Jump to content

bluetooth module als optie of als accesoire?

warlock
 Share

Recommended Posts

Hey,

Ik ben al heel de dag in de weer met mijn nieuwe fiestaatje..

Nu kreeg ik daarstraks telefoon in de auto... dus pruts ik die gsm uit mijn zak... veel te laat natuurlijk .. oproep gemist.

Ik heb namelijk de optie om bluetooth en voice control te integreren in mijn feestje niet besteld.

nu vroeg ik me af of dit alsnog kan als optie, of moest dit tijdens de bestelling gebeuren?

wat zou me het dan eventueel gaan kosten?

groetjes

Oei ik ben bang dat die integratie na de fabriek flink wat centen gaat kosten en wellicht niet eens mogelijk is. je kan wellicht beter een parrot bluekit set laten installeren die over de speakers van je radio gaat. dan ben je veel goedkoper uit.

Nabouwen schijnt te kunnen - heb ik gelezen op fiestastoc.co.uk - maar hoeveel 't kost?

Verder moet je inderdaad bedenken of je die honderden euro's overhebt voor een bluetoothsysteem zonder schermpje en een voice-controlsysteem voor knoppen waar je zo ook wel bij kunt.

Dan inderdaad beter een Parrot, ga ik ook doen.

Wel jammer trouwens en een gemiste kans van dat bluetooth af-fabriek. Van zo'n systeem verwacht je toch op z'n minst telefoonintegratie in het display van de radio? Het scheelt je namelijk wel weer opgeplakte losse dingen die het aanzicht van het dashboard versjteren.

Maar goed, na enig wikken en wegen vind ik een display toch belangrijker dan een opgeruimd dashboard. En als een Parrot ook nog eens flink goedkoper is...

Oei ik ben bang dat die integratie na de fabriek flink wat centen gaat kosten en wellicht niet eens mogelijk is. je kan wellicht beter een parrot bluekit set laten installeren die over de speakers van je radio gaat. dan ben je veel goedkoper uit.

Inderdaad, ik ben band dat je voor een "Ford" systeem aardig in de buidel moet tasten.

Ik heb nu een Parrot 3400 in laten bouwen, en dat werkt als een trein.

(in de 3400 zit ook nog een GPS module ingebouwd, hoef je niet iedere keer met zo'n GPS-muis te slepen)

klopt is een appart schermpje, maar hij is niet zo groot hoor dus daar hoef je je niet druk over te maken.

Heb gisteren een ck3100 ingebouwd met iso mute conversie stekker voor fiesta fusion 2002.

Ik weet alleen niet of er al stekkers zijn voor die nieuwe radio ? :)

voorbeeld:

parrot_ck3100_gps.jpg

klopt is een appart schermpje, maar hij is niet zo groot hoor dus daar hoef je je niet druk over te maken.  

Heb gisteren een ck3100 ingebouwd met iso mute conversie stekker voor fiesta fusion 2002.

Ik weet alleen niet of er al stekkers zijn voor die nieuwe radio ? :)

voorbeeld:

Ik ben zelf niet zo weg van al die schermpjes en extra dingetjes

erbij. Het liefst zo min mogenlijk :mrgreen: Maar zou wel graag

bleutooth in m'n wagen hebben heb 2 aansluitingen op m'n mob.

ervoor namelijk.

Ik ben zelf niet zo weg van al die schermpjes en extra dingetjes

erbij. Het liefst zo min mogenlijk :mrgreen:

Helemaal mee eens, maar dan moet Ford wel met een Bluetooth-set komen die de moeite waard is - dus mét display.

Share

• Create New...