HarryRST Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 Bij deze maar even een nieuw topic geopent voor het verzamelen, om de topics wat overzichtelijk te houden.Voor het verzamelen dacht ik aan de Esso tankstation langs de A8.Als er mensen zijn met andere ideeën horen we dat graag natuurlijk.En hier dan ook het adres bij met dank aan rkneefel Esso Selfservice Verweij Rijksweg A8 1511HX OostzaanDe meeting begint om 13:00 dus lijkt mij en vertrektijd van 11:00 een mooie.Hier het Zaandam lijstje;Harry_STVitroFiestame-me-me (de bravo rijder)BrideyEn een Breukelen lijstje; Vetrek rond 11:45JuBenji rkneefel crowcon DendaaBlackfiestarobbertosVoor eventuele suggesties pm er rustig op los Link to comment Share on other sites More sharing options...
rkneefel Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 Hey Harry... ff voor de tomtom-ers onder ons...Bedoel je deze???Esso Selfservice VerweijRijksweg A81511HX Oostzaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarryRST Posted May 28, 2006 Author Report Share Posted May 28, 2006 Hey Harry... ff voor de tomtom-ers onder ons...Bedoel je deze???Esso Selfservice VerweijRijksweg A81511HX Oostzaanja dit moet hem zijn al kan ik hem nergens vinden dus dan ook de vraag waar jij deze gegevens vandaan?Ik kan wel de BP vinden op dezelfde postcode maar die ligt aan de andere kant van de A8.Is dit bovendien voor jou wel makkelijk omdat je namelijk dan eerst noordelijk rijdt om vervolgens weer naar het zuiden te gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuBenji Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 Rijden jullie langs breukelen langs de A2 of niet, dan zou ik graag daar aan willen sluiten!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarryRST Posted May 28, 2006 Author Report Share Posted May 28, 2006 Rijden jullie langs breukelen langs de A2 of niet, dan zou ik graag daar aan willen sluiten!?Mijn plan is om over de A2 langs Breukelen te rijden dus dan zou je bij de groep kunnen komen.Mocht hier nou meer intresse voor zijn laat het dan even weten dan kunnen we hier nog een stop-plaats van maken.En anders dan regel ik wel wat via de pm met je hoor Benjamin.Groet Harry Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuBenji Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 Ik zou me dan graag daar bij de groep willen voegen. Alleen ik weet niet of er verder nog mensen uit die regio komen. Ik kan wel gewoon bij de Shell na afslag breukelen wachten. Maar ik hoor dan wel tegen die tijd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 Ik vind het ook prima Link to comment Share on other sites More sharing options...
rkneefel Posted May 29, 2006 Report Share Posted May 29, 2006 Hey Harry... ff voor de tomtom-ers onder ons...Bedoel je deze???Esso Selfservice VerweijRijksweg A81511HX Oostzaanja dit moet hem zijn al kan ik hem nergens vinden dus dan ook de vraag waar jij deze gegevens vandaan?Ik kan wel de BP vinden op dezelfde postcode maar die ligt aan de andere kant van de A8.Is dit bovendien voor jou wel makkelijk omdat je namelijk dan eerst noordelijk rijdt om vervolgens weer naar het zuiden te gaan. Ik heb gegoogled en vond deze....Maar inderdaad, het is ff omrijden voor mij.Ik denk dat idee om dan langs te gaan bij het Shellstation bij Breukelen een beter idee is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
crowcon Posted June 7, 2006 Report Share Posted June 7, 2006 Rijden jullie langs breukelen langs de A2 of niet, dan zou ik graag daar aan willen sluiten!?ik ook!Dit zou voor mij ook een stuk makkelijker zijn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuBenji Posted June 8, 2006 Report Share Posted June 8, 2006 Er zijn er nu dus al 4 die bij de Shell bij Breukelen bij de groep van Noord-Holland bij willen voegen.JuBenjirkneefelVitroFiestacrowcon Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarryRST Posted June 8, 2006 Author Report Share Posted June 8, 2006 Er zijn er nu dus al 4 die bij de Shell bij Breukelen bij de groep van Noord-Holland bij willen voegen.JuBenjirkneefelVitroFiestacrowcon Dit mogen er 3 worden Vitro verzameld namelijk al bij de eerste Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuBenji Posted June 8, 2006 Report Share Posted June 8, 2006 Okee, is goed JuBenji rkneefel crowconblijven dan over.Ik weet niet hoe laat we dan ongeveer daar moeten staan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted June 8, 2006 Report Share Posted June 8, 2006 Tsja hoe lang is het rijden van hier naar Breukelen ongeveer. Half uurtje ofzo?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dendaa Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 Als het eventjes lukt, sluit ik me ook aan bij Breukelen95% zeker Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuBenji Posted June 18, 2006 Report Share Posted June 18, 2006 Het is over een weekje al. Is er voor de mensen die bij breukelen bij de groep gaan voegen al een tijd bekend wanneer we er moeten staan?greetz JuBenji Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackfiesta Posted June 18, 2006 Report Share Posted June 18, 2006 Ik kom er ook bij staan :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted June 18, 2006 Report Share Posted June 18, 2006 Dit wordt ook al een aardige colonne Link to comment Share on other sites More sharing options...
crowcon Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 Dus hoelaat spreken we nou af bij de Shell A2 Breukelen....?Begint al aardig dichtbij te komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarryRST Posted June 19, 2006 Author Report Share Posted June 19, 2006 Aangezien wij rond 11:00 uit Zaandam vertrekken en het dan ongeveer 30 minuten rijden is dacht ik rond 11:45 bij de shell Breukelen vetrekken.Even voor de goede orde dit is degene vlak na die geluidswal met hele dure auto's???? En dan moet dit dus Haarrijn zijn(zo heet hij nou eenmaal). Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuBenji Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 Hessing (die geluidswal met dure auto's) is pas bij Leidsche Rijn in Utrecht. En Breukelen ligt onderweg voordat je langs Utrecht rijdt. Dus het ligt ervoor. Maar het is inderdaad wel Haarrijn.Ik zal er staan tussen kwart over 11 en half 12.Greetz Tot dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackfiesta Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 Ik zal er ook half 12 zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
robbertos Posted June 20, 2006 Report Share Posted June 20, 2006 Ik ben er ook half 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarryRST Posted June 20, 2006 Author Report Share Posted June 20, 2006 Ik ben er ook half 12 Sta je dan in Zaandam of Breukelen????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robbertos Posted June 20, 2006 Report Share Posted June 20, 2006 breukelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted June 23, 2006 Report Share Posted June 23, 2006 Aangezien wij rond 11:00 uit Zaandam vertrekken en het dan ongeveer 30 minuten rijden is dacht ik rond 11:45 bij de shell Breukelen vetrekken.Even voor de goede orde dit is degene vlak na die geluidswal met hele dure auto's???? En dan moet dit dus Haarrijn zijn(zo heet hij nou eenmaal).Ben er net nog langs gereden, zal ongeveer een half uurtje van hier zijn idd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts