Emil Posted May 10, 2006 Report Share Posted May 10, 2006 Op mijn huidige auto heb ik een airbox van Green en dit klinkt echt super. Buiten dit blijft de lucht ook meer gekoeld t.o.v. een openluchtfilter. Nu heb ik al gezocht, maar niet gevonden....maar is er een airbox voor de fiesta? Dus geen openluchtfilter, maar echt een filter met een kunststof box eromheen.zie voorbeeld: Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted May 10, 2006 Report Share Posted May 10, 2006 Zover ik weet niet.je hebt wel bv green die Twister filters hebben. daarin zit het filter in een metalen behuizing waardoor ook de lucht gekoeld blijft ipv door de motor opgewarmt.Ook pipercross (duurder) hebben dergelijke kits (viper)http://www.pipercross.net/viper_product.asp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kevinio Posted May 10, 2006 Report Share Posted May 10, 2006 Idd de Pipercross Viper en BMC maken airboxen die overal inpassen. BMC is wel de topper vind ik zelf.Die slang die van de motor naar de luchtfilterbuis loopt op de foto zou ik eraf halen en een carterontluchtingsfilter op zetten. Dat is in principe ook allemaal warme lucht dat weer de motor in gaat. Het geeft wel problemen met de APK, maar dat is snel opgelost Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil Posted May 11, 2006 Author Report Share Posted May 11, 2006 Idd de Pipercross Viper en BMC maken airboxen die overal inpassen. BMC is wel de topper vind ik zelf.Die slang die van de motor naar de luchtfilterbuis loopt op de foto zou ik eraf halen en een carterontluchtingsfilter op zetten. Dat is in principe ook allemaal warme lucht dat weer de motor in gaat. Het geeft wel problemen met de APK, maar dat is snel opgelost Als je een carterontluchtingsfilter plaatst, dan schijnt je wel een benzinelucht in je auto te krijgen. Maar goed, dit is bij een Peugeot en ik denk dat het eraan ligt waar de carterontluchting zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts