Jur Posted March 29, 2004 Report Share Posted March 29, 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted March 29, 2004 Report Share Posted March 29, 2004 issiej al uit ja ? ga hem gelijk halen.Vraagje trouwens zou jij een stukje kunnen schrijven over tuning van fiesta turbo motoren ?Ik hoor het wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted March 29, 2004 Report Share Posted March 29, 2004 Ziet er erg goed uit! Nu nog een winkel zien te vinden waar ze dit blad verkopen Jeroen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted March 30, 2004 Author Report Share Posted March 30, 2004 Jeroen.. in alkmaar zitten genoeg zaken die dit blad verkopen ... Razorh .. wat wil je weten van het tunen .. er is een hoop te vertellen .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted March 30, 2004 Report Share Posted March 30, 2004 Dat ziet er heel goed uit!!!!!! ga hem meteen kopen, temeer omdat mijn auto er ook in staat...... of de volgende maand............... In de My ride section achterin als het goed is................ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted March 30, 2004 Author Report Share Posted March 30, 2004 staat erin (-: deze maand Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted March 30, 2004 Report Share Posted March 30, 2004 ha das leuk!! eindelijk eens niet allemaal Golfjes... Fiesta`s are takin over the Tuning seen...... OK OK misschien wat overdreven misschien......................................Maar jij hebt een mooie plaats gekregen dan met 4 pagina`s!!! Is ook wel een hoop meer over te vertellen dan over mijn fiesta natuurlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted March 30, 2004 Author Report Share Posted March 30, 2004 Tja.. der zit een heeeeeel verhaal achter.. er staat ook lang niet alles in .. 1 stukje text is wel leuk: als we al Jur zijn wensen en plannen opschrijven kunnen we deze editie van automaxx vullen !!. (-:text hadden ze genoeg .. en hebben een hoop moeten knippen .. staan dus voor mijn gevoel belangrijke stukken ook niet in .. maar ja.. had 'maar' 4 pagina's (-:p.s. staat ook een leuke focus in.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted March 30, 2004 Report Share Posted March 30, 2004 Leuk!! Ga hem zo even kopen dan kan ik het eens rustig bekijken!! Ik heb zelf een flink stuk geschreven maar ik vrees dat ze daar ook in hebben moeten knippen... ik kijk zo wel even............. Veel Ford dus in deze editie!!!! en das goed nieuws. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted March 30, 2004 Author Report Share Posted March 30, 2004 ligt pas 1 april in de winkels (-:abonnee's krijgen um eerder..(zaterdag was het deze keer) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted March 30, 2004 Report Share Posted March 30, 2004 Ik bedoel een algemeen stukje van wat je kan doen om een fiesta turbo motor te tunen. want zoals je ziet is engine tuning op de frontpage nog leeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted March 30, 2004 Author Report Share Posted March 30, 2004 tja.. kan ik niet updaten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted March 30, 2004 Report Share Posted March 30, 2004 nee maar mij wel mailen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted March 30, 2004 Author Report Share Posted March 30, 2004 dat van mij was een hint Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted March 30, 2004 Report Share Posted March 30, 2004 haha jij wil in de crew ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted March 30, 2004 Author Report Share Posted March 30, 2004 je vat um Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted March 30, 2004 Report Share Posted March 30, 2004 hierbij een scan van mijn stukje..... het is niet echt duidelijk maar de scan moest van 13.5 mb geresized worden......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted March 30, 2004 Author Report Share Posted March 30, 2004 Ik sprak net nog met de hoofdredakteur .. hij dropt binnenkort een paar exemplaren bij mij (-: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted March 30, 2004 Report Share Posted March 30, 2004 Ik ben er in gekomen doordat een collega van mij (Rody van R2racing) ook fotos maakt voor Automaxx. Hij heeft mij toen gevraagd.......... of ik niet mijn auto in het blad wildde hebben......................zonder zijn hulp zal het wel niet zo makkelijk gegaan zijn....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted March 30, 2004 Author Report Share Posted March 30, 2004 Moet je een opletten in het blad.. niet om het af te kraken.. maar bijna ALLE nederlandse auto's .. en bijna alle dames.. en bijna alle bedrijven waar deze dames langsgaan komen uit Regio Rotterdam (R2) (zo ook de mijne) De hoofdredakteur (of één van de) .. is Brian .. tevens mede oprichter van R2 .. wereldje is wel klein maar toch iets groter dan automaxx en R2racing. ach ja.. (-: mij hoor je niet klagen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted March 30, 2004 Report Share Posted March 30, 2004 Moet je een opletten in het blad.. niet om het af te kraken.. maar bijna ALLE nederlandse auto's .. en bijna alle dames.. en bijna alle bedrijven waar deze dames langsgaan komen uit Regio Rotterdam (R2) (zo ook de mijne) De hoofdredakteur (of één van de) .. is Brian .. tevens mede oprichter van R2 .. wereldje is wel klein maar toch iets groter dan automaxx en R2racing. ach ja.. (-: mij hoor je niet klagen..Klopt... Rody vertelde mij dat ook al en daarom staat mijn auto er nu in en niet de vorige maand............ beetje raar eigenlijk want toen stond Rody zijn auto er zelf in...... Elk nadeel heb ze voordeel zou Johan Cruyff zeggen............. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted March 30, 2004 Author Report Share Posted March 30, 2004 ach ja.. de fiesta's zijn deze maand goed vertegenwoordigd .. en met die focus de fords ook wel aardig (-: nu die van mn zwager er nog in (2.0i trend.. met o.a. spoiler pakket rondom, 17" ST 170 wielen, RS grill, orgineel focus-RS sparco interieur etc etc etc .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted March 30, 2004 Report Share Posted March 30, 2004 ach ja.. de fiesta's zijn deze maand goed vertegenwoordigd .. en met die focus de fords ook wel aardig (-: nu die van mn zwager er nog in (2.0i trend.. met o.a. spoiler pakket rondom, 17" ST 170 wielen, RS grill, orgineel focus-RS sparco interieur etc etc etc ..Ze hadden eigenlijk een Ford edition moeten maken....... Maaruh, mocht hij nu die RS stoelen niet meer willen.............. ik ben best bereid er een paar stuivers voor te geven........... ps: wat kosten die eigenlijk bij Ford????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted March 30, 2004 Author Report Share Posted March 30, 2004 ehhm mn zwager kan er aan nog een set komen .. voor een 4000 eurie.. dus als je interesse hebt .. incl middenconsole, achterbank etc etc etc.. dus geef maar een brul .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted March 30, 2004 Report Share Posted March 30, 2004 ik zou graag nog racing puma stoelen hebben zijn eigenlijk sparco torino's maar dan met ford racing logo er in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts