robbertos Posted April 1, 2004 Report Share Posted April 1, 2004 Zie hier op de foto's mijn nieuwe aanwinst. Een spoiler met derde remlicht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted April 1, 2004 Report Share Posted April 1, 2004 wou hij ziet er strak uit!!!!!nu wil ik er ook 1 met remlicht heb je het onderdeel nummer ? {0} Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted April 1, 2004 Report Share Posted April 1, 2004 Ziet er errug goed uit! Is dit een originele Ford-spoiler?? Ik heb er namelijk eentje uit de Auto-style catalogus gekocht, en die ziet er volgens mij net effe anders uit.Jeroen Link to comment Share on other sites More sharing options...
robbertos Posted April 1, 2004 Author Report Share Posted April 1, 2004 Dit is een originele mazda spoiler. Deze heb ik een keer gekocht via ebay en hij kwam uit oostenrijk. Maar hij is precies hetzelfde als een ford spoiler dus een originele ja. Het onderdeelnummer is ZF03-V4-940F, maar ik weet niet of dat voor ford het zelfde is. Ik heb er ook is een gekocht, maar dat was zo'n Hella spoiler en die was echt beroerd nep. Die heb ik meteen door verkocht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted April 2, 2004 Report Share Posted April 2, 2004 Dan ga ik naar de mazda dealer, zit voor mij dichterbij dan de Ford Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted April 2, 2004 Report Share Posted April 2, 2004 Ziet er mooi uit!!! en ik zie een achterbumper van een Fiesta sport.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted April 2, 2004 Report Share Posted April 2, 2004 Dan ga ik naar de mazda dealer, zit voor mij dichterbij dan de FordZou ik niet doen... Zelfde onderdeel (waarschijnlijk zelfs met hetzelfde nummer, en een ingestanst Fordlogo) maar waarschijnlij'k zo'n 10% duurder. Even een telefoontje naar zowel de Ford als de Mazda dealer lijkt me de moeite waard Ik had namelijk hetzelfde met een set mistlampen, uiteindelijk zelfs een set imitaielampen gekocht, komen uit de zelfde fabriek, zitten alleen in een groen doosje zonder ford logo...Jeroen Link to comment Share on other sites More sharing options...
robbertos Posted April 3, 2004 Author Report Share Posted April 3, 2004 Ja mooi he die achterbumper van de fiesta sport Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts