Jump to content

Goedeavond!


Recommended Posts

Hallo allen, 

Ben nieuw hier! Heb twee auto’s. 
Ford Fiesta Metal Edition 2012 en een Ford Fiesta ST180 uit 2013! 

Ik rijd de Metal als Daily en de ST word een show auto. Eind augustus gaat hij naar de spuiter voor een custom kleur. 

Jullie zullen me vast nog wel voorbij zien komen. 

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...