sneller is dan de originele focus RS 8)

Zeker weten, maar ik vind de Focus RS wel mooier :wink:

Ik heb ooit eens iets gelezen over de PK/gewichts-verhouding. Veel minder gewicht zo, maar ook het aantal pk's loopt drastisch terug zonder motor :P

Ben benieuwd hoeveel PK hij straks krijgt, zal wel over de 200 komen :oops:

215 pk standaard, maar hij wil hem voor het eind van het jaar op 300 hebben.

Als het een Fiesta motor is, dan kan je hem zo overzetten. Als het van een ander type is, let dan ff op dat je de kabelboom ook overzet. Scheelt een hoop gekl**t..... {knipoog}

Het is het blok van een focus RS dus vrees dat het hak en breek werk weer plaatsvindt....................... :D

Ligt er maar net aan wat voor blok het is. En hoe oud met hoeveel kilometers. En of het zo overzetten is, of dat je de kabelboom moet aanpassen, of de versnellingsbak en aandrijflijnen gewijzigd moeten worden, enz.

Simhopper riep iets over 10000 euro, dus hou je maar vast

Ja maar dan heb je het over de 300mm remmen-conversie, een Focus RS blok uit een auto van 50.000 euro, een Focus RS versnellingsbak, aandrijflijnen, Quaife-LSD-differentieel, ombouw electronisch gaspedaal naar gaskabel, duratec naar zetec-ombouw kabelboom. Dan haal je de 10000 euro wel :mrgreen: maar een gewoon los blok zal zo'n 2-3000 euro nieuw kosten, zonder montage.

Ja maar dan heb je het over de 300mm remmen-conversie, een Focus RS blok uit een auto van 50.000 euro, een Focus RS versnellingsbak, aandrijflijnen, Quaife-LSD-differentieel, ombouw electronisch gaspedaal naar gaskabel, duratec naar zetec-ombouw kabelboom.

Maar dat is uiteindelijk toch wat je wilt, of niet :mrgreen::wink:

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...