Jort.V.S Posted September 12 Report Share Posted September 12 Hallo allemaal, Ik heb drie weken geleden een Ford Fiesta 1.0 uit 2020 aangeschaft met 60.000 KM op de teller. Onlangs viel mij een geluid op dat ik nog niet eerder had gehoord. Ik hoorde tijdens het rijden en stilstaan in versnelling of neutraal een geluid rechtsvoor in het interieur vandaan komen. Het geluid is een beetje vergelijkbaar met een glas water waar je met een rietje luchtbellen in blaast. Ik ben al langs geweest bij de garage waar ik de auto heb gekocht. Zij dachten eerst dat er te weinig vloeistof in het aircosysteem zat waardoor de vloeistof kon gaan bubbelen. Later bleek dat er bijna genoeg vloeistof in het systeem zat. Zij konden verder geen andere conclusie trekken dan dat de aircoleidingen/buizen op zo'n manier gebouwd zijn dat de auto een bubbelend geluid maakt wanneer de airco aanstaat. Kan iemand mij vertellen of dit geluid hoort bij een Ford Fiesta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeverDespair Posted September 12 Report Share Posted September 12 Wat het geluid is wordt moeilijk om te beoordelen op afstand. Misschien moet je ermee naar een andere (Ford)dealer ter beoordeling. Wat ik wel zeker weet is, dat de airco in mijn Mk8 al ruim 7 jaar constant het hele jaar aan staat en echt geluidloos functioneert..... Anders misschien een geluidsvideo hier uploaden en zijn er leden die dat geluid dan wel herkennen.......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jort.V.S Posted September 12 Author Report Share Posted September 12 Hierbij een geluidsopname Geluid fiesta.m4a Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts