Jump to content

Fiestaclub.nl-BBQ

Michiel
 Share

Recommended Posts

Ik wil graag weten of er mensen zijn die interesse hebben om in de zomer eens met z'n allen lekker te gaan barbecuen :)

Natuurlijk ook voor de liefhebbers van bier en drank ;) Slaapplaatsen moeten toch wel ergens geregeld kunnen worden, lijkt me verder geen probleem.

• Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

allemaal bij michiel

:mrgreen:

maar even zonder dollen dit kan ik vast wel regelen bij mijn scoutingclubje in rotterdam al dan niet tegen betaling van de toeristen belasting, is dan wel aan de brielse maas in de nabijheid van rotterdam

Groningen is wel erg ver weg voor de meeste mensen. Belgische leden schieten al gauw richting 400 kilometer enkele reis. Genoeg kilometers om een vliegtuig te pakken in plaats van de auto :tong:

Maar centraal in het land wil zeggen dat iedereen ver moet rijden, maar nog altijd minder dan 400 ;)

Bij mij thuis kan ook zoals Soundraiser voorstelde, maar dan is het voor iedereen ver rijden, behalve de Brabanders.

ik zou maar een beetje rustig doen over groningen. Zoveel leden zijn er niet uit groningen hier. Ik geloof 3? Spandel, ik en Ricardo Mulder volgens mij. Dus blijf maar even vriendelijk tegen ons :tong::biglaugh:

Maare nogmaals goed idee!

Voor het geld kun je het echt niet of nauwelijks zelf doen. Je krijg echt genoeg. Tenminste ik heb niemand horen klagen. Het spul wordt bij je gebracht en de volgende dag weer opgehaald.

ik heb een idee kwa lokatie: :mrgreen: je zou hier kunnen bbq, 5 ha grond lijkt me groot zat, priveparking waar een 20 fiesta zo wel kwijt kunt, in de buurt van arnhem,(leuvenheim) dus redelijk centraal (of niet soms) moet alleen even met het bestuur van het huis hier overleggen, maar dat doe ik als er genoeg animo voor is. en last van de buren ga je hier niet snel hebben.

en anders gewoon bij michiel in zijn achtertuin, nodigen we zijn werkster ook uit kan zij onze auto's meteen even poetsen :mrgreen:

:biglaugh: haha jij maakt het wel erg bond,uuhhh maar toch wel een goed idee :mrgreen:

ik heb een idee kwa lokatie: :mrgreen: je zou hier kunnen bbq, 5 ha grond lijkt me groot zat, priveparking waar een 20 fiesta zo wel kwijt kunt, in de buurt van arnhem,(leuvenheim) dus redelijk centraal (of niet soms) moet alleen even met het bestuur van het huis hier overleggen, maar dat doe ik als er genoeg animo voor is. en last van de buren ga je hier niet snel hebben.

Goed idee, dan moet ik wel omrijden om mijn motor goed warm te rijden....

Share

Announcements

• Create New...