Jump to content

Bestaat er een airbox voor een Fiesta?

Emil
 Share

Recommended Posts

Op mijn huidige auto heb ik een airbox van Green en dit klinkt echt super. Buiten dit blijft de lucht ook meer gekoeld t.o.v. een openluchtfilter. Nu heb ik al gezocht, maar niet gevonden....maar is er een airbox voor de fiesta? Dus geen openluchtfilter, maar echt een filter met een kunststof box eromheen.

zie voorbeeld:

106_934_745269550sidney106gti_2_08_large

Idd de Pipercross Viper en BMC maken airboxen die overal inpassen. BMC is wel de topper vind ik zelf.

Die slang die van de motor naar de luchtfilterbuis loopt op de foto zou ik eraf halen en een carterontluchtingsfilter op zetten. Dat is in principe ook allemaal warme lucht dat weer de motor in gaat. Het geeft wel problemen met de APK, maar dat is snel opgelost {knipoog}

Idd de Pipercross Viper en BMC maken airboxen die overal inpassen. BMC is wel de topper vind ik zelf.

Die slang die van de motor naar de luchtfilterbuis loopt op de foto zou ik eraf halen en een carterontluchtingsfilter op zetten. Dat is in principe ook allemaal warme lucht dat weer de motor in gaat. Het geeft wel problemen met de APK, maar dat is snel opgelost  {knipoog}

Als je een carterontluchtingsfilter plaatst, dan schijnt je wel een benzinelucht in je auto te krijgen. Maar goed, dit is bij een Peugeot en ik denk dat het eraan ligt waar de carterontluchting zit.

Share

• Create New...