TOdore Posted August 20, 2025 Report Share Posted August 20, 2025 Hallo mensen. Ik ben Theo uit Apeldoorn en ik heb sinds 2,5 jaar een Ford Fusion Crossroad editie. Gekocht bij een dealer uit Voorthuizen. Hij rijd perfect. Echt een top wagen. Hiervoor had ik een Peugeot 205. Daarvoor een Citroen AX. Mensen vertelde mij dat ik met een 205 echt vooruit zou zijn gegaan maar helaas is dat ECHT niet waar. De AX reed heerlijk, de 205 was een gedrocht! Toen stapte ik in een Fusion (een echte auto)... Moet ik nog meer uitleggen???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snorrie Posted August 20, 2025 Report Share Posted August 20, 2025 Welkom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now