RedFox Report post Posted May 16, 2006 Het is weer zover. Ik heb m'n website bijgewerkt met historische info over de MK2. Ook nu is er een digitale versie te downloaden van de eerste verkoop brochure uit die tijd. Veel plezier!http://www.myfiesta.nl/content/blogcategory/33/55/ Share this post Link to post Share on other sites
albie007 Report post Posted May 16, 2006 mooie foldertjes zijn dat Share this post Link to post Share on other sites
Ralph Report post Posted May 18, 2006 zo'n fiesta heb ik ook gehad!!!leuke wagentjesRalph Share this post Link to post Share on other sites
Jeroen Report post Posted May 18, 2006 Hij's fijn Leuk is ook de dealer stempel met oud telefoonnummer achterop Share this post Link to post Share on other sites
Lander Report post Posted May 18, 2006 ik kan niet wachten tot de mijne trug rijdt... ik mis hem mooie folder Share this post Link to post Share on other sites
Chantal Report post Posted May 19, 2006 Mmmmh...er staat dat de mk2 door wetswijzigingen nu standaard werd geleverd met achtergordels en een mistlamp. De mistlamp heb ik, maar geen achtergordels.Wel een leuke folder verder! Share this post Link to post Share on other sites
RedFox Report post Posted May 19, 2006 Mmmmh...er staat dat de mk2 door wetswijzigingen nu standaard werd geleverd met achtergordels en een mistlamp. De mistlamp heb ik, maar geen achtergordels.Wel een leuke folder verder! ja klopt. de eerste 1 a 2 jaar was het zonder gordels, daarna door een wetswijziging standaard. maar was een beetje te langdradig dus heb het ff algemeen gehouden. Share this post Link to post Share on other sites
Lander Report post Posted May 19, 2006 Mmmmh...er staat dat de mk2 door wetswijzigingen nu standaard werd geleverd met achtergordels en een mistlamp. De mistlamp heb ik, maar geen achtergordels.Wel een leuke folder verder! ja klopt. de eerste 1 a 2 jaar was het zonder gordels, daarna door een wetswijziging standaard. maar was een beetje te langdradig dus heb het ff algemeen gehouden.plus er staat standaard neerklapbare achterbank in ongelijke delen... bij mij niet... Share this post Link to post Share on other sites
Bjorn Report post Posted May 19, 2006 ik heb inmiddels ook een mooie stapel met die geweldige brochures. Gewoon geweldig om terug te lezen!Ik heb ook de prijsopgave hier voor me liggen van Ford Rosier & Meier Arnhem uit 1985, een jaar voordat mijn auto werd gebouwd:Type 1000cc 1100cc 1400cc 1600cc dieselC 16.913,-- 17.949,-- 22.540,--Festival 17.284,-- 18.398,-- 23.513,--CL 18.922,-- 21.405,--S 22.656,--Ghia 24.606,--1600 XR 2 28.247,--EXTRA VOOR:Metaallak 414,--Wis/was installatie op achterruit C 491,--Radio P32 op C, CL en S (std. op Ghia en XR 2) 868,--Radio ESRT 32 PS Stereo Radio/Cassette op Ghia en XR 2 472,--Oprolgordels achter i.c.m. centrale heupgordel 490,--Uitneembaar transparant dak 957,--Getint glas rondom (niet op C en S) 590,--13"x 6 lichtmetalen velgen op XR 2 1396,--Garantie extra voor 2 jaar -- maximaal 50.000 km 340,--Garantie extra voor 2 jaar -- maximaal 100.000 km 450,-----------------------------------------------------------------------------------Alle prijzen zijn inclusief undercoating, volle tank brandstof, afleveringskosten, nummerplaten, kenteken- en registratiekosten en B.T.W.---------------------------------------------------------------------------------Vooral dat laatste stukje... ZO MAKEN ZE ZE NIET MEER Share this post Link to post Share on other sites
RedFox Report post Posted May 20, 2006 Nou zeg, tegenwoordig is alle Exclusief undercoating, volle tank brandstof, afleveringskosten, nummerplaten, kenteken- en registratiekosten en B.T.W. En die prijzen, zijn gewoon euro tekens voor gezet tegenwoordig Share this post Link to post Share on other sites
Chantal Report post Posted May 24, 2006 18 duizend gulden? Volgens mij was de mijne 9 duizend gulden in die tijd...een cijfertje teveel ervoor, lijkt mij. Share this post Link to post Share on other sites
Bjorn Report post Posted May 24, 2006 nee hoor, geen fout.volgens de carbase van autoweek was de laatste cataloguswaarde van de Fiesta 7.000 tot 10.000 euro. Share this post Link to post Share on other sites