Jump to content

Waar spreken we af voor de meeting in Vuren??

rkneefel
 Share

Recommended Posts

Maar waar gaan we afspreken??

Dat AC restaurant in Nieuwegein lijkt me een goed idee.

Maarre hoe laat spreken we af??? uurtje of 12:00

(het is geloof ik ongeveer 30km naar Mc Vuren)

sorry had deze per ongeluk als nieuw topic gepost.. :oops:

• Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Geeft niet. is toch wel handig om deze als los topic te hebben.

Als modje ben ik niet bij de stoet. ben al eerder aanwezig om het plein aan te vegen en de koffie te zetten :biglaugh:

Geeft niet. is toch wel handig om deze als los topic te hebben.

Als modje ben ik niet bij de stoet. ben al eerder aanwezig om het plein aan te vegen en de koffie te zetten :biglaugh:

Koffie??? lekker.. Bakkie zwart a.u.b. :mrgreen:

Maar goed.. wie komt er ook naar Nieuwegein..

Kunnen we weer in convoi naar Vuren rijden.

Ik ga rechtstreeks naar Vuren toe :)

jij komt toch ook uit de richting die ik moet volgen vanuitbelgie he...

anders spreken wij apart af aan die stopplaats waar wij twee jaar geleden hebben afgesproken

Michiel!... Lander... ik kom vanuit Tilburg. Volgens mij komt Lander bij Tilburg langs (?) anders kan ik ook even naar Eindhoven rijden.

Beter de andere kant op richting Breda. Lander komt van Gent en gaat bij Breda de grens over. Voor mij maakt het niet uit of ik nu eerst naar het noorden rijdt en dan naar het westen of eerst naar het westen en dan naar het noorden.

waar spreken we dan af en zijn er nog die vanuit het zuiden komen... ?

Ik vertrek zelf vanaf Eindhoven, dus Michiel! en ik zouden daar ergens (bijv. McDonalds Veldhoven of Best) al kunnen afspreken! ;)

Zijn er nog meer die langs Eindhoven komen? Rens, wat doe jij?

Ik kom dus niet echt uit Limburg op dat moment, maar ik zal me wel aansluiten bij de groep uit het zuiden, Eindhoven dus. (tenzij in Tilburg verzamelen toch handiger is, er is hier voldoende parkeergelegenheid).

waar spreken we dan af en zijn er nog die vanuit het zuiden komen... ?

Ik vertrek zelf vanaf Eindhoven, dus Michiel! en ik zouden daar ergens (bijv. McDonalds Veldhoven of Best) al kunnen afspreken! ;)

Zijn er nog meer die langs Eindhoven komen? Rens, wat doe jij?

Ik moet ook eerder aanwezig zijn, maar als je dat niks uit maakt kan je ook met mij meerijden :roll:

ik kom van de andere kant, uit arnhem, dus helaas, geen collonne voor mij

Wie weet......wij komen ook vanaf die kant.

Ik kom ook uit Arnhem, maar ik kom alleen als ik mijn Fiesta dan al heb.... misschien kunnen wij dan ergens centraal afspreken?

Ik kom ook uit Arnhem, maar ik kom alleen als ik mijn Fiesta dan al heb.... misschien kunnen wij dan ergens centraal afspreken?

dan zou je kunnen samenkomen aan het tankstation op de a12bij arnhem, dat stukje dat tussen de a50 inzit

dan zou je kunnen samenkomen aan het tankstation op de a12bij arnhem, dat stukje dat tussen de a50 inzit

Wij komen daar inderdaad langs dus tegen die tijd even een tijd afspreken voor de liefhebbers.

Mjah..

Vuren is voor mij een kwestie van de A15 afkachelen.. Bij Hendrik Ido Ambacht erop.. en bij Vuren eraf.. totaal een 20 minuten rijden denk ik..

Share

Announcements

• Create New...