Jump to content

verbreding???

Miquel
 Share

Recommended Posts

In de autostyle catalogus staan een aantal verschillende merken.

Voor de verbreders van H&R kijk op deze website

Automat in Alkmaar (industrieterrein Beverkoog) is dealer van dit spul, en ze hebben mij tot nu toe altijd errug goed geholpen.

De vanaf (!) prijs van de H&R verbreders is 55 euro per as, de goedkopere types gaan voor prijzen tussen de 22 en 55 euro per as over de toonbank, afhankelijk van de dikte.

Hou er wel rekening mee dat je banden niet gaan aanlopen in je wielkast :P

Succes!

Jeroen.

oh ja, ff vergeten maar zeker niet minder belangrijk....

heb ik, als ik verbreders van ongeveer 5 mm per kant gebruik, nog genoeg schroefdraad over om mijn velgies (veilig) aan op de schroeven???

kleine bijkomstigheid maar toch...

Miquel

Je hebt toch bouten? Als ze te kort zijn, dan koop je toch gewoon langere?

Als je spoorverbreders gebruikt moet je altijd langere bouten gebruiken! En denk er aan dat je kijkt of je een bolle kop of een conische kop moet hebben, anders gaan de krachten anders werken op het wiel en breken de bouten af.

Heel goed... IN de autostyle catalogus staan op de zelfde pagina de bijbehorende bouten... Maar dat zal de verkoper je ook wel vertellen als je ze gaat bestellen :wink:

Als je spoorverbreders gebruikt moet je altijd langere bouten gebruiken! En denk er aan dat je kijkt of je een bolle kop of een conische kop moet hebben, anders gaan de krachten anders werken op het wiel en breken de bouten af.

's logies...........

• 2 months later...
 Share

• Create New...