Jump to content

The Fusion has arrived!


TOdore
 Share

Recommended Posts

Hallo mensen. Ik ben Theo uit Apeldoorn en ik heb sinds 2,5 jaar een Ford Fusion Crossroad editie. Gekocht bij een dealer uit Voorthuizen. Hij rijd perfect. Echt een top wagen. Hiervoor had ik een Peugeot 205. Daarvoor een Citroen AX. Mensen vertelde mij dat ik met een 205 echt vooruit zou zijn gegaan maar helaas is dat ECHT niet waar. De AX reed heerlijk, de 205 was een gedrocht! Toen stapte ik in een Fusion (een echte auto)... Moet ik nog meer uitleggen????

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...