Miquel Posted August 3, 2004 Report Share Posted August 3, 2004 Tja ik zat ff te kijken naar een verbredingsset voor mijn achterwielen,Weet iemand of er spacers zijn voor de achterwielen en zo ja waar en hoe duur???ThanxMiquel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted August 3, 2004 Report Share Posted August 3, 2004 In de autostyle catalogus staan een aantal verschillende merken.Voor de verbreders van H&R kijk op deze websiteAutomat in Alkmaar (industrieterrein Beverkoog) is dealer van dit spul, en ze hebben mij tot nu toe altijd errug goed geholpen. De vanaf (!) prijs van de H&R verbreders is 55 euro per as, de goedkopere types gaan voor prijzen tussen de 22 en 55 euro per as over de toonbank, afhankelijk van de dikte. Hou er wel rekening mee dat je banden niet gaan aanlopen in je wielkast Succes!Jeroen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted August 6, 2004 Author Report Share Posted August 6, 2004 oh ja, ff vergeten maar zeker niet minder belangrijk....heb ik, als ik verbreders van ongeveer 5 mm per kant gebruik, nog genoeg schroefdraad over om mijn velgies (veilig) aan op de schroeven???kleine bijkomstigheid maar toch...Miquel Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr3i_cabrio Posted August 6, 2004 Report Share Posted August 6, 2004 Je hebt toch bouten? Als ze te kort zijn, dan koop je toch gewoon langere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted August 6, 2004 Report Share Posted August 6, 2004 Je hebt toch bouten? Als ze te kort zijn, dan koop je toch gewoon langere?Als je spoorverbreders gebruikt moet je altijd langere bouten gebruiken! En denk er aan dat je kijkt of je een bolle kop of een conische kop moet hebben, anders gaan de krachten anders werken op het wiel en breken de bouten af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted August 6, 2004 Report Share Posted August 6, 2004 Je hebt toch bouten? Als ze te kort zijn, dan koop je toch gewoon langere?Heel goed... IN de autostyle catalogus staan op de zelfde pagina de bijbehorende bouten... Maar dat zal de verkoper je ook wel vertellen als je ze gaat bestellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr3i_cabrio Posted August 6, 2004 Report Share Posted August 6, 2004 Je hebt toch bouten? Als ze te kort zijn, dan koop je toch gewoon langere?Als je spoorverbreders gebruikt moet je altijd langere bouten gebruiken! En denk er aan dat je kijkt of je een bolle kop of een conische kop moet hebben, anders gaan de krachten anders werken op het wiel en breken de bouten af.'s logies........... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted August 6, 2004 Report Share Posted August 6, 2004 safety first! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted August 6, 2004 Author Report Share Posted August 6, 2004 oke dan.....Miquel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whiteman Posted October 9, 2004 Report Share Posted October 9, 2004 he beste fiesta freaks welke moet ik dan voor een MK6 hebben van 2004en wat is max wat ik kan zonder dat ze aan lopen ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts