Michiel Posted June 14, 2006 Report Share Posted June 14, 2006 Ik wil graag weten of er mensen zijn die interesse hebben om in de zomer eens met z'n allen lekker te gaan barbecuen Natuurlijk ook voor de liefhebbers van bier en drank Slaapplaatsen moeten toch wel ergens geregeld kunnen worden, lijkt me verder geen probleem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted June 14, 2006 Report Share Posted June 14, 2006 allemaal bij michiel maar even zonder dollen dit kan ik vast wel regelen bij mijn scoutingclubje in rotterdam al dan niet tegen betaling van de toeristen belasting, is dan wel aan de brielse maas in de nabijheid van rotterdam Link to comment Share on other sites More sharing options...
spandel Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 het lijkt mij veel leuker om juist niet in de randstad te gaan zitten maar jah, wie ben ik heh... Link to comment Share on other sites More sharing options...
--ivo-- Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 lijkt me een leuk idee als het dan net zulk lekker weer is als van de week komt het helemaal goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
albie007 Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 leuk idee , maar wat dichter richting Groningen lijkt me ook geen probleem hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 dit lijkt me prima te combnineren met het eerder aangekaarte puzzlerit.. of tourtocht met de fiestaclub.http://www.fiestaclub.nl/forum/viewtopic.p...?t=4570&start=0we hebben immers al 20 liefhebbers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted June 15, 2006 Author Report Share Posted June 15, 2006 Groningen is wel erg ver weg voor de meeste mensen. Belgische leden schieten al gauw richting 400 kilometer enkele reis. Genoeg kilometers om een vliegtuig te pakken in plaats van de auto Maar centraal in het land wil zeggen dat iedereen ver moet rijden, maar nog altijd minder dan 400 Bij mij thuis kan ook zoals Soundraiser voorstelde, maar dan is het voor iedereen ver rijden, behalve de Brabanders. Link to comment Share on other sites More sharing options...
albie007 Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 Ik bedoel ook niet in Groningen maar inderdaad wat centraler in Nederland richting twente o.i.d zou prima zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
--ivo-- Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 haha er gaat immers niets boven groningen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted June 15, 2006 Author Report Share Posted June 15, 2006 haha er gaat immers niets boven groningen Water is het enige wat nog boven Groningen ligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
--ivo-- Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 haha ben afgelopen zondag op schiermonnikoog geweest.... lekker bruin geworden Link to comment Share on other sites More sharing options...
albie007 Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 ik zou maar een beetje rustig doen over groningen. Zoveel leden zijn er niet uit groningen hier. Ik geloof 3? Spandel, ik en Ricardo Mulder volgens mij. Dus blijf maar even vriendelijk tegen ons Maare nogmaals goed idee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 als het niet een bourgondier is die over BBQ-en begint.. .. hahahhaamaar wel een strak plan.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kevinio Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 Leuk plan ja, alleen ik sta bekend om me vele eten, weet niet of jullie daar dan zo blij mee zijn. Whaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 Lijkt mij leuk. Ik zou zeggen doen! http://www.barbeque.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
albie007 Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 dat is goedkoop! Ben gister even wezen steengrillen daar was ik voor hetzelfde 19 euro kwijt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 En goed ook! Ik heb nu 2 keer via hun gebbqed (ik verzin ter plekke werkwoorden ) en het was elke keer erg goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superbij Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 Nah dan neem ik m'n eigen 'vlees' wel mee, ben vegetariër maar voor die 11,20 kan ik toch echt wel meer kopen dan die paar suffe stukjes die staan aangegeven Link to comment Share on other sites More sharing options...
albie007 Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 er zit dan ook salades en stokbrood bij..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 Voor het geld kun je het echt niet of nauwelijks zelf doen. Je krijg echt genoeg. Tenminste ik heb niemand horen klagen. Het spul wordt bij je gebracht en de volgende dag weer opgehaald. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stereo Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 ik heb een idee kwa lokatie: je zou hier kunnen bbq, 5 ha grond lijkt me groot zat, priveparking waar een 20 fiesta zo wel kwijt kunt, in de buurt van arnhem,(leuvenheim) dus redelijk centraal (of niet soms) moet alleen even met het bestuur van het huis hier overleggen, maar dat doe ik als er genoeg animo voor is. en last van de buren ga je hier niet snel hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 en anders gewoon bij michiel in zijn achtertuin, nodigen we zijn werkster ook uit kan zij onze auto's meteen even poetsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre b Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 en anders gewoon bij michiel in zijn achtertuin, nodigen we zijn werkster ook uit kan zij onze auto's meteen even poetsen haha jij maakt het wel erg bond,uuhhh maar toch wel een goed idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superbij Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 Bij Michiel vind ik prima, lekker dichtbij Maar geen vrouw die mijn auto sopt! Dat doe ik toch liever zelf, ook al is ze de jongste en mooiste niet meer (m'n Feestje hè) *ziet beelden van schoonmaakster met fles jif in de aanslag* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 ik heb een idee kwa lokatie: je zou hier kunnen bbq, 5 ha grond lijkt me groot zat, priveparking waar een 20 fiesta zo wel kwijt kunt, in de buurt van arnhem,(leuvenheim) dus redelijk centraal (of niet soms) moet alleen even met het bestuur van het huis hier overleggen, maar dat doe ik als er genoeg animo voor is. en last van de buren ga je hier niet snel hebben.Goed idee, dan moet ik wel omrijden om mijn motor goed warm te rijden.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts