kevin Posted April 16, 2006 Report Share Posted April 16, 2006 zo ben vandaag op de paasmeeting geweest van tunerz heb effe een paar foto's gemaakt niet veel fiesta's (was de enige helaas) maar wel andere leuke auto's Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tha Spank Posted April 16, 2006 Report Share Posted April 16, 2006 toch nog n fiesta aanwezig dus Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted April 16, 2006 Report Share Posted April 16, 2006 tis absoluut niet mijn stijl..maar heb wel dik respect voor deze tuners. wat een tijd en geld...En zeker goed dat je fiesta ff promoooooot (ps.me like supra ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 16, 2006 Report Share Posted April 16, 2006 Persoonlijk is het ook niet mijn smaak, maar het is inderdaad wel mooi om te zien hoeveel geld die gasten in hun auto stoppen, die werken echt maar voor een ding Link to comment Share on other sites More sharing options...
kevin Posted April 16, 2006 Author Report Share Posted April 16, 2006 er waren echt nog veel meer auto's maar me tel geheugen was vol dus kon er niet meer maken maar er stonden zekerz leuke auto's bij vooral de rx7 vond ik erg mooi Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted April 16, 2006 Report Share Posted April 16, 2006 er waren echt nog veel meer auto's maar me tel geheugen was vol dus kon er niet meer maken maar er stonden zekerz leuke auto's bij vooral de rx7 vond ik erg mooijup rx7 is ook zeker een favoriet.. maar vind dit soort bodykits al vaak een beetje overdone. maar iedereen zn smaak he...enne de rx7 hoeveel daarvan zijn ernu in NL met die wantelmotorkes?? ERG weinig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted April 16, 2006 Report Share Posted April 16, 2006 mooie autootjes... al die leuke japjes... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BuzzzFuzzz Posted April 17, 2006 Report Share Posted April 17, 2006 Niks aan die jappen troep wel beter dat er teminste een echte auto aanwezig was he Fiesta I'D RATHER PUSH A FORD THAN DRIVE A HONDA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sublime Posted April 17, 2006 Report Share Posted April 17, 2006 Ben ook geen "Tupperware" liefhebber, ze schieten nog wel es door, maar idd respect voor de tijd en het geld dat erin gestoken word......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kevinio Posted April 17, 2006 Report Share Posted April 17, 2006 Ik hou er ook ni zo van, veel te veel tupperware Die RF install zal wel knallen denk ik! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pink-Fiesta Posted April 17, 2006 Report Share Posted April 17, 2006 De aandacht, tijd en geld dat erin gestoken wordt, is wel een beetje té erg...Maar goed, japanse auto's heb ik het ook niet op... maar als je gewoon kijkt naar de resultaten, zeg ik ja... leuke auto om te zien, maar om te hebben? nee dank je, dan heb ik liever nog een afgedankte fiesta waar veel aan moet gebeuren, dan zo'n compleet gepimpte jap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted April 17, 2006 Report Share Posted April 17, 2006 toegegven, de doordeweekse jap, moet ik ook niet van hebben..maarre van sportwagens bouwen hebben ze verstand he...impreza, lancer evo, supra, mitsu gt 3000, Rx7 en Rx8 ... allemaal klassebakken he Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 17, 2006 Report Share Posted April 17, 2006 Heb helemaal niks tegen Japanse auto's, alleen die plastic Honda's vind ik helemaal niks. Je ziet het te vaak allemaal. Als je dan toch zo'n ding helemaal wilt uitbouwen, kies dan iets anders als een altijd maar een Honda of GolfEdit: 1500ste post.....nutcase Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts