Pink-Fiesta Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Mijn vrouwtje kwam met een leuk idee, en wilde het even in de groep gooien!Ze had er enige tijd over zitten denken en kwam met:Een monopoly meeting...Dit houd in, eens per 2 weken of per maand, een locatie zoeken op het monopoly bord, en daar met elkaar afspreken, beetje praten enzo, foto's maken,en voorla lol maken, en zo het hele bord doorgaan....Vervolgens alle plaatsen, op een plaatje van een monopolybord, zo maken dat de foto's zichtbaar worden.. dus in een paar weken, alle bekende monopoly plaatsen afrijden....ja ik weet het niet super te verwoorden, maar hoop dat jullie het begrijpen.. zo niet, laat ik het wel goed uitleggen door mijn vriendin Link to comment Share on other sites More sharing options...
spandel Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Ik denk niet het een auto meeting kan/zal worden. De meeste straten zijn ergens midden in het centrum en vaak auto-vrij...dus dat wordt dan een parkeergarage meeting aan de rand van de stad en dan met zn allen de citybus in?edit: dit geld zeker voor groningen, maar ook voor amsterdam en rotterdam weet ik zeker dat je daar niet de straten in kan rijden... maar zal voor de meeste steden wel kloppen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Steenstraat in Arnhem kun je in! Je kunt weliswaar nergens parkeren, althans niet met veel mensen. Ik vind het wel een leuk idee. Je kunt natuurlijk ook na het bepalen van de plaats iemand vragen die er woont, om een geschikte plek te zoeken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tha Spank Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Hahaha wel n grappig idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Leuk idee... alleen, waar ligt "Het Dorp"... en waar zijn de "Gevangenis" en "Vrij Parkeren" ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 en is dit dan ook geldig voor het belgisch spelbord ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Wel een goed idee. Denk dat het wel lastig is om al die straten af te gaan, maar het lijkt me op zich wel leuk om elkaar eens wat vaker te zien tijdens een mini meeting ofzo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pink-Fiesta Posted May 8, 2006 Author Report Share Posted May 8, 2006 Leuk idee... alleen, waar ligt "Het Dorp"... en waar zijn de "Gevangenis" en "Vrij Parkeren" ?Het dorp... zijn er genoeg Gevangenissen zijn er ook genoeg hahaen vrij parkeren?? , ja dat wordt moeilijk, tegenwoordig moet je overal betalen hahahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Wel een goed idee. Denk dat het wel lastig is om al die straten af te gaan, maar het lijkt me op zich wel leuk om elkaar eens wat vaker te zien tijdens een mini meeting ofzoJe zou natuurlijk ook kunnen kiezen om een straat per plaats te doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaitio Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Dat klinkt goed zeg. En dan achteraf een custom speelbord maken van alle foto's: Monopoly the Fiesta edition! Mooi plan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Dat dorp heeft Pink ook al gevonden.VENENDAAL 2 huizen en een kippenhok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Leuk idee... alleen, waar ligt "Het Dorp"... en waar zijn de "Gevangenis" en "Vrij Parkeren" ?Gevangenis: Penitentiaire Inrichting Over-Amstel... (bij de meesten bekend als de Bijlmer Bajes)Vrij parkeren: Een supermarkt?Vier stations moeten ook gevonden kunnen worden:Noord: GroningenZuid: MaastrichtOost: Den HaagWest: EnschedeKans: hoofdkantoor Staatsloterij?Algemeen Fonds: Robeco? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Vier stations moeten ook gevonden kunnen worden: Noord: Groningen Zuid: Maastricht Oost: Den Haag West: Enschede vindut ook wel een leuk idee.. verder uitwerken zeg ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Ik moet zeggen, een meeting hier in de buurt is me wel goed bevallen. Misschien een idee om gewoon een paar straten hier in de buurt te pakken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 moet je niet te ver gaan he... lamzakje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted May 10, 2006 Report Share Posted May 10, 2006 vrij parkeren. wat dacht je van een parkeerplaats langs de snelweg (evt. met wegrestaurant) ? lekker rustig. De Audiclub staat op AC De Meern iedere 2 weken geloof ik. Misschien een idee? Het ligt lekker centraal in Utrecht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pink-Fiesta Posted May 10, 2006 Author Report Share Posted May 10, 2006 Aan de verschillende reacties te merken, is het wel een goed idee denk ik.... misschien is het inderdaad een idee, om ook voor onze belgische vrienden, een plek in belgië te zoeken.... België is op zich wel te doen zou ik denken... maken we er gewoon een belgisch/nederlands monopoly van... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted May 10, 2006 Report Share Posted May 10, 2006 Is er een apart Belgisch monopolybord? Zou wel handig zijn, anders een serie straten roepen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted May 10, 2006 Report Share Posted May 10, 2006 wel gaarne alleen vlaamstalig belgie, want ik ben niet zo dol op van die walen die net doen of ze alleen frans kennen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted May 10, 2006 Report Share Posted May 10, 2006 Is er een apart Belgisch monopolybord? Zou wel handig zijn, anders een serie straten tuurlijk hebben we dat.... wel gaarne alleen vlaamstalig belgie, want ik ben niet zo dol op van die walen die net doen of ze alleen frans kennen de ardennen zijn nu net het mooiste aan Belgie... en die walen doen niet alsof, geloof me... Link to comment Share on other sites More sharing options...
svenson Posted May 10, 2006 Report Share Posted May 10, 2006 Is er een apart Belgisch monopolybord? Zou wel handig zijn, anders een serie straten roepen ja, er bestaat een Belgisch monopolybord edit: de spammer was me voorkzal ff de strate opnoeme :start/départ rue grande dinantalgemeen fonds/vaisse du communautédiestsestraat leuveninkomsten belastingnoord station/gare du nordsteenstraat bruggekans/chanceplace du monument spakapellestraat oostendein de gevangenis/en prisonrue de diekirch arlonelektriciteitscentrale/centrales électriquesbruul mechelenplace verte vervierscentraal station/ gare centralelippenslaan knokkealgemeen fonds/caisse de communautérue royale tournaigroenplaats antwerpengratis parking/parking gratuitrue st. léonard liègekans/chancelange steenstraat kortrijkgrand place monsbuurtspoorwegen/tramways vicinauxgrote markt hasseltplace de l'ange namurwatermaatschappij/compagnie des eauxhoogstraat brussel/rue haute bruxellesnaar de gevangenis/ allez en prisonveldstraat gentboulevard tirou charleroialgemeen fonds/caisse de communautéboulevard d'avroy liègezuid station/gare du midikans/chancemeir antwerpenextra belasting/impôt supplémentairenieuwstraat brussel/rue neuve bruxelleskheb hier ook nog een euro-editie ligge :startlargo augusto milanoalgemeen fondsparco della vittoria romainkomsten belastingstazione termini romaavenue de la liberté luxembourgkansgrand'rue luxembourgmanner-heimintie helsingforsin de gevangeniserottaja helsingforselektriciteitscentralerua augusta lisboarossio lisboaentrecampos station lisboashrewsbury road dublinalgemeen fondsailesbury road dublinpaseo de la castellana madridgratis parkingpaseo del prado madridkansmozartplatz salzburgstephansplatz wiencentraal station amsterdamleidschestraat amsterdamkalverstraat amsterdamwatermaatschappijparkstrasse hamburgnaar de gevangenisschlossallee düsseldorfavenue des champs-élysées parisalgemeen fondsrue de la paix parisgare de lyon pariskansmeir antwerpenextra belastingnieuwstraat brussel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted May 10, 2006 Report Share Posted May 10, 2006 ja, er bestaat een Belgisch monopolybord edit: de spammer was me voorkzal ff de strate opnoeme :start/départ rue grande dinantalgemeen fonds/vaisse du communautédiestsestraat leuveninkomsten belastingnoord station/gare du nordsteenstraat bruggekans/chanceplace du monument spakapellestraat oostendein de gevangenis/en prisonrue de diekirch arlonelektriciteitscentrale/centrales électriquesbruul mechelenplace verte vervierscentraal station/ gare centralelippenslaan knokkealgemeen fonds/caisse de communautérue royale tournaigroenplaats antwerpengratis parking/parking gratuitrue st. léonard liègekans/chancelange steenstraat kortrijkgrand place monsbuurtspoorwegen/tramways vicinauxgrote markt hasseltplace de l'ange namurwatermaatschappij/compagnie des eauxhoogstraat brussel/rue haute bruxellesnaar de gevangenis/ allez en prisonveldstraat gentboulevard tirou charleroialgemeen fonds/caisse de communautéboulevard d'avroy liègezuid station/gare du midikans/chancemeir antwerpenextra belasting/impôt supplémentairenieuwstraat brussel/rue neuve bruxellesop het nieuwste bord zijn de stations vervangen door de vliegvelden in BelgieCharleroiLiegeAntwerpenen Brussel nationaaldie europese editie een idee voor een vakantie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
svenson Posted May 10, 2006 Report Share Posted May 10, 2006 op het nieuwste bord zijn de stations vervangen door de vliegvelden in BelgieCharleroiLiegeAntwerpenen Brussel nationaalhet bord wat ik hier heb is al van 1993, dus mss is nog meer verandert ondertussen.die europese editie een idee voor een vakantie? op vakantie met de fiestaclub Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted May 10, 2006 Report Share Posted May 10, 2006 Een meeting in Engeland is nog te doen, maar eentje in Lissabon, Madrid of Helsinki of zo, dat gaat me een bééétje te ver Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted May 11, 2006 Report Share Posted May 11, 2006 Kom op Michiel!, geen spelbreker zijn!(net alsof ik in mijn mk2 naar Helsinki tuf) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts