Jump to content

Mijn Fiesta (-: in de automaxx (editie 10)

Jur
 Share

Recommended Posts

tja.. de racing puma is alleen RHD geleverd.. dus zal je naar de UK moeten voor wat racing puma stoelen .. en dan nog een godsvermogen neerleggen

mjah .. maar zit je nog steeds op die 'kleine' stoelen. :-P

een RS interieur vind je ook niet op de hoek van de straat (-:

Een puma racing interieur is beter te vinden (totaal plan was om 1500 racing puma's te maken .. en na een 450 zijn ze gestopt... ook is er nog een serie puma racing interieurs afgekeurd zeg maar.. .. dus zullen er een 1500 setjes los verkocht zijn)

mjah .. ik vind zijn prijzen niet overdreven ofzo ..

1100 pond is een 1500 euro .. is een hoop geld.. maar ehhm je krijgt ALLES erbij ..

als je in 1992 een setje recaro's van een fiesta turbo probeerde te krijgen was je net zoveel kwijt..

• 4 weeks later...

Even terug naar het originele onderwerp:

Ik heb vorige week donderdag een winkel gevonden (in het welbekende Broek op Langedijk :wink: ) waar ze mij een editie konden leveren. Errug genoten van de Fiesta's in het blad. Voor mij nog een lange weg te gaan :)

Ik kreeg vandaag van een van mijn collega's (ook auto liefhebber, net zijn rijbewijs, en nu al een AX-GTI) de tip dat ik dat blad maar eens moest kopen in verband met de leuke paarse Fiesta. :roll:

Ik heb het blad niet eens :D is het bij alle boekhandels te halen? Ik kan natuurlijk niet achterblijven :D of iemand moet een high-res leesbaar artikel scannen voor me :D

voor luilakken: www.automaxx.nl en ff bestellen en valt ie op je deurmat! :twisted:

Share

• Create New...