Jump to content

Links rijden

Michiel
 Share

Recommended Posts

en dat zegt iemand die zelf niet links wi rijden .. hmmz..

Volgend jaar ga ik gewoon een paar keer 's nachts oefenen hier in de buurt. Gewoon alle rotondes en zo verkeerd om nemen. {knipoog}

en dat zegt iemand die zelf niet links wi rijden .. hmmz..

Volgend jaar ga ik gewoon een paar keer 's nachts oefenen hier in de buurt. Gewoon alle rotondes en zo verkeerd om nemen. {knipoog}

hahaha.. dan kan je beter daar oefenen .. dat is veiliger..

Zou je denken? :blink: Ik aan de verkeerde kant van de weg? Veilig? :mrgreen:

is niet echt verkeerd he... gewwon dat klikje maken in je hoofd... :biglaugh:

zoals er al gezegd werd.. de 1e 10 minuten zit je met zijn 2en in de auto "Links, links links links.."

zoals er al gezegd werd.. de 1e 10 minuten zit je met zijn 2en in de auto "Links, links links links.."

:biglaugh::biglaugh::biglaugh: lolz

lach maar.. maar het werkt echt .. als je het niet doet ga je bijna gegarandeerd de fout in ..

na die 10 minuten is het redelijk "automatisch" althans.. bij mij wel

Daar hebben ze een heel circuit liggen

Zou je niet zeggen. Als ik ging turven hoeveel auto's, trucks, tanks en pantserwagens met LES er op bij ons door het dorp reden, dan lijkt het wel of ze heel Best gebruiken als lesbaan.

Daar hebben ze een heel circuit liggen

Zou je niet zeggen. Als ik ging turven hoeveel auto's, trucks, tanks en pantserwagens met LES er op bij ons door het dorp reden, dan lijkt het wel of ze heel Best gebruiken als lesbaan.

Ze gebruiken de hele omgeving. Ik heb er zelf ook les gehad n.l. Wij moesten zelfs vanuit Oirschot via allemaal binnenweggetjes en de mergellandroute naar Maastricht rijden. Erg mooi rijden trouwens

Regelmatig hiken ze vanuit de legerplaats naar ons benzinestationnetje toe voor sigaretten en daarna sneaken ze weer terug :mrgreen:

Heb ze zelfs al een keer terug bij de kazerne gebracht. Was toch klaar met werken en eentje had z'n poot gebroken onderweg.

En ik durf zelfs nog wel en keer met Jur :duim:

En ik durf zelfs nog wel en keer met Jur :duim:

Ondanks het 'pesten' van het golfje VR6 ??

Share

• Create New...