Jur Posted March 31, 2004 Author Report Share Posted March 31, 2004 tja.. de racing puma is alleen RHD geleverd.. dus zal je naar de UK moeten voor wat racing puma stoelen .. en dan nog een godsvermogen neerleggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted March 31, 2004 Report Share Posted March 31, 2004 Een godsvermogen idd, maar 4000 euri voor die RS stoelen en bank vind ik ook niet mis.... Dan maar de standaard stoelen... en dan kan ik met dat geld het hele interieur bekleden met blauw en creme leer..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted March 31, 2004 Author Report Share Posted March 31, 2004 mjah .. maar zit je nog steeds op die 'kleine' stoelen. een RS interieur vind je ook niet op de hoek van de straat (-: Een puma racing interieur is beter te vinden (totaal plan was om 1500 racing puma's te maken .. en na een 450 zijn ze gestopt... ook is er nog een serie puma racing interieurs afgekeurd zeg maar.. .. dus zullen er een 1500 setjes los verkocht zijn) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted March 31, 2004 Report Share Posted March 31, 2004 tony van pumaspeed had een set te koop maar die kosten 1100 pond mij iets te duur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted March 31, 2004 Author Report Share Posted March 31, 2004 mjah .. ik vind zijn prijzen niet overdreven ofzo .. 1100 pond is een 1500 euro .. is een hoop geld.. maar ehhm je krijgt ALLES erbij .. als je in 1992 een setje recaro's van een fiesta turbo probeerde te krijgen was je net zoveel kwijt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 Even terug naar het originele onderwerp: Ik heb vorige week donderdag een winkel gevonden (in het welbekende Broek op Langedijk ) waar ze mij een editie konden leveren. Errug genoten van de Fiesta's in het blad. Voor mij nog een lange weg te gaan Ik kreeg vandaag van een van mijn collega's (ook auto liefhebber, net zijn rijbewijs, en nu al een AX-GTI) de tip dat ik dat blad maar eens moest kopen in verband met de leuke paarse Fiesta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 Volgens mij was dat de hint ja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted April 27, 2004 Report Share Posted April 27, 2004 Paars??? Paars??? die van mij is blauw hoor..!!!!!!!!!!! oh, hij bedoelde die van Jur???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted April 27, 2004 Report Share Posted April 27, 2004 Paars??? Paars??? die van mij is blauw hoor..!!!!!!!!!!! oh, hij bedoelde die van Jur???? Hij was pas halverwege met lezen, en had die blauwe dus nog te goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 Ik heb het blad niet eens is het bij alle boekhandels te halen? Ik kan natuurlijk niet achterblijven of iemand moet een high-res leesbaar artikel scannen voor me Link to comment Share on other sites More sharing options...
kruger Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 ga dan gwoon het boekje halen michiel, verkopen ze da niej bij de shell bij jou? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RKDesigns Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 Ik heb het blad niet eens is het bij alle boekhandels te halen? Ik kan natuurlijk niet achterblijven of iemand moet een high-res leesbaar artikel scannen voor me voor luilakken: www.automaxx.nl en ff bestellen en valt ie op je deurmat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted May 3, 2004 Report Share Posted May 3, 2004 Heb hem nu van de Fer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RKDesigns Posted May 4, 2004 Report Share Posted May 4, 2004 Heb hem nu van de Fer...Fermuts bedoel je! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts