Levi Posted June 30 Report Share Posted June 30 Hallo allemaal, ik ben Levi en ik heb pas een Ford Fiesta uit 2009 gekocht, super leuk! Ik ben zelf monteur en hoorde dat mijn collega ook lid was van een forum, ik dacht van: Heh een forum? Wat is dat? En nu heb ik mezelf aangemeld en lid geworden van eentje, super leuk allemaal! Tips: Ik ben natuurlijk niet voor niks lid geworden, ik ben namelijk op zoek naar een diffuser, en Zijskirts voor mijn Fiesta, (En zelf zal ik ook zeker actief zijn om andere mensen 'proberen' te helpen) een spoiler en andere dingen heb ik al. Dus weet jij een site of een winkel of iets waar ik dit kan halen? Laat het zeker hieronder weten! Ik wens jullie allen een fijne (hopelijke niet al te warme) avond verder! Groetjes Levi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelmaster Posted June 30 Report Share Posted June 30 Hallo Levi welkom hier. Voor wat voor fiesta zoek je onderdelen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeverDespair Posted July 1 Report Share Posted July 1 Hier slaag je ook vast wel een keer : Grootste onderdelen voorraad van Europa | www.onderdelenlijn.nl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts