rkneefel Posted May 15, 2006 Report Share Posted May 15, 2006 Maar waar gaan we afspreken??Dat AC restaurant in Nieuwegein lijkt me een goed idee.Maarre hoe laat spreken we af??? uurtje of 12:00(het is geloof ik ongeveer 30km naar Mc Vuren)sorry had deze per ongeluk als nieuw topic gepost.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted May 15, 2006 Report Share Posted May 15, 2006 Geeft niet. is toch wel handig om deze als los topic te hebben.Als modje ben ik niet bij de stoet. ben al eerder aanwezig om het plein aan te vegen en de koffie te zetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
rkneefel Posted May 15, 2006 Author Report Share Posted May 15, 2006 Geeft niet. is toch wel handig om deze als los topic te hebben.Als modje ben ik niet bij de stoet. ben al eerder aanwezig om het plein aan te vegen en de koffie te zetten Koffie??? lekker.. Bakkie zwart a.u.b. Maar goed.. wie komt er ook naar Nieuwegein..Kunnen we weer in convoi naar Vuren rijden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted May 15, 2006 Report Share Posted May 15, 2006 Ik zie dat wel zitten.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuBenji Posted May 15, 2006 Report Share Posted May 15, 2006 Hmm, Ik vind het op zich wel een leuk idee. Nieuwegein is ook niet zo ver bij mij vandaan, ik kom dan uit Woerden vandaan. Moeten dan wel kijken of er nog meer belangstelling voor is. En voor mij met suiker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackfiesta Posted May 15, 2006 Report Share Posted May 15, 2006 Ik sluit ook aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted May 15, 2006 Report Share Posted May 15, 2006 Ik ga rechtstreeks naar Vuren toe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted May 15, 2006 Report Share Posted May 15, 2006 Ik ga rechtstreeks naar Vuren toe jij komt toch ook uit de richting die ik moet volgen vanuitbelgie he... anders spreken wij apart af aan die stopplaats waar wij twee jaar geleden hebben afgesproken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted May 15, 2006 Report Share Posted May 15, 2006 Ik weet niet welke grensovergang jij pakt? Als je bij Eindhoven de grens overgaat, dan haak ik aan vanaf Eindhoven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted May 16, 2006 Report Share Posted May 16, 2006 ik kijk wel ff wat handig is.. en sluit bij de grootste groep aan als nieuwegein op de route is rij ik daar wel heen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted May 16, 2006 Report Share Posted May 16, 2006 Michiel!... Lander... ik kom vanuit Tilburg. Volgens mij komt Lander bij Tilburg langs (?) anders kan ik ook even naar Eindhoven rijden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted May 16, 2006 Report Share Posted May 16, 2006 Michiel!... Lander... ik kom vanuit Tilburg. Volgens mij komt Lander bij Tilburg langs (?) anders kan ik ook even naar Eindhoven rijden.Beter de andere kant op richting Breda. Lander komt van Gent en gaat bij Breda de grens over. Voor mij maakt het niet uit of ik nu eerst naar het noorden rijdt en dan naar het westen of eerst naar het westen en dan naar het noorden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted May 16, 2006 Report Share Posted May 16, 2006 de koffie staat klaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuBenji Posted May 17, 2006 Report Share Posted May 17, 2006 hmmm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted May 17, 2006 Report Share Posted May 17, 2006 waar spreken we dan af en zijn er nog die vanuit het zuiden komen... ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiesta2000 Posted May 18, 2006 Report Share Posted May 18, 2006 waar spreken we dan af en zijn er nog die vanuit het zuiden komen... ?Ik vertrek zelf vanaf Eindhoven, dus Michiel! en ik zouden daar ergens (bijv. McDonalds Veldhoven of Best) al kunnen afspreken! Zijn er nog meer die langs Eindhoven komen? Rens, wat doe jij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stereo Posted May 18, 2006 Report Share Posted May 18, 2006 ik kom van de andere kant, uit arnhem, dus helaas, geen collonne voor mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansie Posted May 19, 2006 Report Share Posted May 19, 2006 ik kom van de andere kant, uit arnhem, dus helaas, geen collonne voor mijWie weet......wij komen ook vanaf die kant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted May 19, 2006 Report Share Posted May 19, 2006 Ik kom dus niet echt uit Limburg op dat moment, maar ik zal me wel aansluiten bij de groep uit het zuiden, Eindhoven dus. (tenzij in Tilburg verzamelen toch handiger is, er is hier voldoende parkeergelegenheid). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted May 19, 2006 Report Share Posted May 19, 2006 even kijken op de kaart....wat voor mij gemakkelijk is... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted May 21, 2006 Report Share Posted May 21, 2006 waar spreken we dan af en zijn er nog die vanuit het zuiden komen... ?Ik vertrek zelf vanaf Eindhoven, dus Michiel! en ik zouden daar ergens (bijv. McDonalds Veldhoven of Best) al kunnen afspreken! Zijn er nog meer die langs Eindhoven komen? Rens, wat doe jij?Ik moet ook eerder aanwezig zijn, maar als je dat niks uit maakt kan je ook met mij meerijden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil Posted May 21, 2006 Report Share Posted May 21, 2006 ik kom van de andere kant, uit arnhem, dus helaas, geen collonne voor mijWie weet......wij komen ook vanaf die kant.Ik kom ook uit Arnhem, maar ik kom alleen als ik mijn Fiesta dan al heb.... misschien kunnen wij dan ergens centraal afspreken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stereo Posted May 22, 2006 Report Share Posted May 22, 2006 ik kom van de andere kant, uit arnhem, dus helaas, geen collonne voor mijWie weet......wij komen ook vanaf die kant.Ik kom ook uit Arnhem, maar ik kom alleen als ik mijn Fiesta dan al heb.... misschien kunnen wij dan ergens centraal afspreken?dan zou je kunnen samenkomen aan het tankstation op de a12bij arnhem, dat stukje dat tussen de a50 inzit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansie Posted May 22, 2006 Report Share Posted May 22, 2006 ik kom van de andere kant, uit arnhem, dus helaas, geen collonne voor mijWie weet......wij komen ook vanaf die kant.Ik kom ook uit Arnhem, maar ik kom alleen als ik mijn Fiesta dan al heb.... misschien kunnen wij dan ergens centraal afspreken?dan zou je kunnen samenkomen aan het tankstation op de a12bij arnhem, dat stukje dat tussen de a50 inzitWij komen daar inderdaad langs dus tegen die tijd even een tijd afspreken voor de liefhebbers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted May 23, 2006 Report Share Posted May 23, 2006 Mjah.. Vuren is voor mij een kwestie van de A15 afkachelen.. Bij Hendrik Ido Ambacht erop.. en bij Vuren eraf.. totaal een 20 minuten rijden denk ik.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts